Komunikaty PR

RFID Polska wprowadza na rynek nową platformę systemową RFID Navigator

2020-10-21  |  15:18
Biuro prasowe
Kontakt

Jacek Krywult
PWSK

Toszecka 102
44-117 Gliwice
buro|pwsk.pl| |buro|pwsk.pl
+48 512 890 992
www.pwsk.pl

Firma RFID Polska należący do grupy PWSK z Gliwic, jeden z liderów branży RFID z wieloletnim doświadczeniem, zaprezentowała nowy system – RFID Navigator.

RFID Navigator to modułowy system do monitorowania majątku i osób, śledzenia produkcji, nadzorowania stanów magazynowych oraz przepływu towarów. Stworzony z myślą o lokalizowaniu i usuwaniu wąskich gardeł procesów produkcyjnych, pozwala na zbieranie strategicznych danych o materiałach, komponentach, narzędziach i pracownikach.

 

Navigator rozwiązuje główny problem systemów do monitorowania procesów, czyli skomplikowane i czasochłonne wdrożenie. Opracowane, nowatorskie oprogramowanie pośredniczące pomiędzy sprzętem (czytniki RFID, bramki RFID, czytniki mobilne) uwalnia firmy od konieczności zatrudniania specjalistów i programistów do wdrożenia każdej funkcjonalności z osobna. W ramach RFID Navigator wystarczy wykorzystać gotowe do wdrożenia moduły, które niczym klocki można ze sobą dowolnie łączyć i przekazywać dane pomiędzy urządzeniami zbierającymi informacje a centralną bazą danych przedsiębiorstwa.

 

Takie rozwiązanie sprawia, że więcej przedsiębiorstw będzie mogło sobie pozwolić na wykorzystanie zaawansowanej technologii radiowej RFID do zautomatyzowania swoich procesów. System daje szansę na obniżenie kosztów pracy, eliminuje uciążliwe pomyłki związane z identyfikacją wyrobów, towarów, przesyłek, czy majątku trwałego przedsiębiorstwa” – Jacek Krywult, CEO RFID Polska

 

RFID Navigator doskonale sprawdza się jako system:

  • zaopatrzenia produkcji „just-in-time” za pomocą kart Kanban RFID,
  • śledzenia i ewidencji produkcji, 
  • traceability, czyli identyfikacji poszczególnych komponentów w procesie produkcji,
  • nadzoru ewakuacji,
  • zarządzania formami i matrycami,
  • ewidencji narzędzi, środków trwałych i opakowań zwrotnych.
     

Na RFID Navigator składają się bramki RFID (gromadzące dane), czytniki mobilne, rejestratory RFID (sterujące czytnikami), oraz oprogramowanie zarządzające. Działanie systemu można podzielić na trzy etapy:

 

  1. Przyjęcie i oznakowanie wyrobu – na tym etapie przy użyciu czytnika biurkowego lub drukarki etykiet z programatorem tagów RFID UHF należy zakodować znaczniki RFID.
  2. Śledzenie przepływu towaru – w kluczowych punktach bramki lub czytniki RFID wyposażone w aplikację rejestrującą Navigator identyfikują oznakowane wcześniej obiekty.
  3. Analiza danych za pomocą modułu RFID Navigator Manager – śledzenie zdarzeń, odczyt i zarządzanie danymi. Oprogramowanie pozwala łatwo i sprawnie generować raporty pełne konkretnych informacji. Przygotowane dane można importować do systemów ERP, SAP itp. w celu ich analizy i integracji z informacjami z pozostałych działów przedsiębiorstwa.
     

Pojawienie się na rynku systemu takiego jak RFID Navigator to dobra okazja na zrobienie pierwszego kroku w kierunku wdrożenia technologii RFID w przedsiębiorstwie. Technologia RFID jest już oficjalnie zalecana do stosowania np. w branży automotive (rekomendacja VDA 5500) czy lotnictwie pasażerskim do oznaczania bagażu. Rozwiązania RFID coraz szybciej zyskują na popularności w Polsce, a automatyzacja, którą ze sobą niosą to dobry sposób na unowocześnienie procesów w polskich przedsiębiorstwach.


Więcej informacji znaleźć można na https://www.rfidpolska.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PWSK
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Elektro-Koncept Kraków poszerza ofertę o system smart home Loxone Biuro prasowe
2025-01-31 | 10:20

Elektro-Koncept Kraków poszerza ofertę o system smart home Loxone

Firma elektryczna Elektro-Koncept Kraków została oficjalnym dystrybutorem systemu smart home Loxone. Od teraz klienci z Krakowa i okolic mogą na własne oczy przekonać się,
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Prawo

Unijne przepisy zwiększą bezpieczeństwo inwestycji w kryptowaluty. Nowe regulacje mają uporządkować rynek

Wprowadzona przez Unię Europejską regulacja Markets in Crypto-Assets (MiCA) to pierwsza na świecie duża próba regulacyjna, która ma wprowadzić standaryzację i bezpieczeństwo do branży kryptowalut. Według założeń nowe przepisy mają uporządkować rynek i stanowić pierwszy krok do dogonienia Stanów Zjednoczonych. Nie brakuje jednak przeciwników takiej próby, którzy ostrzegają, że regulacje nie tylko nie spełnią swojej funkcji, ale mogą de facto zahamować rozwój kryptowalut w Europie.

Edukacja

Kompetencje STEM wchodzą szerzej do edukacji. Inicjatywa edukacyjna Amazon objęła już pół miliona dzieci w Polsce

Na warszawskiej Pradze Północ otwarto właśnie pierwszą STEM Kindlotekę, czyli przestrzeń edukacyjną dla dzieci i młodzieży, która stawia na rozwój kompetencji w obszarze nauki, technologii, inżynierii i matematyki. To inicjatywa Amazon i stowarzyszenia Cyfrowy Dialog rozwijana od 2019 roku, w ramach której funkcjonuje ponad 100 takich placówek, a z prowadzonych w nich zajęć skorzystało już pół miliona dzieci. STEM uważane są za kompetencje przyszłości, a badania wskazują, że można je rozwijać już u najmłodszych uczniów.

Prawo

Zmieni się definicja mobbingu. Nowe prawo da skuteczniejsze narzędzia ochrony nękanym pracownikom

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej chce uprościć prawną definicję mobbingu. Dodatkowo opracowywana nowelizacja przepisów ma nałożyć nowe obowiązki na pracodawców, których celem będzie określenie zasad przeciwdziałania mobbingowi i to na poziomie regulaminu pracy lub innych wewnętrznych regulacji. Dzięki któremu podwładni będą bardziej świadomi swoich praw i będą mogli lepiej reagować na przypadki ich łamania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.