Ricoh na RemaDays 2020
Podczas tegorocznej edycji RemaDays Ricoh zaprezentuje swój flagowy system produkcyjny Pro™ C7200x z 5. stacją na kolor specjalny oraz najnowszy ploter lateksowy Pro™ L5160. Na stoisku firmy (hala F, stoisko M25) będzie można zobaczyć m.in. niestandardowe aplikacje wykorzystujące tonery specjalne: neon żółty, neon różowy, clear i biały oraz widoczny tylko pod światłem UBV. Wydruki będą realizowane m.in. na papierach dostarczonych przez Antalis Poland.
Ricoh Pro™ C7200x
Urządzenia z serii Pro™ C7200 pozwalają na druk na szerokiej gamie mediów, w tym na papierach powlekanych, teksturowanych, samokopiujących o gramaturze od 52 do 360 g/m². Obsługują również druk dwustronny na nośnikach o długości do 700 mm i druk jednostronny na nośnikach o długości do 1260 mm.
Główne cechy:
- 5.stacja na toner specjalny - neon żółty, neon różowy, niewidzialny czerwony, clear, biały
- Druk dwustronny 330 x 700
- Automatyczna registracja i kalibracja kolorystyczna
- Druk białym tonerem w jednym przejściu
Ricoh Pro™ L5160
Ricoh Pro™ L5160 wyróżnia najwyższa prędkość druku w swojej klasie, niska temperatura utrwalania oraz możliwość obsługi szerokiej gamy mediów. Urządzenia z tej serii pracują z wykorzystaniem ekologicznych i wytrzymałych atramentów lateksowych, które są odpowiednie do zastosowań zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Odporność na działanie światła i wody sprawia, że wydruki nie blakną i zachowują swoją trwałość w stopniu porównywalnym do wydruków wyprodukowanych na urządzeniach eko-solwentowych.
Główne cechy:
- Niska temperatura utrwalania
- Głowice Ricoh Gen5
- Druk z prędkością 46,7 m²/h (outdoor), 25 m²/h (indoor)
- Automatyczny system kalibracji i czyszczenia
PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH
Karty graficzne KFA2 z serii GeForce RTX 40 w promocyjnych cenach w x-kom. Nawet
Mobile work is a new black
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.