Komunikaty PR

Roadshow „Nie palę, bo…” przebadało ponad 1000 pracowników w całej Polsce

2020-09-23  |  07:00
Biuro prasowe

Roadshow to jedno z ważniejszych działań w projekcie informacyjno-edukacyjnym „Nie palę, bo…”. Ogólnopolska akcja polegała na zaproszeniu pracowników do mobilnego gabinetu konsultacyjno-profilaktycznego, który przyjeżdżał tuż pod siedziby zainteresowanych zakładów pracy.

Gabinet mobilny dotarł pod siedziby firm w całej Polsce. Odwiedził 27 zakładów pracy w 16 województwach. Przebadano 1077 pracowników i przeprowadzono 505 konsultacji. W tym celu załoga pokonała 7,5 tys. kilometrów. Każde wydarzenie było zaplanowane na około 5 godzin.

Roadshow pozwoliło bezpośrednio dotrzeć pracowników, którzy pracują fizycznie, jak i przed komputerem. Zaproszeni goście wykonywali badania w zakresie: spirometrii, zawartości tlenku węgla, poziomu ciśnienia, a także wzrostu i wagi. Podczas akcji dwie osoby, czyli diagnosta konsultant oraz pomocnik diagnosta, prowadząc badania, udzielali także porad w zakresie zdrowia oraz walki z nałogiem nikotynowym. Można było również skorzystać z profesjonalnych konsultacji oraz sprawdzić poziom uzależnienia.

Od samego początku wiedziałam, że tak wzorowa współpraca zapewni nam sukces i doprowadzi do zadowolenia i zmotywowania osób z naszej firmy do pożegnania się z nałogiem. Nasi pracownicy wychodzili z mobilnego gabinetu pełni wiary w powodzenie wdrożenia zmian w swoje życie. Wielkie podziękowania należą się zespołowi diagnostycznemu, który opiekował się uczestnikami akcji. Panowała tylko pozytywna energia – komentuje Justyna Biesiada, Asystent Zarządu Plastica Sp. z o.o.

 

W ramach akcji „Nie palę, bo...”, która poświęcona jest tematyce szkodliwości palenia i ogólnemu zdrowiu układu oddechowego, mobilny gabinet konsultacyjno-profilaktyczny odwiedził GFT Polska w sierpniu pod poznańskim Okrąglakiem i na dziedzińcu łódzkiej Bramy Miasta. Cieszymy się, że na oba wydarzenia tak licznie przybyli nie tylko nasi pracownicy, ale także osoby z zaprzyjaźnionych firm w naszych budynkach i przechodnie - mówi Edyta Turuj, Senior Employer Branding Specialist, GFT Poland Sp. z o. o.. Akcja organizowana była na powietrzu i oczywiście z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa. Dziękujemy za fantastyczną atmosferę, profesjonalne konsultacje i możliwość udziału naszej firmy w kolejnym projekcie wspierającym zdrowie – dodaje.

 

W mobilnym gabinecie pojawiały się także osoby, które nie podjęły jeszcze ostatecznej decyzji o rzuceniu palenia, ale chciały uzyskać jak najwięcej informacji o konsekwencjach palenia oraz poddać się podstawowemu badaniu określającemu efektywność pracy ich płuc, tak aby zmotywować się do walki z nałogiem.  

  

Na spotkaniach pojawiały się także osoby niepalące, które chciały zdobyć wiedzę i argumenty, które pozwolą im np. pomóc bliskiej osobie w rzuceniu nałogu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać! Biuro prasowe
2025-01-03 | 08:00

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Dawid Uczy to platforma nauczyciela biologii i chemii, który postanowił poszerzyć ofertę świadczonych usług. Od teraz pomaga także w przygotowaniu odwołania od
Edukacja Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
2024-12-31 | 15:30

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Białymstoku jest placówką z tradycjami. Istnieje od ponad 100 lat i dba o to, żeby narzędzia i środki dydaktyczne, które
Edukacja UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
2024-12-28 | 01:00

UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0

Po maszynie parowej, elektryczności i komputerach - rozwój biotechnologii, nanotechnologii i sztucznej inteligencji ma być punktem zwrotnym w historii ludzkości. Zmiany gospodarcze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.