Komunikaty PR

Roadshow „Nie palę, bo…” przebadało ponad 1000 pracowników w całej Polsce

2020-09-23  |  07:00
Biuro prasowe

Roadshow to jedno z ważniejszych działań w projekcie informacyjno-edukacyjnym „Nie palę, bo…”. Ogólnopolska akcja polegała na zaproszeniu pracowników do mobilnego gabinetu konsultacyjno-profilaktycznego, który przyjeżdżał tuż pod siedziby zainteresowanych zakładów pracy.

Gabinet mobilny dotarł pod siedziby firm w całej Polsce. Odwiedził 27 zakładów pracy w 16 województwach. Przebadano 1077 pracowników i przeprowadzono 505 konsultacji. W tym celu załoga pokonała 7,5 tys. kilometrów. Każde wydarzenie było zaplanowane na około 5 godzin.

Roadshow pozwoliło bezpośrednio dotrzeć pracowników, którzy pracują fizycznie, jak i przed komputerem. Zaproszeni goście wykonywali badania w zakresie: spirometrii, zawartości tlenku węgla, poziomu ciśnienia, a także wzrostu i wagi. Podczas akcji dwie osoby, czyli diagnosta konsultant oraz pomocnik diagnosta, prowadząc badania, udzielali także porad w zakresie zdrowia oraz walki z nałogiem nikotynowym. Można było również skorzystać z profesjonalnych konsultacji oraz sprawdzić poziom uzależnienia.

Od samego początku wiedziałam, że tak wzorowa współpraca zapewni nam sukces i doprowadzi do zadowolenia i zmotywowania osób z naszej firmy do pożegnania się z nałogiem. Nasi pracownicy wychodzili z mobilnego gabinetu pełni wiary w powodzenie wdrożenia zmian w swoje życie. Wielkie podziękowania należą się zespołowi diagnostycznemu, który opiekował się uczestnikami akcji. Panowała tylko pozytywna energia – komentuje Justyna Biesiada, Asystent Zarządu Plastica Sp. z o.o.

 

W ramach akcji „Nie palę, bo...”, która poświęcona jest tematyce szkodliwości palenia i ogólnemu zdrowiu układu oddechowego, mobilny gabinet konsultacyjno-profilaktyczny odwiedził GFT Polska w sierpniu pod poznańskim Okrąglakiem i na dziedzińcu łódzkiej Bramy Miasta. Cieszymy się, że na oba wydarzenia tak licznie przybyli nie tylko nasi pracownicy, ale także osoby z zaprzyjaźnionych firm w naszych budynkach i przechodnie - mówi Edyta Turuj, Senior Employer Branding Specialist, GFT Poland Sp. z o. o.. Akcja organizowana była na powietrzu i oczywiście z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa. Dziękujemy za fantastyczną atmosferę, profesjonalne konsultacje i możliwość udziału naszej firmy w kolejnym projekcie wspierającym zdrowie – dodaje.

 

W mobilnym gabinecie pojawiały się także osoby, które nie podjęły jeszcze ostatecznej decyzji o rzuceniu palenia, ale chciały uzyskać jak najwięcej informacji o konsekwencjach palenia oraz poddać się podstawowemu badaniu określającemu efektywność pracy ich płuc, tak aby zmotywować się do walki z nałogiem.  

  

Na spotkaniach pojawiały się także osoby niepalące, które chciały zdobyć wiedzę i argumenty, które pozwolą im np. pomóc bliskiej osobie w rzuceniu nałogu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Znamy wyniki 2. edycji Universiady – zwycięzcami młodzi naukowcy z Oławy Biuro prasowe
2024-04-30 | 01:00

Znamy wyniki 2. edycji Universiady – zwycięzcami młodzi naukowcy z Oławy

PPG (NYSE: PPG) poinformowała, że wyłoniono zwycięskie zespoły 2. edycji konkursu Universiada. Pierwsze miejsce i 5000 zł przyznano drużynie ze SP nr 8 w Oławie, drugie miejsce i 2500 zł
Edukacja Już prawie 600 szkół bierze udział w programie „Finansoaktywni”
2024-04-25 | 15:30

Już prawie 600 szkół bierze udział w programie „Finansoaktywni”

Ministerstwo Finansów po raz kolejny edukuje młodzież na temat finansów i podatków. Tegoroczna edycja programu „Finansoaktywni: Podatki płacimy, korzyści
Edukacja Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?
2024-04-24 | 13:47

Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?

W procesie kształcenia dziecka, rola rodzica jest kluczowa, nawet kiedy staje się ono coraz bardziej niezależne. Ważne jest zapewnienie wsparcia przy wyborze szkoły oraz prowadzenie go w taki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.