Komunikaty PR

Cynkomet promuje bezpieczeństwo w rolnictwie

2020-09-02  |  11:43
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania cynks ( 0.02 MB )

Zachętą do przestrzegania zasad BHP są nagrody, zwiększające bezpieczeństwo uczestników podczas prac polowych.

„Pracuj bezpiecznie z Cynkometem. Bezpieczne wakacje 2020” – takie jest hasło i cel internetowej promocji „Rozdanie”, zorganizowanej przez producenta maszyn rolniczych z Czarnej Białostockiej. Zachętą do przestrzegania zasad BHP są nagrody, zwiększające bezpieczeństwo uczestników podczas prac polowych.    

 

Aby wziąć udział w promocji należy zamieścić na swoim koncie na Facebooku lub Instagramie amatorskie zdjęcie lub krótki film z maszynami Cynkometu, podczas prac rolniczych. Publikacje trzeba oznaczyć znacznikiem @Cynkomet i hasztagami #cynkomet i #bezpiecznycynkomet. W zamian uczestnicy rozdania otrzymają od Cynkometu praktyczne nagrody – kamizelki odblaskowe, okulary ochronne, apteczki czy odblaski dla dzieci.

- Chcemy w ten symboliczny sposób zwrócić uwagę rolników na ważny aspekt, jakim jest bezpieczeństwo podczas prac polowych z wykorzystaniem maszyn rolniczych – mówi Mariusz Dąbrowski, prezes Cynkometu. –  To szczególnie istotne podczas wakacji, kiedy ilość niebezpiecznych sytuacji i wypadków w rolnictwie znacząco rośnie. Mamy nadzieję, że przedmioty, które rozdajemy przy okazji promocji w zamian za kilkusekundowy film lub zdjęcia z naszymi maszyn, zwiększą poczucie bezpieczeństwa ich użytkowników.  

Kwestie bezpieczeństwa mają pierwszorzędne znaczenie w działalności Cynkometu.

- W procesie produkcyjnym bardzo skrupulatnie sprawdzamy wszystkie elementy, związane z ochroną użytkowników naszych maszyn – podkreśla Mariusz Dąbrowski. – Dbamy o to, by wszystkie elementy i podzespoły spełniały wszelkie normy bezpieczeństwa, zgodnie z Dyrektywą Maszynową i innymi wymogami, jakie trzeba spełnić podczas projektowania, wykonania i dopuszczenia maszyny do użytkowania.

Zdjęcia i filmy z maszynami Cynkometu można zamieszczać na portalach społecznościowych do dnia 30 września 2020 r. Szczegóły i regulamin promocji dostępne są na firmowej stronie producenta  - https://cynkomet.pl/rozdanie/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo Jak zadbać o lepsze zyski w branży ogrodniczej dzięki zabezpieczeniom? Biuro prasowe
2024-03-28 | 12:00

Jak zadbać o lepsze zyski w branży ogrodniczej dzięki zabezpieczeniom?

Rozpoczął się sezon wiosenny, który przynosi ze sobą nie tylko kolorowe kwiaty, ale także wyzwania dla branży. Niepewna pogoda i wymagająca sytuacja na rynku skłania
Rolnictwo DANONE podsumowuje rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju
2024-02-19 | 10:00

DANONE podsumowuje rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju

Kondycja zdrowotna społeczeństw oraz stan planety stanowią nierozerwalny związek – kierując się takim podejściem, firma w ciągu ostatnich 12 miesięcy zrealizowała
Rolnictwo Zakończono audyt rolnictwa regeneratywnego gospodarstw współpracujących z Danone
2024-02-05 | 15:00

Zakończono audyt rolnictwa regeneratywnego gospodarstw współpracujących z Danone

W 100% gospodarstw dostarczających  mleko na potrzeby produkcji produktów mlecznych Danone w Polsce zrealizowano audyt poziomu wdrożenia praktyk rolnictwa regeneratywnego. Tym samym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.