John Deere ogłasza zmianę w zarządzie
Firma John Deere ogłosiła zmianę w kierownictwie wyższego szczebla dotyczącą oddziału w Europie, Afryce oraz na Bliskim i Środkowym Wschodzie. Tym samym Alejandro Sayago obejmie rolę wiceprezesa ds. sprzedaży i marketingu maszyn rolniczych i do pielęgnacji terenów zieleni w regionie 2. Zastąpi tym samym Denny'ego Docherty, który odejdzie na emeryturę z dniem 31 października 2020.
Piastując nowe stanowisko, Alejandro Sayago będzie nadal zarządzał zespołem odpowiedzialnym za wdrażanie strategii Grow Time w regionie oraz zadba o pomyślną realizację modelu Smart Industrial. Skupi się także na przejściu centralnej organizacji sprzedaży i marketingu do siedziby w Walldorf (Niemcy). Dodatkowo, będzie kontynuował wysiłki firmy nakierowane na utworzenie najbardziej rozbudowanej sieci dealerów maszyn rolniczych i maszyn do pielęgnacji terenów zieleni w regionie. Alejandro obejmie nowe stanowisko z dniem 1 października.
Alejandro dołączył do firmy w 1992 roku jako inżynier w John Deere Industrias w Meksyku, obejmując stanowiska administracyjne i operacyjne. Później został oddelegowany do realizacji zadań z obszaru marketingu, sprzedaży i strategii działania w Stanach Zjednoczonych, Urugwaju i Brazylii. W 2012 roku został dyrektorem jednostki biznesowej Maszyny rolnicze i do pielęgnacji terenów zieleni, skupiając się na działaniach strategicznych. Dwa lata później został dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu odpowiedzialnym za działania w Ameryce Łacińskiej (region 3). Od lutego 2019 r. Alex jest dyrektorem ds. strategii korporacyjnej i rozwoju biznesowego. Ponadto pomaga opracowywać model Smart Industrial.
"Alejandro jest jednym z moich zaufanych doradców. Pomaga opracowywać strategię Grow Time, która w pełni wpisuje się w model Smart Industrial", powiedział Denny Docherty. "Znam Alexa zarówno prywatnie, jak i zawodowo, od 15 lat i mogę zapewnić, że region i dealerzy John Deere zyskują doskonałego lidera i świetnego współpracownika", dodał Docherty.
Denny Docherty dołączył do zespołu Deere w 1998 roku i piastował różne stanowiska kierownicze w obszarze sprzedaży, marketingu oraz działań strategicznych. W styczniu 2019 roku objął swoją bieżącą rolę i stał się odpowiedzialny za koordynowanie sprzedażą oraz aktywnościami marketingowymi w regionie 2. Przewodniczył zespołowi odpowiedzialnemu za wdrażanie strategii Grow Time, który za jego kadencji rzeczywiście poczynił spore postępy i jest na dobrej drodze do osiągnięcia zamierzonych celów. W trakcie swojej kariery w firmie Denny wyróżniał się bogatym doświadczeniem z zakresu sprzedaży i marketingu, z pasją podchodził do kwestii obsługi klienta, doskonale rozumiejąc istotną rolę kanałów dealerskich. Cechowało go także nakierowanie na osiąganie jak najlepszych wyników. Z powodów rodzinnych Denny zdecydował się odejść na emeryturę z dniem 31 października 2020.

Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?

SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie

Sytuacja w rolnictwie w 2024 i prognoza krótkookresowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.