Komunikaty PR

John Deere ogłasza zmianę w zarządzie

2020-09-07  |  10:47
Biuro prasowe

Firma John Deere ogłosiła zmianę w kierownictwie wyższego szczebla dotyczącą oddziału w Europie, Afryce oraz na Bliskim i Środkowym Wschodzie. Tym samym Alejandro Sayago obejmie rolę wiceprezesa ds. sprzedaży i marketingu maszyn rolniczych i do pielęgnacji terenów zieleni w regionie 2. Zastąpi tym samym Denny'ego Docherty, który odejdzie na emeryturę z dniem 31 października 2020.

Piastując nowe stanowisko, Alejandro Sayago będzie nadal zarządzał zespołem odpowiedzialnym za wdrażanie strategii Grow Time w regionie oraz zadba o pomyślną realizację modelu Smart Industrial. Skupi się także na przejściu centralnej organizacji sprzedaży i marketingu do siedziby w Walldorf (Niemcy). Dodatkowo, będzie kontynuował wysiłki firmy nakierowane na utworzenie najbardziej rozbudowanej sieci dealerów maszyn rolniczych i maszyn do pielęgnacji terenów zieleni w regionie. Alejandro obejmie nowe stanowisko z dniem 1 października.

Alejandro dołączył do firmy w 1992 roku jako inżynier w John Deere Industrias w Meksyku, obejmując stanowiska administracyjne i operacyjne. Później został oddelegowany do realizacji zadań z obszaru marketingu, sprzedaży i strategii działania w Stanach Zjednoczonych, Urugwaju i Brazylii. W 2012 roku został dyrektorem jednostki biznesowej Maszyny rolnicze i do pielęgnacji terenów zieleni, skupiając się na działaniach strategicznych. Dwa lata później został dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu odpowiedzialnym za działania w Ameryce Łacińskiej (region 3). Od lutego 2019 r. Alex jest dyrektorem ds. strategii korporacyjnej i rozwoju biznesowego. Ponadto pomaga opracowywać model Smart Industrial.

"Alejandro jest jednym z moich zaufanych doradców. Pomaga opracowywać strategię Grow Time, która w pełni wpisuje się w model Smart Industrial", powiedział Denny Docherty. "Znam Alexa zarówno prywatnie, jak i zawodowo, od 15 lat i mogę zapewnić, że region i dealerzy John Deere zyskują doskonałego lidera i świetnego współpracownika", dodał Docherty.

Denny Docherty dołączył do zespołu Deere w 1998 roku i piastował różne stanowiska kierownicze w obszarze sprzedaży, marketingu oraz działań strategicznych. W styczniu 2019 roku objął swoją bieżącą rolę i stał się odpowiedzialny za koordynowanie sprzedażą oraz aktywnościami marketingowymi w regionie 2. Przewodniczył zespołowi odpowiedzialnemu za wdrażanie strategii Grow Time, który za jego kadencji rzeczywiście poczynił spore postępy i jest na dobrej drodze do osiągnięcia zamierzonych celów. W trakcie swojej kariery w firmie Denny wyróżniał się bogatym doświadczeniem z zakresu sprzedaży i marketingu, z pasją podchodził do kwestii obsługi klienta, doskonale rozumiejąc istotną rolę kanałów dealerskich. Cechowało go także nakierowanie na osiąganie jak najlepszych wyników. Z powodów rodzinnych Denny zdecydował się odejść na emeryturę z dniem 31 października 2020.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo Rolnicy dostaną 70 procent dopłaty Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rolnicy dostaną 70 procent dopłaty

Resort rolnictwa zapowiedział kontynuację dofinansowywania ubezpieczenia zwierząt gospodarskich od chorób zakaźnych, rozpoczętego w 2025 roku. Dopłata ponownie wyniesie 70
Rolnictwo Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?
2024-12-17 | 14:00

Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?

Jedna z najnowocześniejszych instalacji rolniczych w kraju - magazyn zbożowy w Goli k. Gostynia w woj. wielkopolskim należący do gospodarstwa Top Farms Wielkopolska,
Rolnictwo SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie
2024-12-02 | 01:00

SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie

SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie. Firma już zapowiada kolejne inwestycje Dzięki uruchomieniu drugiego modułu szklarni w podwarszawskim Zdunowie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.