Komunikaty PR

Mimo pandemii Cynkomet bije rekordy sprzedaży przyczep

2020-10-14  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania cynkom ( 0.34 MB )

Przez dwa miesiące z rzędu spółka Cynkomet odnotowała rekordowy przyrost liczby zarejestrowanych przyczep rolniczych w Polsce. Producent maszyn z Czarnej Białostockiej konsekwentnie zwiększa swój udział w rynku w tym segmencie produkcji.

Jak wynika z najnowszych danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, w sierpniu i we wrześniu 2020 Cynkomet zanotował najwyższy na rynku przyrost rejestracji nowych przyczep – odpowiednio o 68,4 proc. i 76,6 proc. rok do roku.

- Październikowa publikacja danych PZPM pokazuje, że Cynkomet nie zwalnia tempa – mówi Mariusz Dąbrowski, prezes Cynkometu. – W stosunku do danych sprzed roku, we wrześniu zwiększyliśmy liczbę rejestracji o 92 sztuki, umacniając tym samym swoją 6. pozycję w tabeli. Rzeczywista ilość sprzedanych przyczep jest w tym roku o wiele wyższa, biorąc pod uwagę, że rejestracje publikowane są z pewnym opóźnieniem. Będzie to natomiast widoczne w kolejnych miesiącach.

Tym samym Cynkomet zbliża się do 4-procentowego udziału w rynku sprzedaży przyczep, co jest dla firmy bardzo istotne - jeszcze cztery lata temu w całym roku 2016 zarejestrowała 66 przyczep, w tym – już 212.

- To dla nas duży, prawie 4- krotny wzrost, co nas niezmiernie motywuje do dalszej pracy nad udoskonalaniem naszych produktów, rozszerzaniem gamy dostępnych modeli oraz ich dostępnością – dodaje prezes Cynkometu. - Naszym długofalowym celem jest ciągłe ulepszanie naszych maszyn pod względem technicznym i wizualnym oraz rozszerzanie naszej oferty. Dodam, że nasza strategia nie chce opierać się na ilości, ale na jakości wykonywanych maszyn oraz późniejszej obsługi, czyli serwisu. Jednym z gwarantów tej jakości jest zabezpieczenie całej konstrukcji maszyn w technologii cynkowania ogniowego, co w znacznym stopniu wydłuża ich żywotność – dodaje prezes Dąbrowski.

Kolejny cel zarządu Cynkometu to dalsza ekspansja zagraniczna – na eksport trafia obecnie 40 proc. produkcji firmy, a docelowo ma on stanowić 60-70 proc. jej przychodów. By to było możliwe Cynkomet szuka kolejnych wyzwań i rozszerza zakres swojej produkcji.

- Wyspecjalizowane przyczepy dłużycowe do przewozu ciężkich i długich elementów –NP-70/3 - to nasz kolejny krok w kierunku rozwoju naszej oferty i jej rozszerzenia o specjalistyczne naczepy i przyczepy drogowe kategorii O – mówi Mariusz Dąbrowski.

Pierwsza maszyna trafiła już do klienta, a kolejne cztery będą zrealizowane w najbliższych miesiącach. Mimo pandemii, Cynkomet dba też o komunikację z klientami i dealerami, o rozpoznawalność marki i cały czas się rozwija.

- Również dzięki Centrum Badawczo-Rozwojowym Technologii Rolniczych w Czarnej Białostockiej, które umożliwiło nam konkurowanie z najlepszymi na rynku polskim i europejskim – podsumowuje prezes Cynkometu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo Lignosulfoniany – moc natury w nawozach dolistnych foliQ Biuro prasowe
2024-10-29 | 14:00

Lignosulfoniany – moc natury w nawozach dolistnych foliQ

Współczesne rolnictwo stale poszukuje rozwiązań, które jednocześnie zwiększają plonowanie upraw i są przyjazne dla środowiska. Na tym tle wyróżnia się technologia
Rolnictwo XXV jubileuszowa edycja Wystawy AGRO SHOW
2024-09-26 | 12:52

XXV jubileuszowa edycja Wystawy AGRO SHOW

XXV jubileuszowa edycja Wystawy AGRO SHOW – podsumowanie wystawy Tegoroczna XXV jubileuszowa edycja Międzynarodowej Wystawy Rolniczej AGRO SHOW odbyła się w dniach 20-22 września na
Rolnictwo Badania: Jak kupują rolnicy? Mniej ufni i bardziej patriotyczni
2024-09-24 | 10:30

Badania: Jak kupują rolnicy? Mniej ufni i bardziej patriotyczni

Dobre, bo polskie – nie wydaje się w przypadku rolników tylko marketingowym sloganem. Tylko dla co dziewiątego z nich pochodzenie produktów nie ma znaczenia – wynika z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.