Komunikaty PR

Najlepsze atrakcje według MODR podczas DNI POLA 2022

2022-06-22  |  13:00
Biuro prasowe
  • Pokazy gotowania, darmowa wata cukrowa, wiedza dla plantatorów – tak wyglądało najlepsze stoisko DNI POLA 2022
  • Jedno z najważniejszych dla rejonu Mazowsza wydarzeń rolniczych zebrało ponad 150 tysięcy odwiedzających, chcących zobaczyć rolnictwo przyszłości, a także nowe rozwiązania agronomiczne.
  • Krajowe DNI POLA 2022 stały się też okazją do spędzenia przyjemnego popołudnia z mocą atrakcji i zabaw dla rodzin z dziećmi.
  • Kto z niemal 400 wystawców zapewnił je w najciekawszej formie?

 

Wśród wystawców znaleźli się producenci maszyn rolniczych i ciągników, przyjaznej produkcji rolnej, środków ochrony roślin, produktów pszczelich czy pasz dla zwierząt, a także wytwórcy rękodzieła i żywności tradycyjnej i regionalnej, a także kwiatów, roślin czy krzewów ozdobnych. Nie zabrakło koncernu Pfeifer & Langen z markami Diamant, Tofi i Tofi Horses, który zaprezentował rozwiązania dla plantatorów buraka cukrowego oraz konsumentów, na co dzień korzystających m.in. z cukru marki Diamant, wysłodków niemelasowanych Tofi i Tofi Horses, a także fondantów pszczelich. To on otrzymał nagrodę główną przyznaną przez MODR Warszawa, za atrakcje i kreatywne podejście ekspozycyjne.

- To dla nas olbrzymie wyróżnienie, że nasze wysiłki zostały dostrzeżone. Nagroda główna potwierdza to, że rozumiemy potrzeby zwiedzających, czyli także naszych konsumentów – zarówno tych korzystających z produktów Diamant, jak i Tofi. Uprawa buraka cukrowego to nasza pasja i cieszymy się, że mogliśmy to udowodnić podczas trzech dni wydarzenia – powiedział Paweł Maciejwski, Dyrektor ds. Sprzedaży i marketingu w Pfeifer & Langen.

Jako jeden z największych wystawców – na ponad 200-metrowym stoisku, Pfeifer & Langen Polska zadbał m.in. o pokazy gotowania na żywo z polskimi gwiazdami telewizyjnych programów kulinarnych, animacje dla dzieci, w tym malowanie twarzy, rozdawanie darmowej waty cukrowej oraz domowej lemoniady, a także strefę chillout z konferansjerem, leżakami i konkursami. W strefie handlowej goście mogli przyglądać się produktom firmy, a także poznać życie firmy na 5-metrowym telebimie. Specjaliści firmy zachęcali do rozmów, m.in. o zrównoważonym rozwoju i uprawie pasowej buraków cukrowych. Specjalistyczną wiedzę nt. nasion i plantacji buraka cukrowego można było uzyskać także w drugim, mniejszym namiocie Pfeifer & Langen przy polu doświadczalnym.

Za pomoc przy organizacji stoiska odpowiedzialna jest poznańska agencja Soul & Mind Group Sp. z o.o.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo Jak zadbać o lepsze zyski w branży ogrodniczej dzięki zabezpieczeniom? Biuro prasowe
2024-03-28 | 12:00

Jak zadbać o lepsze zyski w branży ogrodniczej dzięki zabezpieczeniom?

Rozpoczął się sezon wiosenny, który przynosi ze sobą nie tylko kolorowe kwiaty, ale także wyzwania dla branży. Niepewna pogoda i wymagająca sytuacja na rynku skłania
Rolnictwo DANONE podsumowuje rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju
2024-02-19 | 10:00

DANONE podsumowuje rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju

Kondycja zdrowotna społeczeństw oraz stan planety stanowią nierozerwalny związek – kierując się takim podejściem, firma w ciągu ostatnich 12 miesięcy zrealizowała
Rolnictwo Zakończono audyt rolnictwa regeneratywnego gospodarstw współpracujących z Danone
2024-02-05 | 15:00

Zakończono audyt rolnictwa regeneratywnego gospodarstw współpracujących z Danone

W 100% gospodarstw dostarczających  mleko na potrzeby produkcji produktów mlecznych Danone w Polsce zrealizowano audyt poziomu wdrożenia praktyk rolnictwa regeneratywnego. Tym samym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.