Komunikaty PR

Najlepsze atrakcje według MODR podczas DNI POLA 2022

2022-06-22  |  13:00
Biuro prasowe
  • Pokazy gotowania, darmowa wata cukrowa, wiedza dla plantatorów – tak wyglądało najlepsze stoisko DNI POLA 2022
  • Jedno z najważniejszych dla rejonu Mazowsza wydarzeń rolniczych zebrało ponad 150 tysięcy odwiedzających, chcących zobaczyć rolnictwo przyszłości, a także nowe rozwiązania agronomiczne.
  • Krajowe DNI POLA 2022 stały się też okazją do spędzenia przyjemnego popołudnia z mocą atrakcji i zabaw dla rodzin z dziećmi.
  • Kto z niemal 400 wystawców zapewnił je w najciekawszej formie?

 

Wśród wystawców znaleźli się producenci maszyn rolniczych i ciągników, przyjaznej produkcji rolnej, środków ochrony roślin, produktów pszczelich czy pasz dla zwierząt, a także wytwórcy rękodzieła i żywności tradycyjnej i regionalnej, a także kwiatów, roślin czy krzewów ozdobnych. Nie zabrakło koncernu Pfeifer & Langen z markami Diamant, Tofi i Tofi Horses, który zaprezentował rozwiązania dla plantatorów buraka cukrowego oraz konsumentów, na co dzień korzystających m.in. z cukru marki Diamant, wysłodków niemelasowanych Tofi i Tofi Horses, a także fondantów pszczelich. To on otrzymał nagrodę główną przyznaną przez MODR Warszawa, za atrakcje i kreatywne podejście ekspozycyjne.

- To dla nas olbrzymie wyróżnienie, że nasze wysiłki zostały dostrzeżone. Nagroda główna potwierdza to, że rozumiemy potrzeby zwiedzających, czyli także naszych konsumentów – zarówno tych korzystających z produktów Diamant, jak i Tofi. Uprawa buraka cukrowego to nasza pasja i cieszymy się, że mogliśmy to udowodnić podczas trzech dni wydarzenia – powiedział Paweł Maciejwski, Dyrektor ds. Sprzedaży i marketingu w Pfeifer & Langen.

Jako jeden z największych wystawców – na ponad 200-metrowym stoisku, Pfeifer & Langen Polska zadbał m.in. o pokazy gotowania na żywo z polskimi gwiazdami telewizyjnych programów kulinarnych, animacje dla dzieci, w tym malowanie twarzy, rozdawanie darmowej waty cukrowej oraz domowej lemoniady, a także strefę chillout z konferansjerem, leżakami i konkursami. W strefie handlowej goście mogli przyglądać się produktom firmy, a także poznać życie firmy na 5-metrowym telebimie. Specjaliści firmy zachęcali do rozmów, m.in. o zrównoważonym rozwoju i uprawie pasowej buraków cukrowych. Specjalistyczną wiedzę nt. nasion i plantacji buraka cukrowego można było uzyskać także w drugim, mniejszym namiocie Pfeifer & Langen przy polu doświadczalnym.

Za pomoc przy organizacji stoiska odpowiedzialna jest poznańska agencja Soul & Mind Group Sp. z o.o.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Rolnictwo Rolnicy dostaną 70 procent dopłaty
2025-03-12 | 06:00

Rolnicy dostaną 70 procent dopłaty

Resort rolnictwa zapowiedział kontynuację dofinansowywania ubezpieczenia zwierząt gospodarskich od chorób zakaźnych, rozpoczętego w 2025 roku. Dopłata ponownie wyniesie 70
Rolnictwo Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?
2024-12-17 | 14:00

Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?

Jedna z najnowocześniejszych instalacji rolniczych w kraju - magazyn zbożowy w Goli k. Gostynia w woj. wielkopolskim należący do gospodarstwa Top Farms Wielkopolska,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.