Komunikaty PR

Przemysław Szubstarski objął stanowisko Country Leadera w Polsce

2020-11-15  |  01:00
Biuro prasowe

Corteva Agriscience powołała Przemysława Szubstarskiego na stanowisko Country Leadera w Polsce

Joannie Koślacz powierzono stanowisko Digital Commercial Change Management Leader na Europę

 

Warszawa, 10 listopada 2020 r. – Międzynarodowa spółka z branży rolniczej, Corteva Agriscience, powierzyła Joannie Koślacz stanowisko Digital Commercial Change Management Leader na Europę. Przemysław Szubstarski przejmie kierowanie oddziałem krajowym w Polsce. Obie nominacje wejdą w życie 1 stycznia 2021 r.


Obydwie osoby to liderzy mający udokumentowane doświadczenie w realizacji strategicznych celów oraz maksymalizacji wartości na rzecz akcjonariuszy” powiedział Jean-Philippe Riffat, Commercial Unit Leader na Europę Środkową w Corteva Agriscience. „Te strategiczne nominacje wzmocnią nasze regionalne struktury, wspierając operacyjny model obsługi klientów w Polsce i całej Europie”.

„Chcielibyśmy podziękować Joannie za jej obszerny wkład na dotychczasowym stanowisku Country Leadera na obszar Polski. Joanna przeprowadziła załogi firm tworzących Cortevę przez proces konsolidacji w jeden zgrany zespół. Teraz będzie mogła wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie komercyjne i operacyjne w nowej funkcji o kluczowym znaczeniu dla zapewnienia stałego wzrostu w Europie” skomentował Jean-Philippe Riffat.

Przemysław Szubstarski rozpoczynał karierę 20 lat temu jako przedstawiciel regionalny w DuPont Poland. W 2007 r. zajmował stanowisko Country Leadera na Czechy i Słowację z siedzibą w Pradze, a od  2012 r., stanowisko produkt managera EMEA zarządzając portfolio fungicydów dla upraw polowych. Od 2015 r. do czasu połączenia DuPont z frimą Dow AgroSciences  kierował krajowym zespołem DuPont Crop Protection w Polsce.

W nowo utworzonej Corteva Agriscience Przemysław Szubstarski od 2018 r. zajmował stanowisko dyrektora ds. marketingu na Polskę i był odpowiedzialny za skompletowanie i wdrożenie nowego zespołu specjalistów ds. marketingu. Zespół ten skutecznie wprowadził na rynek markę korporacyjną Corteva Agriscience oraz jej innowacyjne produkty oparte na substancjach Arylex i Zorvec. Zespół postawił również na nowy poziom komunikację z klientem ostatecznym  z wykorzystaniem efektywnych narzędzi cyfrowych. „Przemysław cieszy się reputacją lidera biznesu oraz innowatora, a także ma spore doświadczenie w kierowaniu dużymi zespołami i tworzeniu kultury komercyjnej zorientowanej na klienta oraz innowacyjność” dodał Jean-Philippe Riffat.

„Cieszę się, że pokieruję działalnością spółki Corteva w Polsce i będę mógł korzystać ze spuścizny, jaką stworzył silny i sprawny zespół menedżerów pracujących pod kierunkiem Joanny Koślacz. Corteva jest doskonale przygotowana do obsługi rolników w tym regionie. Realizacja naszych zobowiązań w zakresie oferowania bardziej zrównoważonych rozwiązań i wzbogacania życia rolników oraz konsumentów będzie moim nadrzędnym priorytetem na nowym stanowisku” powiedział Przemysław Szubstarski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo Sytuacja na rynku a inwestycje rolników Biuro prasowe
2024-08-21 | 13:00

Sytuacja na rynku a inwestycje rolników

Analiza rynkowa Piotra Domagały, dyrektora ds. rynku rolnego w Santander Leasing. Zgodnie z danymi Agritrac lipiec był pierwszym miesiącem w 2024 roku, w którym
Rolnictwo Dotacje - realna pomoc dla pszczelarzy
2024-08-13 | 12:00

Dotacje - realna pomoc dla pszczelarzy

  To ostatni dzwonek, dla pszczelarzy, którzy korzystając z państwowych dotacji zdecydowali się w tym roku na inwestycje, by złożyć wnioski o płatność. Pojawiają się
Rolnictwo Ogrodzenie na posesję rolnika – wybierz odpowiednie i otrzymaj dofinansowanie
2024-07-31 | 11:58

Ogrodzenie na posesję rolnika – wybierz odpowiednie i otrzymaj dofinansowanie

Nowoczesne gospodarstwo rolne już dawno przestało funkcjonować jako synonim tradycyjnej pracy na roli, stając się miejscem zaawansowanych technologii, automatyzacji i zrównoważonego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.