Komunikaty PR

Przemysław Szubstarski objął stanowisko Country Leadera w Polsce

2020-11-15  |  01:00
Biuro prasowe

Corteva Agriscience powołała Przemysława Szubstarskiego na stanowisko Country Leadera w Polsce

Joannie Koślacz powierzono stanowisko Digital Commercial Change Management Leader na Europę

 

Warszawa, 10 listopada 2020 r. – Międzynarodowa spółka z branży rolniczej, Corteva Agriscience, powierzyła Joannie Koślacz stanowisko Digital Commercial Change Management Leader na Europę. Przemysław Szubstarski przejmie kierowanie oddziałem krajowym w Polsce. Obie nominacje wejdą w życie 1 stycznia 2021 r.


Obydwie osoby to liderzy mający udokumentowane doświadczenie w realizacji strategicznych celów oraz maksymalizacji wartości na rzecz akcjonariuszy” powiedział Jean-Philippe Riffat, Commercial Unit Leader na Europę Środkową w Corteva Agriscience. „Te strategiczne nominacje wzmocnią nasze regionalne struktury, wspierając operacyjny model obsługi klientów w Polsce i całej Europie”.

„Chcielibyśmy podziękować Joannie za jej obszerny wkład na dotychczasowym stanowisku Country Leadera na obszar Polski. Joanna przeprowadziła załogi firm tworzących Cortevę przez proces konsolidacji w jeden zgrany zespół. Teraz będzie mogła wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie komercyjne i operacyjne w nowej funkcji o kluczowym znaczeniu dla zapewnienia stałego wzrostu w Europie” skomentował Jean-Philippe Riffat.

Przemysław Szubstarski rozpoczynał karierę 20 lat temu jako przedstawiciel regionalny w DuPont Poland. W 2007 r. zajmował stanowisko Country Leadera na Czechy i Słowację z siedzibą w Pradze, a od  2012 r., stanowisko produkt managera EMEA zarządzając portfolio fungicydów dla upraw polowych. Od 2015 r. do czasu połączenia DuPont z frimą Dow AgroSciences  kierował krajowym zespołem DuPont Crop Protection w Polsce.

W nowo utworzonej Corteva Agriscience Przemysław Szubstarski od 2018 r. zajmował stanowisko dyrektora ds. marketingu na Polskę i był odpowiedzialny za skompletowanie i wdrożenie nowego zespołu specjalistów ds. marketingu. Zespół ten skutecznie wprowadził na rynek markę korporacyjną Corteva Agriscience oraz jej innowacyjne produkty oparte na substancjach Arylex i Zorvec. Zespół postawił również na nowy poziom komunikację z klientem ostatecznym  z wykorzystaniem efektywnych narzędzi cyfrowych. „Przemysław cieszy się reputacją lidera biznesu oraz innowatora, a także ma spore doświadczenie w kierowaniu dużymi zespołami i tworzeniu kultury komercyjnej zorientowanej na klienta oraz innowacyjność” dodał Jean-Philippe Riffat.

„Cieszę się, że pokieruję działalnością spółki Corteva w Polsce i będę mógł korzystać ze spuścizny, jaką stworzył silny i sprawny zespół menedżerów pracujących pod kierunkiem Joanny Koślacz. Corteva jest doskonale przygotowana do obsługi rolników w tym regionie. Realizacja naszych zobowiązań w zakresie oferowania bardziej zrównoważonych rozwiązań i wzbogacania życia rolników oraz konsumentów będzie moim nadrzędnym priorytetem na nowym stanowisku” powiedział Przemysław Szubstarski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo Lignosulfoniany – moc natury w nawozach dolistnych foliQ Biuro prasowe
2024-10-29 | 14:00

Lignosulfoniany – moc natury w nawozach dolistnych foliQ

Współczesne rolnictwo stale poszukuje rozwiązań, które jednocześnie zwiększają plonowanie upraw i są przyjazne dla środowiska. Na tym tle wyróżnia się technologia
Rolnictwo XXV jubileuszowa edycja Wystawy AGRO SHOW
2024-09-26 | 12:52

XXV jubileuszowa edycja Wystawy AGRO SHOW

XXV jubileuszowa edycja Wystawy AGRO SHOW – podsumowanie wystawy Tegoroczna XXV jubileuszowa edycja Międzynarodowej Wystawy Rolniczej AGRO SHOW odbyła się w dniach 20-22 września na
Rolnictwo Badania: Jak kupują rolnicy? Mniej ufni i bardziej patriotyczni
2024-09-24 | 10:30

Badania: Jak kupują rolnicy? Mniej ufni i bardziej patriotyczni

Dobre, bo polskie – nie wydaje się w przypadku rolników tylko marketingowym sloganem. Tylko dla co dziewiątego z nich pochodzenie produktów nie ma znaczenia – wynika z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.