Komunikaty PR

Przemysław Szubstarski objął stanowisko Country Leadera w Polsce

2020-11-15  |  01:00
Biuro prasowe

Corteva Agriscience powołała Przemysława Szubstarskiego na stanowisko Country Leadera w Polsce

Joannie Koślacz powierzono stanowisko Digital Commercial Change Management Leader na Europę

 

Warszawa, 10 listopada 2020 r. – Międzynarodowa spółka z branży rolniczej, Corteva Agriscience, powierzyła Joannie Koślacz stanowisko Digital Commercial Change Management Leader na Europę. Przemysław Szubstarski przejmie kierowanie oddziałem krajowym w Polsce. Obie nominacje wejdą w życie 1 stycznia 2021 r.


Obydwie osoby to liderzy mający udokumentowane doświadczenie w realizacji strategicznych celów oraz maksymalizacji wartości na rzecz akcjonariuszy” powiedział Jean-Philippe Riffat, Commercial Unit Leader na Europę Środkową w Corteva Agriscience. „Te strategiczne nominacje wzmocnią nasze regionalne struktury, wspierając operacyjny model obsługi klientów w Polsce i całej Europie”.

„Chcielibyśmy podziękować Joannie za jej obszerny wkład na dotychczasowym stanowisku Country Leadera na obszar Polski. Joanna przeprowadziła załogi firm tworzących Cortevę przez proces konsolidacji w jeden zgrany zespół. Teraz będzie mogła wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie komercyjne i operacyjne w nowej funkcji o kluczowym znaczeniu dla zapewnienia stałego wzrostu w Europie” skomentował Jean-Philippe Riffat.

Przemysław Szubstarski rozpoczynał karierę 20 lat temu jako przedstawiciel regionalny w DuPont Poland. W 2007 r. zajmował stanowisko Country Leadera na Czechy i Słowację z siedzibą w Pradze, a od  2012 r., stanowisko produkt managera EMEA zarządzając portfolio fungicydów dla upraw polowych. Od 2015 r. do czasu połączenia DuPont z frimą Dow AgroSciences  kierował krajowym zespołem DuPont Crop Protection w Polsce.

W nowo utworzonej Corteva Agriscience Przemysław Szubstarski od 2018 r. zajmował stanowisko dyrektora ds. marketingu na Polskę i był odpowiedzialny za skompletowanie i wdrożenie nowego zespołu specjalistów ds. marketingu. Zespół ten skutecznie wprowadził na rynek markę korporacyjną Corteva Agriscience oraz jej innowacyjne produkty oparte na substancjach Arylex i Zorvec. Zespół postawił również na nowy poziom komunikację z klientem ostatecznym  z wykorzystaniem efektywnych narzędzi cyfrowych. „Przemysław cieszy się reputacją lidera biznesu oraz innowatora, a także ma spore doświadczenie w kierowaniu dużymi zespołami i tworzeniu kultury komercyjnej zorientowanej na klienta oraz innowacyjność” dodał Jean-Philippe Riffat.

„Cieszę się, że pokieruję działalnością spółki Corteva w Polsce i będę mógł korzystać ze spuścizny, jaką stworzył silny i sprawny zespół menedżerów pracujących pod kierunkiem Joanny Koślacz. Corteva jest doskonale przygotowana do obsługi rolników w tym regionie. Realizacja naszych zobowiązań w zakresie oferowania bardziej zrównoważonych rozwiązań i wzbogacania życia rolników oraz konsumentów będzie moim nadrzędnym priorytetem na nowym stanowisku” powiedział Przemysław Szubstarski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo Jak zadbać o lepsze zyski w branży ogrodniczej dzięki zabezpieczeniom? Biuro prasowe
2024-03-28 | 12:00

Jak zadbać o lepsze zyski w branży ogrodniczej dzięki zabezpieczeniom?

Rozpoczął się sezon wiosenny, który przynosi ze sobą nie tylko kolorowe kwiaty, ale także wyzwania dla branży. Niepewna pogoda i wymagająca sytuacja na rynku skłania
Rolnictwo DANONE podsumowuje rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju
2024-02-19 | 10:00

DANONE podsumowuje rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju

Kondycja zdrowotna społeczeństw oraz stan planety stanowią nierozerwalny związek – kierując się takim podejściem, firma w ciągu ostatnich 12 miesięcy zrealizowała
Rolnictwo Zakończono audyt rolnictwa regeneratywnego gospodarstw współpracujących z Danone
2024-02-05 | 15:00

Zakończono audyt rolnictwa regeneratywnego gospodarstw współpracujących z Danone

W 100% gospodarstw dostarczających  mleko na potrzeby produkcji produktów mlecznych Danone w Polsce zrealizowano audyt poziomu wdrożenia praktyk rolnictwa regeneratywnego. Tym samym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.