Komunikaty PR

Przyczepy Cynkometu docenione na Farmer-Expo na Węgrzech

2020-09-01  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania targi ( 0.02 MB )

Cynkomet z Czarnej białostockiej był jedynym polskim producentem przyczep i rozrzutników, który uczestniczył w Farmer-Expo International Agricultural and Food Exhibition w Debreczynie na Węgrzech. Firma pokazał dwie przyczepy –całkowicie ocynkowaną „szóstkę” z wywrotem trójstronnym i „czternastkę” do przewozu bel.

To pierwsza od wybuchu pandemii i trzecia – po styczniowych targach w Budapeszcie oraz lutowym AgroShow Ostróda - tegoroczna wystawa, w której Cynkomet wziął udział.

 - Z powodu pandemii od połowy marca obowiązywał zakaz organizacji targów - wiele imprez odwołano lub przełożono, a nawet największe wydarzenia odbywają się obecnie w okrojonej formie. Mimo ich wznowienia, sytuacja jest nadal trudna - część firm rezygnuje z udziału w targach, bo zmusza je do tego np. konieczność cięcia kosztów. Wydaje mi się jednak, że udział w targach to szansa dla firm na powrót na rynek po okresie stagnacji, na rozwój i możliwość zaprezentowania nowych rozwiązań. Oczywiście pod warunkiem zachowania wszelkich procedur bezpieczeństwa, które – jak się naocznie przekonaliśmy– są rzetelnie przestrzegane – mówi Łukasz Chełmiński, dyrektor sprzedaży Cynkometu.

Podczas sierpniowej wystawy na Węgrzech producent z Podlasia pokazał swoją tegoroczną premierę - całkowicie ocynkowaną przyczepę z trójstronnym wywrotem T-169/2 o ładowności 6 ton oraz przyczepę do przewozu bel T-608/3 o ładowności 14 ton.

- Obydwa produkty cieszyły się ogromnym zainteresowaniem ze względu na solidność wykonania, zastosowanie technologii ocynku ogniowego i coraz większą rozpoznawalność marki Cynkomet nie tylko na rynku węgierskim, ale także rumuńskim (Debreczyn leży blisko granicy z Rumunią) – opowiada Łukasz Chełmiński.  

Wyrobami Cynkometu zainteresował się także największy węgierski portal poświęcony rolnictwu – agroinform.hu. Transmitowany na żywo wywiad z przedstawicielem firmy, który przybliżył historię i zakres działalności Cynkometu niewątpliwie przyczynił się do jeszcze większej popularyzacji marki w tym regionie Europy.

Jeszcze we wrześniu Cynkomet weźmie udział w kolejnej węgierskiej wystawie Bábolnai Gazdanapok. Jednak ze względu na zamknięcie granicy węgierskiej od 1 września, firma będzie prezentowała wyroby przy stoisku swojego dealera na tamtym rynku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo Rolnicy dostaną 70 procent dopłaty Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rolnicy dostaną 70 procent dopłaty

Resort rolnictwa zapowiedział kontynuację dofinansowywania ubezpieczenia zwierząt gospodarskich od chorób zakaźnych, rozpoczętego w 2025 roku. Dopłata ponownie wyniesie 70
Rolnictwo Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?
2024-12-17 | 14:00

Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?

Jedna z najnowocześniejszych instalacji rolniczych w kraju - magazyn zbożowy w Goli k. Gostynia w woj. wielkopolskim należący do gospodarstwa Top Farms Wielkopolska,
Rolnictwo SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie
2024-12-02 | 01:00

SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie

SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie. Firma już zapowiada kolejne inwestycje Dzięki uruchomieniu drugiego modułu szklarni w podwarszawskim Zdunowie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.