Santander Leasing z ofertą finansowania fabrycznego Pichon
Attention Marketing
Al. Jerozolimskie 92
00-807 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Od maja br. rolnicy zainteresowani zakupem nowoczesnych maszyn firmy Pichon, światowego lidera w produkcji wozów asenizacyjnych i rozrzutników, mogą skorzystać z atrakcyjnych programów finansowania fabrycznego oferowanego przez Santander Leasing.
Marka PICHON jest obecna na rynku maszyn i urządzeń rolniczych od 1970 roku i należy do duńskiej firmy SAMSON AGRO Sp. z o.o. Maszyny posiadają szerokie możliwości indywidualnej konfiguracji dodatkowego wyposażenia na potrzeby każdego gospodarstwa. Specjalistyczne mieszadła oraz aplikatory doglebowe marki Pichon to rozwiązania najwyższej klasy, wykorzystywane w gospodarstwach rolniczych, firmach komunalnych i przemysłowych. Maszyny marki Pichon obecne są w ponad 45 krajach.
- Jak wskazują nasze dane z czterech pierwszych miesięcy 2021 r. sfinansowaliśmy inwestycje w maszyny rolnicze na poziomie ponad 305 mln zł, rejestrując przy tym dodatnią dynamikę prawie 4 proc. r/r. Poza czynnikami sezonowymi, wniosek jest jeden, w naszej ocenie rolnictwo to branża, która w zeszłym i w pierwszej połowie tego roku słabiej odczuła skutki pandemii. Bardzo się cieszymy, że rozpoczynamy współpracę z tak renomowaną marką w Polsce. Jest to element konsekwentnie realizowanej strategii, opartej m.in. na ciągłym uzupełnianiu i poszerzaniu oferty skierowanej dla segmentu agro tworzonej w oparciu o bogaty program finansowań fabrycznych – podkreśla Mariusz Artych, dyrektor rynku maszyn i urządzeń w Santander Leasing. – Dzięki współpracy z profesjonalnym partnerem jakim jest firma Pichon, mogliśmy wspólnie opracować w połowie 2021 r. program, wspomagający realizację kolejnych inwestycji w polskim rolnictwie – dodaje.
Jak wynika z badania Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH, wskaźnik koniunktury w rolnictwie w drugim kwartale br. powinien przynieść optymistyczną zmianę w rocznej dynamice wskaźnika, z uwagi na tzw. efekt bazy (bardzo niski poziom IRGAGR w drugim kwartale 2020 r.). To zarazem okres wiosennego ożywienia w rolnictwie,
po którym należy spodziewać się odwrócenia się tendencji spadkowej trwającej od połowy 2017 roku.
- Chcemy zadbać nie tylko to, aby nasi klienci otrzymali najbardziej innowacyjne maszyny, ale również ułatwić im dostęp do ich zakupu – mówi Albert Ciszek, dyrektor handlowy Pichon. – Jestem przekonany, że razem z naszym partnerem Santander Leasing osiągnęliśmy ten cel, oferując odbiorcom najlepszy na rynku system finansowania fabrycznego. Mimo pandemii nie tylko utrzymaliśmy tempo produkcji, ale też stale wdrażamy nowe rozwiązania. To wszystko, w połączeniu ze zwiększoną dostępnością dzięki ofercie finansowania fabrycznego, pozwoli jeszcze bardziej wzmocnić pozycję naszej marki - dodaje.
Finansowanie fabryczne Pichon oferowane przez Santander Leasing jest wygodnym rozwiązaniem, pozwalającym znacznie szybciej i na atrakcyjnych warunkach cenowych zakupić nowe maszyny rolnicze. Rolnicy mogą skorzystać z oferty pożyczek w dwóch wariantach: nieoprocentowanej pożyczki na 25 miesięcy oraz pożyczki na 60 miesięcy z atrakcyjnym oprocentowaniem.
Rolnicy, oprócz specjalnej oferty, mogą również skorzystać z szerokiej gamy produktów ubezpieczeniowych, np. ubezpieczenia GAP, które zapewnia ochronę przed stratą finansową w przypadku kradzieży lub zniszczenia finansowanego środka trwałego, czy też ubezpieczenia Bezpieczna Rata zapewniającego spłatę raty w wypadku nieprzewidzianych wydarzeń losowych.
Jak zadbać o lepsze zyski w branży ogrodniczej dzięki zabezpieczeniom?
DANONE podsumowuje rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju
Zakończono audyt rolnictwa regeneratywnego gospodarstw współpracujących z Danone
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.