Santander Leasing z ofertą finansowania fabrycznego Pichon
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Od maja br. rolnicy zainteresowani zakupem nowoczesnych maszyn firmy Pichon, światowego lidera w produkcji wozów asenizacyjnych i rozrzutników, mogą skorzystać z atrakcyjnych programów finansowania fabrycznego oferowanego przez Santander Leasing.
Marka PICHON jest obecna na rynku maszyn i urządzeń rolniczych od 1970 roku i należy do duńskiej firmy SAMSON AGRO Sp. z o.o. Maszyny posiadają szerokie możliwości indywidualnej konfiguracji dodatkowego wyposażenia na potrzeby każdego gospodarstwa. Specjalistyczne mieszadła oraz aplikatory doglebowe marki Pichon to rozwiązania najwyższej klasy, wykorzystywane w gospodarstwach rolniczych, firmach komunalnych i przemysłowych. Maszyny marki Pichon obecne są w ponad 45 krajach.
- Jak wskazują nasze dane z czterech pierwszych miesięcy 2021 r. sfinansowaliśmy inwestycje w maszyny rolnicze na poziomie ponad 305 mln zł, rejestrując przy tym dodatnią dynamikę prawie 4 proc. r/r. Poza czynnikami sezonowymi, wniosek jest jeden, w naszej ocenie rolnictwo to branża, która w zeszłym i w pierwszej połowie tego roku słabiej odczuła skutki pandemii. Bardzo się cieszymy, że rozpoczynamy współpracę z tak renomowaną marką w Polsce. Jest to element konsekwentnie realizowanej strategii, opartej m.in. na ciągłym uzupełnianiu i poszerzaniu oferty skierowanej dla segmentu agro tworzonej w oparciu o bogaty program finansowań fabrycznych – podkreśla Mariusz Artych, dyrektor rynku maszyn i urządzeń w Santander Leasing. – Dzięki współpracy z profesjonalnym partnerem jakim jest firma Pichon, mogliśmy wspólnie opracować w połowie 2021 r. program, wspomagający realizację kolejnych inwestycji w polskim rolnictwie – dodaje.
Jak wynika z badania Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH, wskaźnik koniunktury w rolnictwie w drugim kwartale br. powinien przynieść optymistyczną zmianę w rocznej dynamice wskaźnika, z uwagi na tzw. efekt bazy (bardzo niski poziom IRGAGR w drugim kwartale 2020 r.). To zarazem okres wiosennego ożywienia w rolnictwie,
po którym należy spodziewać się odwrócenia się tendencji spadkowej trwającej od połowy 2017 roku.
- Chcemy zadbać nie tylko to, aby nasi klienci otrzymali najbardziej innowacyjne maszyny, ale również ułatwić im dostęp do ich zakupu – mówi Albert Ciszek, dyrektor handlowy Pichon. – Jestem przekonany, że razem z naszym partnerem Santander Leasing osiągnęliśmy ten cel, oferując odbiorcom najlepszy na rynku system finansowania fabrycznego. Mimo pandemii nie tylko utrzymaliśmy tempo produkcji, ale też stale wdrażamy nowe rozwiązania. To wszystko, w połączeniu ze zwiększoną dostępnością dzięki ofercie finansowania fabrycznego, pozwoli jeszcze bardziej wzmocnić pozycję naszej marki - dodaje.
Finansowanie fabryczne Pichon oferowane przez Santander Leasing jest wygodnym rozwiązaniem, pozwalającym znacznie szybciej i na atrakcyjnych warunkach cenowych zakupić nowe maszyny rolnicze. Rolnicy mogą skorzystać z oferty pożyczek w dwóch wariantach: nieoprocentowanej pożyczki na 25 miesięcy oraz pożyczki na 60 miesięcy z atrakcyjnym oprocentowaniem.
Rolnicy, oprócz specjalnej oferty, mogą również skorzystać z szerokiej gamy produktów ubezpieczeniowych, np. ubezpieczenia GAP, które zapewnia ochronę przed stratą finansową w przypadku kradzieży lub zniszczenia finansowanego środka trwałego, czy też ubezpieczenia Bezpieczna Rata zapewniającego spłatę raty w wypadku nieprzewidzianych wydarzeń losowych.

NDP i brak wzajemności standardów – pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Eksperci rynku rolnego apelują: Nie cofajmy polskiego rolnictwa do zeszłego stulecia

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem
Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.
Ochrona środowiska
KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.
Handel
Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.