RONSON wyznacza nowy standard obsługi deweloperskiej

Prestige PR
Włodarzewska 81C lok 81
02-393 Warszawa
i.wisniewska|prestigepr.pl| |i.wisniewska|prestigepr.pl
508 927 958
www.prestigepr.pl
Nowa strategia marki RONSON Development stawia w centrum klienta
RONSON Development podnosi poprzeczkę dla branży deweloperskiej w zakresie obsługi klienta. Firma wprowadza nową strategię marki, która łączy wykorzystanie najnowszych technologii z nowymi typami specjalistów dedykowanych do opieki nad klientem przed i po zakupie mieszkania.
RONSON działa na polskim rynku od 24 lat. Zrealizował kilkadziesiąt projektów, wybudował tysiące mieszkań. Doświadczenie i osiągniecia firmy, przekładają się na zaufanie klientów, którzy wracają dziś by kupić wymarzone „M” dla swoich dzieci. Na sukces firmy składa się praca zespołu fachowców z wieloletnim doświadczeniem w branży i współpraca z rzetelnymi wykonawcami. Przyszedł czas na kolejny krok.
– 24 lata działalności to wystarczająco długi okres, by zbudować nie tylko silną pozycję rynkową, ale również charakter marki. RONSON intensywnie rozwijał się przez lata. To doświadczenie pozwala nam być partnerem i doradcą, któremu mogą zaufać klienci. – mówi Boaz Haim, Prezes RONSON Development. I dodaje: – Nową strategię marki zatytułowaliśmy „Expect more”. Chcemy, aby każdy klient stykając się z marką RONSON mógł oczekiwać więcej – lepszego produktu, wyższej jakości obsługi oraz szybszego i bardziej efektywnego rozwiązywania swoich problemów. W RONSON klient jest naszą najważniejszą wartością, a wszystkie działania są ukierunkowane na zaspokojenie jego oczekiwań. Pracownicy i podwykonawcy muszą rozumieć, że klient jest dla nas najważniejszy. To sprawia, że wartościami naszej marki jest proaktywność, profesjonalizm, wysoki standard naszych inwestycji w swoich segmentach. Ale również wartości dodane w realizowanych inwestycjach, które wyróżniają nas na tle konkurencji.– komentuje Boaz Haim.
Strategia wprowadza nowy standard obsługi klienta deweloperskiego. Nazwano go „Standardem RONSON”. Nad jego stworzeniem pracował zespół ekspertów RONSON.
- Do pokazania się w nowej odsłonie przygotowywaliśmy się 1,5 roku. Zaczęliśmy od usprawnienia procesów, poprawy struktury, oceny kompetencji naszych menadżerów i ustalenia dla nich optymalnej ścieżki rozwoju. Wraz z całym zespołem odbyliśmy serię warsztatów określających wartości marki RONSON. Analizując rynek i jego potrzeby, postanowiliśmy jeszcze bardziej zainwestować w innowacje i nowe technologie. By zapewnić najwyższy standard obsługi, wprowadzamy wiele zaawansowanych narzędzi. Wśród nich - nowoczesny, intuicyjny Panel Klienta, który umożliwia szybki kontakt z deweloperem. Znajdą się tu porady, wskazówki i informacje o aktualnym stanie zaawansowania budowy. Za pośrednictwem Panelu będzie można skontaktować się z odpowiednim działem w naszej firmie i szybko znaleźć pomoc. Klient będzie miał również dostęp do harmonogramu płatności i będzie mógł zaakceptować termin odbioru lokalu, czy umowy przenoszącej własność. Ale nasza opieka nad klientem się tu nie kończy. Po odebraniu kluczy do własnego ,,M”, na klientów czeka Opiekun Inwestycji. Ten fachowiec będzie dostępny na terenie osiedla przez cały rok po oddaniu budynku do użytku. Szybko i sprawnie przeprowadzi drobne naprawy, a jeśli będzie potrzeba zaangażowania zewnętrznych podwykonawców, po dokonaniu wizji lokalnej wypełni z Klientem formularz zgłoszenia usterki, aby przyspieszyć termin naprawy i zminimalizować formalności. Powołaliśmy również nowe stanowisko Quality Managera, czyli fachowca odpowiedzialnego za regularne monitorowanie inwestycji na etapie budowy i poddawanie przeglądom mieszkań zanim zaprosimy klientów na odbiory. Jego nadzór zminimalizuje liczbę usterek i zapewni najwyższą jakość naszych inwestycji.– opisuje Karolina Bronszewska, Dyrektor Marketingu i Innowacji RONSON.
Nowej strategii marki RONSON towarzyszy nowa identyfikacja wizualna. – Zmieniona szata graficzna, logo, strona internetowa oraz odświeżone biura sprzedaży to pierwsze zmiany, które będą widoczne dla klientów. To także nowości w naszych social mediach. Na kanałach społecznościowych RONSON pojawią się krótkie filmy z udziałem ekspertów. Wprowadzą one w tajniki najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań stosowanych w budynkach. Klienci będą mogli śledzić kulisy pracy nad projektami. A przeczytać ich rady i opinie w wypowiedziach prasowych. – komentuje Karolina Bronszewska.
– Jesteśmy przekonani, że nasze podejście oraz wykorzystanie zaawansowanych technologii nie tylko zadowoli klientów, ale także zapoczątkuje nowe standardy na rynku deweloperskim. – podsumowuje Boaz Haim, Prezes RONSON Development.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.