Roślinna Instalacja Sferyczna w Lublinie na 75-lecie Herbapolu-Lublin
Świętując w tym roku 75. urodziny, Herbapol-Lublin szeroko podkreśla główne wartości firmy, którymi są przywiązanie i szacunek do natury, a także docenianie jej bogatych zasobów. Służą temu zarówno kampanie wizerunkowe czy promujące tworzone z naturalnych składników produkty, jak i okolicznościowe akcje, w tym m.in. stworzenie wirtualnego zielnika www.ogrod-herbapol.com.pl. – Już od 75 lat jesteśmy zakochani w naturze z wzajemnością i właśnie pod tym hasłem obchodzimy nasze urodziny – mówi Anna Radowicka, PR & Social Media Manager w Herbapolu-Lublin S.A. - Program ich świętowania jest naprawdę bogaty, a teraz mamy dla konsumentów kolejną niespodziankę, czyli Roślinną Instalację Sferyczną. Powstała ona w Lublinie, naszym „rodzinnym” mieście, bo zgodnie z naszą strategią CSR, zawsze chcemy być też blisko społeczności lokalnych.
Instalacja w kształcie sfery to przestrzenny ogród społeczny, którego ściany złożone są z donic obsadzonych różnorodnymi roślinami. Odwiedzający mogą wejść do środka i zanurzyć się w zapachach ziół, doświadczając unikalnych doznań sensorycznych.
Grow Room, bo tak nazywa się ta instalacja, to innowacyjna koncepcja rolnictwa miejskiego, opracowana m.in. przez architektów Sine Lindholm i Mads-Ulrik Husum. Ideą Grow Roomu jest eksploracja architektury produkującej żywność, która umożliwia ludziom uprawę roślin w domu, biurze lub wspólnych przestrzeniach publicznych. Pierwszy raz Grow Room został zaprezentowany na Targach Sztuki CHART w Kopenhadze w 2016 roku.
- Zapraszamy do odwiedzenia naszego Grow Roomu, który będzie dostępny przez całe lato, do końca września – mówi Anna Radowicka, PR & Social Media Manager w Herbapolu-Lublin S.A. – Zachęcamy, by być blisko natury każdego dnia, a wizyta w tym wyjątkowym przestrzennym ogrodzie to kolejna okazja, by poczuć niezwykły związek z przyrodą
Grow Room znajduje się na lubelskim Placu Króla Władysława Łokietka 1, od strony ulicy Lubartowskiej.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.