Roślinna rewolucja w Costa Coffee
Dieta wegetariańska i wegańska przekonuje do siebie coraz więcej osób. W kawiarniach Costa Coffee znajdziemy szeroki wachlarz pożywnych i pysznych roślinnych pozycji w menu skierowanych do tych, którzy wykluczyli produkty pochodzenia zwierzęcego ze swojego jadłospisu. Na skosztowanie czeka m.in. Sałatka wegańska z wege burgerem, Latte z Vege kremem, czyli idealny roślinny odpowiednik kawy z mlekiem i bitą śmietaną oraz cała gama napojów roślinnych.
Zboże, jakie to dobre!
Połączenie kawy i mleka towarzyszy nam od lat, jednak wraz z pojawieniem się na rynku nowych, roślinnych produktów możemy otrzymać niezwykle zbliżone doświadczenia smakowe bez sięgania po nabiał. Już teraz w wybranych kawiarniach Costa Coffee na odkrycie czeka pyszna Latte z Vege kremem. To pierwsza w całości wegańska propozycja, która łączy dobrze znaną mieszankę kawy Mocha Italia z roślinną śmietanką Flora Plant od firmy Upfield, dostępna w kawiarniach Costa Coffee. Jej smak i konsystencja niczym nie odstępują klasycznej bitej śmietanie z mleka. Latte z Vege kremem standardowo przyrządzana jest na bazie napoju sojowego, jednak bez problemu może zostać przygotowana na innym dostępnym w kawiarni zamienniku mleka krowiego – m.in. na napoju owsianym, migdałowym oraz kokosowo-sojowym. W Costa Coffee na odkrycie czeka również Latte waniliowe na napoju owsianym. Jest to wegańska opcja deserowa, która niezwykle dobrze balansuje aromatyczną wanilię z wypełnionym roślinnymi nutami napojem owsianym. Propozycja ta idealnie sprawdzi się w połączeniu z maślanymi croissantami i ciastkami francuskimi, które zintensyfikują smak rozgrzewającej kawy. To jednak nie wszystko – roślinne opcje w Costa Coffee nie ograniczają się jedynie do kaw deserowych. Każdy z Gości kawiarni może dowolnie modyfikować swoją ulubioną kawę o jeden z dostępnych napojów roślinnych. Oprócz wcześniej wymienionych napojów sojowych i owsianych, w menu znajdziemy również napój kokosowo-sojowy oraz migdałowy.
Pyszne i pożywne menu prosto z natury
Tworząc menu skierowane do wegan i wegetarian, Costa Coffee nie zapomniała o pysznych opcjach śniadaniowych i lunchowych. Wegańska sałatka z wege burgerem to pyszny mix kasz oraz warzyw z dodatkiem świeżych listków mięty i charakternego sosu musztardowego. Warzywa dostarczają kubkom smakowym niezwykłej świeżości, która współgra z odpowiednio dobranymi przyprawami. Dodatkowego smaku dodaje idealnie ugotowana kasza jaglana, nabierająca jeszcze więcej charakteru, dzięki sosowi musztardowemu. Dla wegetarian świetnym wyborem będzie Croissant ze świeżymi pomidorkami i treściwą, rozpływającą się w ustach mozzarellą. Liście szpinaku nadają ponadto całości chrupkości, a zwieńczeniem kanapki jest wyraziste pesto. To połączenie po prostu zachwyca.
Roślinna dieta na wyciągnięcie ręki
Wszystkie wymienione propozycje, a także inne pozycje z menu dostępne są na wynos w kawiarniach Costa Coffee lub z dostawą w dowolne miejsce za pośrednictwem aplikacji UberEats.
Leczenie żywieniowe w programie zajęć Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Rusza kolejna edycja Orbit® „Dziel się Uśmiechem"
MSD Polska otwiera program „MedConnect” w ramach Warsaw Health Innovation Hub.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.