Komunikaty PR

Rozpocznij wiosnę z pysznymi kremowymi Zupami JemyJemy!

2024-03-18  |  13:45
Biuro prasowe

Wiosna to wyjątkowy czas, który napawa optymizmem. Korzystając z pierwszych ciepłych i słonecznych dni, chętniej przebywamy na świeżym powietrzu, a w sklepach szukamy rozwiązań, które pozwolą szybko i łatwo przyrządzić smaczny posiłek. To doskonały moment, by wzbogacić swoją dietę o pyszne, warzywne zupy, które urozmaicą wiosenny jadłospis.

Warzywne kremy wyróżniają się doskonale zbalansowanym smakiem i aksamitną konsystencją. Można je przygotować z rozmaitych warzyw, zaczynając od marchwi, dyni, kalafiora, a kończąc na zielonym groszku czy pieczarkach. Opcji jest nieskończenie wiele, a to, co je łączy, to bogactwo składników odżywczych.

Nie każdy ma jednak czas i chęci na gotowanie, dlatego z pomocą przychodzą pyszne gotowe Zupy Kremy od marki JemyJemy: z pomidorów, pieczarek, zielonego groszku oraz dyni. Przygotowane ze świeżych warzyw, doprawione ziołami i delikatną śmietanką, nie zawierają mięsa, glutenu, konserwantów, ani barwników. Dzięki temu idealnie sprawdzą się w menu wegetarian oraz osób szukających produktów bezglutenowych. Co więcej, są lekkostrawne i niskokaloryczne – w zależności od rodzaju, 100 g zupy dostarcza od 40 do 61 kcal!  

Zupy Kremy JemyJemy sprawdzą się nie tylko podczas obiadu. Są dobrym pomysłem na szybką przekąskę, lunch w pracy czy ciepłą kolację. Przelane do termosu, dostarczą porcję energii w trakcie długiego dnia w szkole, na uczelni czy podczas wiosennych wędrówek. Świetnie smakują z różnorodnymi dodatkami: mozzarellą, prażonymi ziarnami dyni, grzankami czy groszkiem ptysiowym. Wystarczy puścić wodze fantazji i stworzyć swoje ulubione połączenie!  

Zupy JemyJemy są dostępne w wygodnych, poręcznych opakowaniach, dzięki czemu można je z łatwością zabrać ze sobą do pracy lub przyrządzić na szybko w domu. Dzięki nowoczesnemu procesowi obróbki termicznej zachowują najwyższą jakość i smak bez konieczności przechowywania ich w lodówce.

Kremy JemyJemy przed podaniem wystarczy przelać do naczynia i podgrzać, by w zaledwie kilka chwil móc delektować się pysznym smakiem swojej ulubionej zupy.

Produkty dostępne są w sprzedaży w cenie detalicznej ok. 7,69 zł/375 g.                                        

Więcej informacji o pełnej ofercie marki na www.jemyjemy.com.

Producent: PROFI S.A.

  • JemyJemy Zupa Krem z pomidorów (375 g)
  • JemyJemy Zupa Krem z pieczarek (375 g)
  • JemyJemy Zupa Krem z zielonego groszku (375 g)
  • JemyJemy Zupa Krem z dyni (375 g)
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś
Przemysł spożywczy Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Przemysł spożywczy Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka
2024-04-24 | 16:00

Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"

Obchody Dnia Ziemi, jak co roku, są okazją do refleksji na temat naszego wpływu na kondycję planety. W kwietniu br. mija rok od utworzenia Interdyscyplinarnego Centrum Analiz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.