Rozpoczyna się druga transza oferty publicznej akcji Ignibit S.A.

Ignibit S.A. zajmująca się produkcją autorskich gier wideo, portowaniem projektów PC na VR oraz realizacją strategicznych kontraktów komercyjnych, rozpoczyna drugą transzę oferty publicznej akcji serii E. W jej ramach Spółka chce pozyskać 0,5 mln zł. Informacje o akcjach i warunkach ich nabycia są dostępne na platformie Crowdconnect.pl oraz na stronie https:/emisja.ignibit.pl/. W ramach pierwszej transzy Spółka przyjęła zapisy na akcje o wartości 1 mln zł. Środki od inwestorów zostaną przeznaczone na porty gier Agony i Bum Simulator na urządzenia VR, rozpoczęcie prac nad autorską produkcją, zwiększenie kapitału obrotowego w celu przyspieszenia realizacji założonych celów. Usługę oferowania akcji Ignibit wykonuje Dom Maklerski INC S.A. Studio chce dołączyć do spółek notowanych na rynku NewConnect do końca br.
- Kilka dni temu zakończyliśmy pierwszą transzę oferty publicznej akcji serii E, w ramach której przyjęliśmy od większych inwestorów zapisy na akcje w kwocie 1 ml zł. Przed nami druga transza, która dedykowana jest wszystkim zainteresowanym, przy czym jednorazowy zapis na oferowane akcje może wynieść maksymalnie 31,3 tys. zł – mówi Tomasz Gąsienica Szostak, członek zarządu Ignibit S.A. – W dwóch transzach chcemy pozyskać łącznie 1,5 mln zł. Środki te przeznaczymy na rozpoczęcie prac nas autorską produkcją, portowanie do virtual reality dwóch gier na zlecenie: Agony i Bum Simulator, dostosowanie wyprodukowanych VR modułów edukacyjnych do dalszej odsprzedaży oraz zwiększenie kapitału obrotowego w celu przyspieszenia realizacji założonych celów – dodaje Tomasz Gąsienica-Szostak.
Agony to gra z gatunku survival-horror, stworzona przez niezależny zespół Madmind Studio. Gracz wciela się w rolę nieszczęśnika, który z bliżej nieznanych powodów trafił do piekła. Bum Simulator, w humorystyczny sposób odtwarza losy bohatera żyjącego na ulicy. Rozgrywka koncentruje się na przetrwaniu, w czym pomaga bogaty wybór różnorodnych aktywności i misji.
- Debiut Agony w wersji na VR planujemy w III kw. br., Bum Simulator na urządzenia virtual reality trafi do sprzedaży w 2022 r. Obie produkcje w wirtualnej rzeczywistości zapewnią zupełnie inne doświadczanie rozgrywki. Dużą uwagę skupiliśmy na obrazie. Naszym celem było uzyskanie jak realistycznej oprawy wizualnej, która potęguje doznania i intensyfikuje zanurzenie zmysłów. Dzięki immersyjności, gracze mogą spodziewać się jeszcze większych emocji i wrażeń niż w wersjach dostępnych na inne platformy – komentuje Rafał Krawczyński, członek zarządu Ignibit S.A.
Informacje o akcjach serii E oraz warunki składania zapisów na akcje wraz z dokumentem ofertowym dostępne są na platformie CrowdConnect.pl oraz stronie dedykowanej emisji: https:/emisja.ignibit.pl/. W usłudze oferowania akcji Ignibit wspiera Dom Maklerski INC S.A.
W portfolio gier VR Spółki są m.in. Dream Coaster VR, Rift Coaster VR, Drone Hunter VR i ZerOKilled. Obecnie Ignibit pracuje nad dwoma tytułami – symulatorem z elementami survivalu w kosmosie oraz strzelanką utrzymaną w oryginalnej szacie graficznej. Studio planuje premierę jednej z gier w 2022 r.
Długofalowy model biznesowy Ignibit zakłada portowanie gier na VR oraz produkcje autorskich tytułów. Spółka realizuje także strategiczne kontrakty komercyjne, współpracowała z międzynarodowymi koncernami motoryzacyjnymi, farmaceutycznymi, czy zbrojeniowymi, m.in. VW, Saab Technologies, Mitsubishi, czy Cadillac. Aktualnie Ignibit realizuje kompleksowy projekt VR dla uczelni wyższej, w ramach którego przygotuje sześć modułów edukacyjnych w technologii wirtualnej rzeczywistości.
Od 2020 roku akcjonariuszem Spółki jest notowana na głównym rynku GPW w Warszawie PlayWay S.A., jeden z czołowych producentów i wydawców gier komputerowych.
Do końca br. Ignibit chce wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.