Komunikaty PR

Rozwiązania ekspozycyjne wsparciem bezpieczeństwa higienicznego w sklepach

2020-03-25  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania BakeOff ( 0.16 MB )

Dopełnieniem są rozwiązania do ekspozycji produktów spożywczych, które wspierają zachowanie higieny przy kontakcie z żywnością i jednocześnie w atrakcyjny sposób prezentują towar.  Warto dziś zwrócić uwagę na wyposażenie sklepów i rozwiązania, które zapewniają czystość, bezpieczeństwo i wygodę, a więc kluczowe elementy, wpływające na zadowolenie klientów i komfort pracowników sklepów.

– Sytuacja związania z epidemią w Polsce z pewnością wpłynie na postrzeganie przez konsumentów zasad bezpieczeństwa i higieny przy zakupie wyrobów piekarniczych. To produkty w znacznej mierze spożywane bezpośrednio, bez żadnej obróbki, wymagają więc zachowania szczególnej higieny – mówi Sebastian Deeg, Manager Shop Solutions z firmy Wanzl. Dobrym przykładem rozwiązania do samoobsługowej sprzedaży pieczywa o najwyższym poziomie bezpieczeństwa higienicznego jest system BakeOff_by wanzl.

Bezpieczny klient i pracownik sklepu

System zapewnia klientom i personelowi bezpieczny i wygodny dostęp do produktów. Szyby osłaniają pieczywo przed zanieczyszczeniami roznoszonymi drogą kropelkową, a dzięki zastosowaniu osłon i barier, które ograniczają możliwość zwrócenia towaru, klient pobiera pieczywo bez obawy, że wkładany do torebki produkt był wcześniej dotykany przez innych. Wystarczy by jedną ręką zsunął go za pomocą poręcznego popychacza, a następnie pobrał szczypcami lub korzystając z jednorazowej rękawiczki.

System BakeOff_by wanzl z założenia jest rozbieralny. Poszczególne elementy można łatwo czyścić i konserwować, co w przypadku wielu rozwiązań stolarskich nie jest oczywiste. Czystość pod modułami ekspozycyjnymi jest zapewniona dzięki centralnie położonej tacy na okruchy, a dolny poziom techniczny urządzenia można konfigurować tak, aby zapewnić personelowi wygodę i szybkość obsługi. Do wyboru mamy szufladę higieniczną z koszem i podajnikiem rękawiczek, opcjonalnie wyposażoną w odkurzacz, szufladę magazynową lub wkład na torebki papierowe.

Pieczywo - codzienny zakup

Pomimo, iż obecnie, zgodnie z zaleceniami, konsumenci ograniczają wizyty w sklepach, zapotrzebowanie na świeże produkty piekarnicze jest duże. System BakeOff_by wanzl pozwala optymalnie wykorzystać dostępną powierzchnię i zapewnić precyzyjne posortowanie produktów, nawet do 12 rodzajów pieczywa w jednym module. Cztery poziomy półek są bardzo dobrze widoczne, energooszczędne oświetlenie LED rozświetla wyłożony towar, co pozwala klientom dokonać przeglądu oferowanego asortymentu ciesząc ich oczy efektem obfitości.

Jakość i innowacyjność

Oferta firmy Wanzl obejmuje kompleksową realizację sklepów, od konceptu, projektu po gotową przestrzeń sklepową lub, jeśli tylko jest taka potrzeba, przebudowę wybranych działów czy stref specjalnych. Innowacyjność rozwiązań firmy Wanzl wynika ze ścisłej współpracy z właścicielami sklepów i przedstawicielami sieci detalicznych, dzięki czemu projektanci dostosowują produkty do realnego zapotrzebowania rynku. Dodatkowym wyróżnikiem firmy jest trwałość rozwiązań, która pozwala użytkować je codziennie przez długi czas. Więcej informacji o produktach firmy znajduje się na https://www.wanzl.com/pl_PL/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia? Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie
Przemysł spożywczy Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-17 | 14:30

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.