Rozwój marki Garden Gourmet: współpraca z siecią piekarni Szabelski
Pizzerina z wegańskim klopsikiem i calzone z filecikami roślinnymi – to dwie nowości w piekarni Szabelski, skomponowane z wykorzystaniem produktów marki Garden Gourmet. Receptura nowych wypieków, przygotowana specjalnie dla popularnej sieci piekarni z Warmii i Mazur, jest efektem współpracy z Nestlé Professional.
Garden Gourmet oferuje dania wegańskie i wegetariańskie dostępne zarówno w sektorze detalicznym, jak i w gastronomii. To odpowiedź na oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej wybierają dania roślinne, poszukując ich również w swoich ulubionych restauracjach czy piekarniach. Alternatywy mięsa znalazły uznanie nie tylko wśród wegan i wegetarian, ale także fleksitarian, czyli osób ograniczających mięso w diecie. Nowe dania, takie jak pizzerina z aromatycznym klopsikiem roślinnym Garden Gourmet oraz calzone z apetycznym grillowanym filecikiem wegetariańskim, są już dostępne w ofercie 36 piekarni Szabelski na terenie Warmii i Mazur.
– Nasi klienci coraz chętniej sięgają po smaczne produkty roślinne. Cieszymy się, że współpraca z Nestlé Professional zaowocowała dwiema unikatowymi recepturami, które mogliśmy dodać do menu. Nowe dania cieszą się popularnością, dlatego planujemy dalszy rozwój tej kategorii i rozszerzenie oferty o kolejne propozycje stworzone z wykorzystaniem roślinnych alternatyw mięsa od Garden Gourmet – wyjaśnia Marek Szabelski, założyciel sieci Piekarni Cukierni Szabelski.
Piekarnia Cukiernia Szabelski to rodzinna firma z 35-letnią tradycją, działająca zgodnie ze standardami certyfikatu IFS. Prowadzący ją od dwóch pokoleń właściciele są dumni ze swojej pasji do tworzenia nowych, wyjątkowych wypieków dla klientów. Stale obserwują ich preferencje, dostosowując ofertę do zmieniających się gustów i trendów.
– Żywność roślinna dynamicznie zyskuje na popularności, a rynek wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom – również sektor gastronomii. Zauważamy znaczny wzrost zainteresowania konceptami bezmięsnymi wśród restauratorów, szefów kuchni i właścicieli punktów usługowych. Cieszymy się, że rośnie wartość roślinnych rozwiązań w kuchni. Dodatkowo pozwala to – na jeszcze większą skalę – zmniejszyć ingerencję w środowisko naturalne – mówi Marcelina Siudek, Group Product Manager Nestlé Professional.
Nestlé Professional zapewnia kreatywne i podążające za najnowszymi trendami rozwiązania dla gastronomii i vendingu, które inspirują oraz wspierają rozwój partnerów. W portfolio produktów – dostosowanym do potrzeb restauratorów – znajdziemy nie tylko roślinne klopsiki, mielone i nuggetsy, ale także warzywne kreacje, takie jak burger z soczewicy i marchwi lub falafel z burakiem. W ofercie detalicznej dostępne są natomiast: Wegański Falafel, Sensational Burger, Sensational Mielone, Nuggetsy Roślinne, Sznycel Roślinny i Burger Roślinny.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz Purina. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
Kontakt: |
|
|
| ||
Agnieszka Bieńko | Tel.: +48 600 040 315 | agnieszka.bienko@pl.nestle.com |

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.