RTB House: A. Rybicki z nowym stanowiskiem
Adrian Rybicki obejmuje nowo utworzone stanowisko w strukturach RTB House, globalnej firmy dostarczającej innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Będzie odpowiedzialny za realizację budżetów, rozwój strategii oraz koordynację działań sprzedażowych na rynkach w Polsce, Wielkiej Brytanii, Francji oraz Skandynawii.
Wprowadzone zmiany strukturalne mają na celu umocnienie obecności RTB House w regionie. To również odpowiedź na dynamiczny wzrost i rozwój firmy, co potwierdzają m.in. coroczne wyróżnienia w międzynarodowych rankingach i konkursach, takich jak Financial Times FT1000, Deloitte Technology Fast 50 Central Europe czy Stevie Awards.
Objęcie nowego stanowiska w strukturach RTB House to dla mnie wyzwanie, które podejmuję z entuzjazmem i determinacją. Dołożę wszelkich starań, aby wzmocnić pozycję firmy na rynkach w Polsce, Wielkiej Brytanii, Francji i Skandynawii, wyznaczając kierunki strategii z uwzględnieniem globalnych wyzwań i lokalnych potrzeb – mówi Adrian Rybicki.
Adrian Rybicki rozpoczął pracę w RTB House w 2017 roku jako Head of Sales Process APAC. Następnie, jako Head of New Business Development APAC, odpowiadał za planowanie i realizację działań biznesowych w regionie Azji i Pacyfiku. Przed dołączeniem do RTB House pracował m.in. dla takich firm jak EY czy McKinsey & Company.
Dynamiczny rozwój branży martech sprawia, że rynek staje się coraz bardziej wymagający. Od strony technologicznej RTB House koncentruje się na rozwijaniu nowych produktów, od strony biznesowej – na umacnianiu międzynarodowej pozycji, czego efektem jest strategiczny rozwój strukturalny. Jestem przekonany, że wiedza i doświadczenie Adriana przyczynią się do dalszego sukcesu RTB House – komentuje Wojciech Głowacki, Vice President of Sales, Członek Zarządu RTB House.
Jak nowe technologie i AI kształtują przyszłość biznesu
2024 rokiem integracji sztucznej inteligencji według raportu UiPath
Nowe badania Salesforce: jest 5 typów osobowości z różnym podejściem do AI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.