RTB House: A. Rybicki z nowym stanowiskiem
Adrian Rybicki obejmuje nowo utworzone stanowisko w strukturach RTB House, globalnej firmy dostarczającej innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Będzie odpowiedzialny za realizację budżetów, rozwój strategii oraz koordynację działań sprzedażowych na rynkach w Polsce, Wielkiej Brytanii, Francji oraz Skandynawii.
Wprowadzone zmiany strukturalne mają na celu umocnienie obecności RTB House w regionie. To również odpowiedź na dynamiczny wzrost i rozwój firmy, co potwierdzają m.in. coroczne wyróżnienia w międzynarodowych rankingach i konkursach, takich jak Financial Times FT1000, Deloitte Technology Fast 50 Central Europe czy Stevie Awards.
Objęcie nowego stanowiska w strukturach RTB House to dla mnie wyzwanie, które podejmuję z entuzjazmem i determinacją. Dołożę wszelkich starań, aby wzmocnić pozycję firmy na rynkach w Polsce, Wielkiej Brytanii, Francji i Skandynawii, wyznaczając kierunki strategii z uwzględnieniem globalnych wyzwań i lokalnych potrzeb – mówi Adrian Rybicki.
Adrian Rybicki rozpoczął pracę w RTB House w 2017 roku jako Head of Sales Process APAC. Następnie, jako Head of New Business Development APAC, odpowiadał za planowanie i realizację działań biznesowych w regionie Azji i Pacyfiku. Przed dołączeniem do RTB House pracował m.in. dla takich firm jak EY czy McKinsey & Company.
Dynamiczny rozwój branży martech sprawia, że rynek staje się coraz bardziej wymagający. Od strony technologicznej RTB House koncentruje się na rozwijaniu nowych produktów, od strony biznesowej – na umacnianiu międzynarodowej pozycji, czego efektem jest strategiczny rozwój strukturalny. Jestem przekonany, że wiedza i doświadczenie Adriana przyczynią się do dalszego sukcesu RTB House – komentuje Wojciech Głowacki, Vice President of Sales, Członek Zarządu RTB House.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.