Komunikaty PR

RTV Euro AGD zostaje na dłużej w Nowych Czyżynach i Nowych Bielawach

2023-06-14  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania IP ( 0.08 MB )

Nowe Czyżyny w Krakowie i Nowe Bielawy w Toruniu wzmacniają swoje oferty. RTV Euro AGD, wieloletni najemca obu centrów handlowych, podjął decyzję o przedłużeniu umów najmu na kolejne lata. W efekcie tej decyzji popularna sieć sklepów nadal zajmować będzie swoje dotychczasowe lokale.

– RTV Euro AGD to jeden z naszych kluczowych najemców. Zarówno w Krakowie, jak i w Toruniu sieć jest fundamentem oferty w segmencie RTV i AGD. To także sklep, który działa mocno profootfallowo, lokując się w topie najchętniej wybieranych destynacji w Nowych Czyżynach i Nowych Bielawach – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Dlatego cieszy nas decyzja marki, która zdecydowała się na prolongaty w obu obiektach. Dzięki niej nasze oferty handlowe pozostają kompletne i kompaktowe, zapewniając klientom dostęp do najszerszej na rynku oferty sprzętów AGD i RTV – dodaje.

Ma to ogromne znaczenie z uwagi na model centrów convenience, jaki od kilku lat rozwijany jest w Nowych Bielawach i Nowych Czyżynach. – Oba centra wykraczają nieco poza tradycyjne pojmowany format convenience. Klienci mogą znaleźć w nich ogrom marek, ale także ofertę, która się dopełnia, gwarantując udane zakupy – mówi Karolina Nitowska.

– Obecność RTV Euro AGD jest w tym przypadku niezwykle istotna. Jak pokazały nam zeszłoroczne badania, popularność tego sklepu znacząco wzrosła na przestrzeni ostatnich lat. Obok Carrefour, Rossmann i CCC jest to obecnie najczęściej odwiedzany sklep w tenant-mixie Nowych Czyżyn i Nowych Bielaw. Dla wielu kupujących jest to też destynacja docelowa – dodaje.

Tej popularności sprzyja wiele czynników. Przede wszystkim Nowe Czyżyny i Nowe Bielawy ulokowane są w sąsiedztwie dużych osiedli, ale także nowych inwestycji mieszkaniowych. Dla wielu osób, w tym rodzin, które mieszkają w pierwszej i drugiej strefie zasięgu, jest to wiec sklep pierwszego wyboru na m.in. na zakupy sprzętu gospodarstwa domowego.

Po drugie, centra z Krakowa i Torunia zapewniają dostęp do wielu marek, które są komplementarne. Dzięki temu osoby urządzające się, mogą tu znaleźć niezbędną ofertę, która obejmuje m.in. sklep budowlany, sklepy z meblami i dodatkami do domu, a także AGD i elektronikę. Ale chłonny rynek to nie jedyne, co skłoniło najemcę do prolongaty, zauważa przedstawicielka leasingu.

– Centra w Krakowie i Toruniu mają dziś mocną lokalną pozycję, którą zapewnia im zróżnicowany tenant-mix. Oba obiekty przeszły też modernizację, a Nowe Bielawy sfinalizowały właśnie rozbudowę, w efekcie której powstały aż 2 nowe parki handlowe. Tworzy to marce takiej jak RTV Euro AGD atrakcyjne otoczenie, które przyciąga klienta i zachęca do codziennych zakupów – mówi Karolina Nitowska.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Polityka

J. Scheuring-Wielgus: Napięcia geopolityczne wymagają silniejszego zjednoczenia państw Europy. To lekcja z II wojny światowej

Parlament Europejski podczas specjalnej sesji w Strasburgu uczcił 80. rocznicę zakończenia II wojny światowej. – Jesteśmy zdeterminowani, by stanąć razem i powiedzieć jasno i stanowczo: nigdy więcej – podkreśliła przewodnicząca PE Roberta Metsola. Zarówno kombatanci, których obecność uświetniła uroczystość, jak i europosłowie podkreślali, że projekt utworzenia europejskiej wspólnoty był odpowiedzią na ówczesne zagrożenia dla pokoju, o który nieustannie trzeba wspólnie dbać.

Ochrona środowiska

Budownictwo modułowe coraz popularniejsze w samorządach. Teraz rozwój sektora jest napędzany przez KPO

Rozwój budownictwa modułowego jest coraz bardziej zauważalny w inwestycjach samorządowych. Wpływa na to przede wszystkim szybsze tempo prowadzonych prac w porównaniu z tymi, w których wykorzystywane są tradycyjne technologie budowlane. Istotną kwestią jest również spełnianie warunków środowiskowych, w tym wysoka efektywność energetyczna budynków, która ma wpływ na możliwość uzyskania dofinansowania z Krajowego Planu Odbudowy. Samorządowcy mają już niewiele czasu na finalizację dotowanych inwestycji. Termin upływa 31 sierpnia 2026 roku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.