Rusza nowa intensywna kampania wspierająca kategorię czekolad marki Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital, wsparcie w sklepach, a także działania PR.
Najnowsza kampania czekolad Wawel skierowana została przede wszystkim do młodszych odbiorców. W nowej kreacji marka w humorystyczny i przewrotny sposób promuje czekoladę Gorzką 70% cocoa, a w nowej komunikacji pojawiają się Maciek i Jacek, bohaterowie znani już z kampanii Wolność Wyboru. Komunikacja wspierająca kategorię czekolad w portfolio marki ruszyła 20 stycznia. Jest to pierwsza odsłona serii trzech 15 sekundowych spotów prezentujących czekolady i miniczekolady marki Wawel. Kolejne reklamy pojawią się w telewizji w najbliższym czasie.
Najnowszy spot reklamowy podkreśla wyjątkową jakość czekolad Wawel, które powstają w oparciu o sprawdzone receptury i wydłużony proces konszowania, czyli intensywnego mieszania masy czekoladowej. To właśnie dlatego czekolady Wawel mają delikatny, ale zarazem intensywny smak, jeszcze bardziej aksamitną oraz kruchą konsystencję, która rozpływa się w ustach.
W ramach kampanii zaplanowano szerokie działania digital, czyli komunikację opartą o Display, Video, Influencer oraz Social Media marketing na wielu platformach mediowych. Spoty telewizyjne będą emitowane w wiodących stacjach (TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych), a także salach kinowych sieci kin Cinema City w całej Polsce.
Produkcją spotu zajęło się Studio Produkcyjne Lemon, natomiast zakupem mediów dom mediowy Mets. Za działania PR odpowiada agencja Great Minds.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=N8AKOoNAsIM&feature=youtu.be
Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis
McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie
Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna
Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę.
Handel
Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej
Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.
Problemy społeczne
Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem
Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.