Rusza seria rozmów o biznesie z franczyzobiorcami Żabki
W nowym roku Żabka wystartowała z projektem „Ambasador Franczyzy”. Do grona osób, które dbają o swój rozwój i chcą z innymi dzielić się wiedzą, jak prowadzić własny biznes, powołanych zostało 50 franczyzobiorców. Założeniem inicjatywy jest pokazanie oczami przedsiębiorców, jak z bliska wygląda model franczyzy Żabki i współpraca z siecią. Część z Ambasadorów uczestniczy w cyklu podcastów, których gospodarzem jest Jarosław Kuźniar, znany dziennikarz, prezenter, autor książki „The Host”. Serię materiałów można obejrzeć m.in. na YouTube oraz odsłuchać w dedykowanych aplikacjach. Cykl 25 rozmów z przedsiębiorcami jest częścią kampanii marketingowej #MasztojakwŻabce.
Swoje sklepy pod szyldem sieci Żabka prowadzi obecnie ponad 8600 przedsiębiorców. Kampania „Masz to jak… w Żabce!” zwraca uwagę na wieloletnie doświadczenie sieci i wsparcie oferowane franczyzobiorcom już od samego początku współpracy. Prezentuje franczyzę z Żabką jako sprawdzoną i bezpieczną alternatywę dla pracy na etacie lub niezależnej działalności poza siecią. Działania marketingowe koncentrują się na komunikacji w Internecie, w tym na działaniach reklamowych oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn i YouTube), a także nośnikach zewnętrznych (np. outdoor).
Na działania Programu Ambasadorskiego składać będą się aktywności franczyzobiorców w kanałach społecznościowych, bezpośrednie spotkania z potencjalnymi kandydatami, a także udział w różnych wydarzeniach, także branżowych. Osoby zainteresowane biznesem franczyzowym z siecią będą mogły bezpośrednio skontaktować się z Ambasadorami z ich regionów i porozmawiać o modelu współpracy z Żabką, zakresie obowiązków prowadzącego sklep, dostępnych szkoleniach czy inicjatywach, w które mogą włączyć się franczyzobiorcy.
– Poprzez swoją aktywność w roli Ambasadorki mam nadzieję przybliżyć wszystkim zainteresowanym franczyzą, jak naprawdę wygląda współpraca z siecią i jak wiele korzyści przynosi ten biznes. Z zainteresowanymi spotkam się m.in. podczas różnych wydarzeń. Planuję również budować swoją markę osobistą w mediach społecznościowych – zaznacza Dagmara Zabojść, franczyzobiorczyni z Łodzi.
Dodatkową inicjatywą realizowaną przez sieć jest seria 25 wywiadów z franczyzobiorcami. Pierwszy odcinek został opublikowany 31 stycznia br., a premiera kolejnych będzie miała miejsce w każdą środę m.in. na kanale YouTube Żabka Biznes oraz na www.zabka.pl/podcasty. Rozmowy z bohaterami cyklu prowadzi znany i ceniony dziennikarz, szkoleniowiec oraz przedsiębiorca Jarosław Kuźniar.
– Przyszedł czas na to, by nasza franczyza miała swoich Ambasadorów. Franczyzobiorcy, jako współpracujący z nami przedsiębiorcy, najlepiej znają ten biznes. Szukaliśmy osób, które chcą dzielić się dobrymi praktykami i wiedzą. Podcasty oraz materiały video są idealnymi środkami przekazu, a przy tym pomagają odpowiedzieć w przystępny i interesujący sposób na potencjalne pytania dotyczące prowadzenia sklepu. Jarosław Kuźniar, jako doświadczony dziennikarz i przedsiębiorca, był więc dla nas oczywistym partnerem przy realizacji tego projektu – mówi Kinga Hajducka, managerka komunikacji franczyzy.
– Dobre pytania biorą się z uważnego słuchania. Tak było na planie tego projektu. 25 rozmów z ludźmi, którym nie zawsze wszystko wyszło. Którzy podobnie jak ja kiedyś zdecydowali się postawić na własny biznes i własny rozwój. Wybraliśmy inne modele biznesowe, ale łączy nas wspólna wiedza o budowaniu zespołów, o finansach, o rozwiązywaniu problemów. To duży projekt dla mnie także jako dziennikarza, twórcy własnej sieci podcastów. Dlatego odpowiadając na propozycję Żabki, dbałem o jedno – wolność na planie. Udało się – to 25 bardzo prawdziwych i inspirujących historii – mówi Jarosław Kuźniar, redaktor naczelny Voice House, właściciel Kuźniar Media.
W wywiadach franczyzobiorcy opowiedzą o swoim życiu prywatnym, jego wpływie na sferę zawodową oraz o działalności w ramach franczyzy. Będzie to zapis 25 ciekawych, pełnych inspiracji spotkań z ludźmi, których wspólnym mianownikiem jest chęć ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji. W rozmowach przedsiębiorcy podzielą się swoimi sukcesami, wskażą, co jest ważne w prowadzeniu własnej działalności i zdradzą swój przepis na osiągnięcie sukcesu pod szyldem Żabki. Ten cykl to także dyskusja o początkach działalności gospodarczej, wyzwaniach i emocjach, które temu towarzyszą - zwłaszcza w pierwszych miesiącach prowadzenia własnego biznesu.
Więcej na: https://www.zabka.pl/franczyza/

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.