Ruszają zapisy na akcje Play of Battle S.A.!
Dziś o godz. 10:00 startują zapisy na akcje Play of Battle S.A. w ramach oferty publicznej spółki. Warszawskie studio gamingowe, na którego czele stoi Jacek Bartosiak, oferuje do 309.090 akcji zwykłych na okaziciela serii L po cenie emisyjnej 22,72 zł. W ramach emisji akcji Play of Battle S.A. planuje pozyskać od inwestorów do 7,02 mln zł. Środki w całości zasilą budżet unikatowej produkcji Play of Battle. Przyjmowanie zapisów na akcje spółki zakończy się 28 listopada br. o godz. 16:00. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w ofercie publicznej akcji jest Dom Maklerski INC S.A.
Autorska i nowoczesna produkcja studia Play of Battle S.A. o tej samej nazwie połączy gatunki gier Grand Strategy oraz RTS. Jej fabuła będzie skupiona na rywalizacji globalnych mocarstw w czasach współczesnych (2008-2025). Twórcy tytułu planują zebrać środki finansowe niezbędne do kontynuacji prac nad grą w ramach prowadzonej przez nich oferty publicznej akcji.
- Właśnie ruszają zapisy na akcje Play of Battle S.A. w ramach oferty publicznej. Kapitał, który uda nam się pozyskać z emisji, w całości zostanie przeznaczony na dalsze prace nad grą Play of Battle. Nasza ostatnia prywatna emisja, dzięki której pozyskaliśmy 1,65 mln zł, pokazuje, że obrana przez nas strategia, a tym samym tytuł, z którym chcemy wejść na rynek, spotykają się z pozytywnym odbiorem ze strony inwestorów. Wierzymy, że tak będzie i tym razem - mówi Jacek Bartosiak, Prezes Play of Battle S.A.
Play of Battle S.A. zamierza pozyskać do 7,02 mln zł. W ramach oferty publicznej spółka oferuje do 309.090 akcji zwykłych serii L. Cena emisyjna wynosi 22,72 zł za jedną akcję. Zapisy na akcje warszawskiego studia przyjmowane są za pośrednictwem Domu Maklerskiego INC S.A. od dziś do 28 listopada br. Memorandum Informacyjne jest dostępne na stronach: www.playofbattle.com/oferta-publiczna oraz www.platforma.dminc.pl. Dotychczas w drodze emisji akcji warszawskie studio pozyskało łącznie blisko 7,2 mln w gotówce i ok. 2,5 mln zł w postaci aportu (oprogramowanie komputerowe, silnik i kod gry).
- Szacujemy, że całkowity budżet Play of Battle wyniesie niespełna 20 mln zł. Nasza gra zaoferuje innowacyjne mechaniki opracowane we współpracy z ekspertami wojskowymi, politycznymi i ekonomicznymi, co jest jedną z jej największych przewag konkurencyjnych. Jesteśmy przekonani, że nasza propozycja może stać się hitem nie tylko na rodzimym rynku gamedev. 30 października br. zorganizowaliśmy publiczny pokaz gry, który wypełnił największą salę kinową w warszawskich Złotych Tarasach, co już teraz pokazuje, że projekt cieszy się dużym zainteresowaniem w Polsce. Naszą ambicją jest stworzenie tytułu, który odniesie globalny sukces - dodaje Jarosław Kotowski, Game Director i Wiceprezes Play of Battle S.A.
Play of Battle wypełni lukę w branży gamingowej, gdzie brakuje gier osadzonych w latach współczesnych. W kontekście wzrostu popularności gier strategicznych i RTS tytuł ma szansę na szybkie zdobycie uwagi szerokiego grona graczy. Produkcja będzie zawierać ponad 150 unikalnych jednostek wojskowych i realizm oparty na wiedzy uznanych ekspertów. W grze, w której użytkownicy będą mogli pokierować każdym z państw świata, znajdzie się sześć krajów z unikalnymi treściami oraz bitwy RTS na ponad 25 mapach, które wiernie odwzorowują miasta takie jak np. Braniewo czy Warszawa - Żerań.
Planowo w pierwszym kwartale 2025 r. uruchomiona zostanie karta Steam tytułu. Jego wydanie zaplanowano w 2026 r. W planach twórców po premierze są m.in. dalszy rozwój produkcji oraz stworzenie uproszczonej wersji na urządzenia mobilne. Na tym etapie twórcy zakładają wieloletni support gry, po pojawieniu się jej pełnej wersji.
30 października br. Play of Battle S.A. zaprezentowała najnowsze demo gry. Wydarzenie zorganizowane w Multikinie Złote Tarasy zgromadziło blisko 700 osób. Zapis z pokazu demo jest dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=FBTO2Bo0384.

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Obawiasz się bessy na giełdzie? Sprawdź, co łączy największe krachy w historii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.