Komunikaty PR

Ruszyła autorska tarcza antykryzysowa – SOS dla gabinetów!

2020-04-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group

Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl

Trwa kryzys epidemiologiczny a wraz z nim pogłębia się kryzys gospodarczy. Obecna sytuacja nikomu nie maluje świetlanej przyszłości. Rynek usług w każdej branży odnotowuje coraz to wyższe straty. Z dnia na dzień zostały zamknięte gabinety m.in.: podologiczne, pedicure i manicure. Właściciele zostali pozbawieni możliwości wykonywania zawodu, a tym samym zarabiania pieniędzy. Czy można wyjść z tej sytuacji obronną ręką?

Fakty niestety nie nastrajają optymistyczne: kryzys epidemiologiczny, kryzys gospodarczy i rządowe rozwiązania, które w wielu przypadkach raczej nie uratują przedsiębiorstw. Nadzieją w tych trudnych czasach są oddolne działania, które w pewien sposób stanowią symbol solidarności i wsparcia.

Jednym z przykładów takiej akcji jest autorska tarcza jednej z hurtowni podologicznych dla gabinetów podologicznych, pedicure i manicure. W tej branży zamknięcie gabinetów odbiło się zarówno na specjalistach, jak i ich pacjentach. Ci pierwsi z dnia na dzień zostali pozbawieni możliwości zarabiania pieniędzy. Drudzy natomiast obecnie nie mogą skorzystać z porad specjalistów, którzy prowadzili ich leczenie. Nie mają też możliwości zakupu niezbędnych produktów do pielęgnacji i wsparcia efektów terapii.

Akcja „SOS dla gabinetów” powstała w odpowiedzi na te problemy rynku w czasach zwiększonego ryzyka zakażenia wirusem COVID-19.

Chcemy wspierać polskich specjalistów w czasie kryzysu gospodarczego. Dlatego stworzyliśmy naszą autorską „tarczę antykryzysową – SOS dla gabinetów”. Udział w akcji umożliwia specjalistom zarabianie dodatkowych pieniędzy bez wychodzenia z domu. Stworzony przez nas program afiliacyjny dla gabinetów to bezpieczne i skuteczne rozwiązanie w tych trudnych czasach – tłumaczy Marcin Bielecki, dyrektor zarządzający w Kerpro.

Przystępując do akcji SOS dla gabinetów, każdy gabinet/ salon otrzymuje spersonalizowany kod, który upoważnia jego klientów do zakupów w sklepie Kerpro z 5% rabatem. Od każdego zamówienia z rabatem, gabinety otrzymują prowizję.

Dodatkowo wszystkie gabinety, które uczestniczą w akcji otrzymują spersonalizowane materiały graficzne do zamieszczenia w swoich kanałach. Organizatorzy akcji razem ze specjalistami w branży przeprowadzają także darmowe szkolenia on-line z zakresu biznesu i skutecznej sprzedaży.

Głęboko wierzymy w to, że wzajemna pomoc, wsparcie i łączenie sił pomoże zminimalizować straty, na które narażona jest nasza branża. W ramach akcji będziemy dzielić się i wymieniać naszą wiedzą i doświadczeniem w taki sposób, by każdy uczestnik akcji na tym zyskał – dodaje Marcin Bielecki.

Mechanizm akcji SOS dla gabinetów

Akcja SOS dla gabinetów jest dedykowana dla specjalistów w branży podologicznej, pedicure i manicure. Aby przystąpić do akcji, należy mieć założone konto w sklepie www.pro.kerpro.pl. Po zapisaniu się do akcji (zakładka SOS na „moim koncie”), gabinety otrzymują spersonalizowany kod i materiały graficzne.

Więcej informacji na  https://pro.kerpro.pl/sos-dla-gabinetow lub poprzez kontakt mailowy sos@kerpro.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Talk&More Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych Biuro prasowe
2024-12-18 | 01:00

Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych

Aurumaris Professional, marka specjalizująca się w skutecznej kosmetyce profesjonalnej i konsumenckiej, odnotowuje dynamiczny wzrost skali biznesu. W niespełna pół roku od debiutu w
Zdrowie 74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
2024-12-06 | 11:00

74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy

Magdalena Damasiewicz, dyrektor ds. abonamentów i ubezpieczeń zdrowotnych w enel-med: Rola medycyny pracy w ostatnich latach była mocno niedoceniana i ograniczała
Zdrowie Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów
2024-12-03 | 11:40

Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów

Giving Tuesday to ogólnoświatowy dzień dobroczynności. W tym roku wypada 3 grudnia i zyska szczególne znaczenie. Fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty zaprasza na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.