Komunikaty PR

Ruszyła innowacyjna platforma edukacyjna Akademia Zarządzania i Rozwoju

2020-09-30  |  14:45
Biuro prasowe

Pandemia COVID-19 przeniosła znaczną część nauki na studiach z audytoriów do Internetu, na dedykowane platformy uczelniane. Świetne uzupełnienie wiedzy przekazywanej na uczelniach i w szkołach stanowi uruchomiona właśnie, tuż przed początkiem nowego roku akademickiego, innowacyjna platforma edukacyjna Akademia Zarządzania i Rozwoju. W ramach projektu na stronie azir.edu.pl można bezpłatnie oglądać miniwykłady ludzi sukcesu, wspominających swoje studia, udzielających rad co do ich wyboru, a także dzielących się refleksjami dotyczącymi swojej kariery.

– Misją Akademii Zarządzania i Rozwoju jest wspomaganie procesu edukacji, prowadzonego na uczelniach oraz uzupełnianie go o wskazówki i doświadczenia praktyków biznesu, niezbędne młodym ludziom na starcie ich drogi zawodowej. Platforma jest tworzona przez zespół Instytutu Biznesu we współpracy z przedstawicielami firm, w tym także rynkowych liderów, oraz ośrodków akademickich, think tanków i mediów – wyjaśnia Juliusz Bolek, Przewodniczący Rady Dyrektorów Instytutu Biznesu.

Akademia Zarządzania i Rozwoju pomaga młodym ludziom wybrać kierunek studiów, który w przyszłości zapewni ciekawą pracę. Doradza, jak świetnie wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej, podpowiada, w jakiej firmie wybrać staż i która uczelnia będzie tą wymarzoną. Najlepsi menedżerowie, eksperci i wykładowcy dzielą się na azir.edu.pl własnymi doświadczeniami i wskazują, jak pokierować życiem zawodowym, żeby osiągnąć sukces. Opowiadają o własnej ścieżce edukacji i zachęcają do zdobywania doświadczenia na rynku pracy. Na platformie znalazły się m.in. kilkuminutowe wykłady byłego premiera Jerzego Buzka, Krzysztofa Kwiatkowskiego – senatora, byłego ministra sprawiedliwości oraz prezesa Najwyższej Izby Kontroli, Krzysztofa Przybyła – prezesa Fundacji Godła Promocyjnego „Teraz Polska” czy znanego kompozytora Włodzimierza Pawlika.

– To jest partnerstwo doceniające takie narzędzia i rozwiązania, które łączą świat nauki i edukacji ze światem praktyków, jakimi jesteśmy w Żabce – mówi o platformie Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych firmy Żabka Polska, będącej partnerem strategicznym AZiR. – Myślę, że może to być też bardzo ciekawa inspiracja dla nauczycieli akademickich, ponieważ wielu z nich podejmuje wielki wysiłek, żeby jak najwięcej z praktyki wnosić do nauczania teoretycznego. To także dobra inspiracja dla nas, osób zajmujących się biznesem na co dzień, ponieważ dzięki tej platformie będziemy mogli poznać opinie młodych ludzi o ich oczekiwaniach – dodaje.

Innowacyjna, cyfrowa forma Akademii gwarantuje możliwość korzystania z jej zasobów wszystkim osobom z dostępem do Internetu, niezależnie od miejsca zamieszkania czy szkoły, do której uczęszczają.

Patronat medialny nad AZiR objęły: dziennik Polska The Times, Agencja Informacyjna oraz portale: naszemiasto.pl, naszahistoria.pl, raportCSR.pl, podlasie24.pl.

Więcej informacji na azir.edu.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Druga edycja eduSensus Education Awards 2024 Biuro prasowe
2024-07-10 | 09:40

Druga edycja eduSensus Education Awards 2024

Od 9 maja można nadsyłać zgłoszenia, doceniając najbardziej kreatywnych i innowacyjnych nauczycieli, dyrektorów, pedagogów oraz szkoły, które w wyjątkowy
Edukacja „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM
2024-07-08 | 14:00

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM

Warszawa, 8 lipca 2024 r.: Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych
Edukacja Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt
2024-07-05 | 08:37

Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt

Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Ministerstwo Transformacji Cyfrowej w Ukrainie ogłosiły projekt odbudowy ukraińskich szkół na nieokupowanych terenach kraju. Specjalnie powołany w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.