Salesforce Starter - CRM stworzony z myślą o sektorze MŚP
Salesforce wdrożył nowe rozwiązanie dedykowane małym firmom – „Starter” to intuicyjna aplikacja CRM typu „wszystko w jednym”, która łączy funkcje sprzedaży, obsługi klienta i marketingu. To narzędzie ma pomóc firmom z sektora MŚP w zarządzaniu relacjami z klientami, centralizacji kluczowych danych i umożliwić bardziej efektywny rozwój.
Starter korzysta z ponad 20 lat innowacji Salesforce w łatwej w użyciu aplikacji, która dysponuje szablonami raportów, gotowymi pulpitami nawigacyjnymi, ujednoliconymi danymi klientów i wbudowaną sztuczną inteligencją, aby pomóc małym firmom w pełni wykorzystać potencjał systemu CRM od pierwszego dnia korzystania z rozwiązania. Dodatkowo, wdrożenie Startera jest wyjątkowo proste i szybkie.
Starter pomaga małym firmom:
- generować więcej leadów sprzedażowych dzięki szablonom kampanii marketingowych, segmentacji, analityce, kreatorowi wiadomości e-mail oraz funkcjom optymalizacji wysyłania wiadomości e-mail opartym na sztucznej inteligencji;
- pozyskiwać więcej klientów dzięki integracji poczty e-mail, opartemu na sztucznej inteligencji przechwytywaniu aktywności, która wskazuje konieczność podjęcia działań, a także ujednoliconym danym klientów obsługiwanym przez Data Cloud czy zarządzaniu potencjalnymi klientami i transakcjami oraz ścieżkom sprzedaży;
- zadbać o zadowolenie klientów dzięki szybszemu rozwiązywaniu spraw, zarządzaniu wiedzą i bardziej spersonalizowanym doświadczeniom w zakresie marketingu, sprzedaży oraz obsługi.
Tutaj Kris Billmaier, GM Salesforce Starter, omawia, w jaki sposób małe i średnie firmy mogą szybko rozpocząć korzystanie z CRM, aby zwiększyć wydajność, przyspieszyć rozwój biznesu i skalować swoją działalność.
Jakie główne wyzwania stoją przed małymi firmami? Jak rozwiązuje je Starter?
Małe firmy często uważają, że systemy CRM są zbyt złożone i trudne do skonfigurowania, dostosowania i efektywnego wykorzystania. Pojawiają się trudności z integracją CRM z istniejącymi narzędziami sprzedażowymi, usługowymi oraz marketingowymi, zwłaszcza jeśli używają wielu rozwiązań lub mają przestarzałe oprogramowanie, które trudno skonfigurować. Małe firmy wraz ze wzrostem skali działalności często wybierają „lekkie” systemy CRM, co wymaga kosztownych migracji na inną platformę.
W Starterze na nowo zaprojektowaliśmy całe doświadczenie użytkownika, aby pomóc firmom uniknąć skomplikowanej konfiguracji i kosztownych, czasochłonnych wdrożeń. Klienci mogą szybko rozpocząć pracę z pełnym wglądem w swoją działalność w zakresie sprzedaży, usług i marketingu.
W przeciwieństwie do innych mniej skomplikowanych platform CRM – Starter został stworzony z myślą o rozwoju. Pozwala znaleźć, pozyskać oraz utrzymać klientów. Co ważne, rozwiązanie skaluje się w raz z firmą i rośnie razem z nią.
Kim jest typowy klient Starter?
Starter został zaprojektowany tak, aby rozwijać się wraz z biznesem naszych klientów. Rynek małych i średnich przedsiębiorstw jest wyjątkowy, jednak wysoce konkurencyjny, a doświadczenia klientów są często fragmentaryczne. Wdrożenie odpowiednich rozwiązań technologicznych może być kluczowym wyróżnikiem firmy, który umocni jej pozycję na rynku.
Jednak Starter nie jest zarezerwowany tylko dla małych i średnich przedsiębiorstw. To lepszy sposób na wypróbowanie, zakup i korzystanie z Salesforce. Zespoły mogą korzystać ze Startera, aby zbudować solidne podstawy, ponieważ wbudowaliśmy w niego najlepsze z naszych funkcji sprzedaży, usług i marketingu tak, aby napędzać efektywny wzrost firm. W miarę skalowania mogą dodawać więcej narzędzie, automatyzacji i rozwiązań integracyjnych, aby dopasować je do swoich rosnących potrzeb.
Dlaczego Salesforce ma wyjątkową pozycję, aby zaspokoić potrzeby małych i średnich firm?
Przez ostatnie 10 lat firma IDC plasowała Salesforce na pierwszym miejscu wśród dostawców rozwiązań CRM. Wnosimy 24 lata zaufanej wiedzy specjalistycznej do projektowania rozwiązania, które pomaga nowym klientom czerpać korzyści z CRM, unikając niepotrzebnych wydatków lub złożoności. Starter korzysta z tych samych innowacji, które dostarczamy firmom z listy Fortune 500 i dużym przedsiębiorstwom za ułamek kosztów, zapewniając jednocześnie łatwość użytkowania, elastyczność i bezpieczeństwo, których wszystkie firmy potrzebują, aby szybciej skalować swoją działalność.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.