Komunikaty PR

Salon Agata na warszawskim Okęciu po remoncie otwiera się dla Klientów

2020-05-27  |  15:35
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Żochowska
24/7 Communication

Świętojerska 5
00-236 Warszawa
karolina.zochowska|247.com.pl| |karolina.zochowska|247.com.pl
22 279 11 00
https://247.com.pl/
Do pobrania 05 ( 0.13 MB )

Już w najbliższy piątek, 29 maja zostanie otwarta pierwsza część nowo wyremontowanego salonu Agata na warszawskim Okęciu. Jeden z dwóch punktów sprzedaży sieci na mapie Warszawy, od wielu lat uczęszczany przez Klientów marki, przechodzi generalny remont. Już za kilka dni będzie można zobaczyć pierwsze efekty prac i skorzystać z bogatej oferty produktowej. Nie zabraknie też inspiracji do wprowadzania najmodniejszych trendów wnętrzarskich w domach Polaków.

Trzykondygnacyjny salon z meblami i akcesoriami do aranżacji wnętrz, znajdujący się przy Alei Krakowskiej 61, już w piątek 29 maja udostępni dla Klientów pierwszą część zmodernizowanej przestrzeni – parter o powierzchni blisko 5,3 tysiąca metrów kwadratowych. Na jego znacznej części znajdzie się bogata oferta dodatków dla domu – wśród nich m.in. lampy, dywany, tekstylia, dekoracje, akcesoria do kuchni, jadalni, czy łazienki. Ekspozycję akcesoriów uzupełniono o nowy koncept czterech stref inspiracyjnych, w różnych stylach wnętrzarskich.

Marka przygotowała też dla Klientów 24 boksy na nowej przestrzeni parteru z pełnymi inspiracji aranżacjami z wykorzystaniem mebli, m.in. do pokoju dziennego, dziecięcego, jadalni czy sypialni. To przedsmak wyglądu całej powierzchni sklepu, jaka w nowej odsłonie zostanie oddana do użytku jeszcze tego lata.

Remontowany od listopada 2019 roku warszawski salon Agata przechodzi gruntowne zmiany, związane z dostosowaniem standardu ekspozycji mebli i dodatków z oferty marki do aktualnych trendów i potrzeb konsumentów. To drugi po warszawskim Targówku obiekt sieci w Warszawie, którego łączna powierzchnia po zakończeniu prac wyniesie ok. 18,8 tysięcy metrów kwadratowych. Klienci będą mieli więc dostęp do kompletnej oferty marki.

- Warszawski salon na Okęciu to jeden z naszych flagowych obiektów. Dokładamy starań, aby był jak najlepiej przygotowany dla Klientów i umożliwiał komfortowe zakupy. Po miesiącach prac, z zadowoleniem oddajemy do użytku jego pierwszą część, ufając, że nasza nowa ekspozycja spodoba się Klientom – komentuje Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.

W weekend wznowienia działalności salonu na warszawskim Okęciu, na odwiedzających będą czekały korzystne promocje: rabat 10% na wszystkie produkty albo 50 rat 0%, w tym dwie pierwsze raty gratis.

Agata S.A. to wiodący polski dystrybutor mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz. Obecnie sieć liczy 29 wielkopowierzchniowych salonów. Wszystkie ze sklepów działają zgodnie z przyjętymi w kraju zasadami bezpieczeństwa i procedurami ostrożności związanymi z koronawirusem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7 Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.