Komunikaty PR

Salon Mohito z nową lokalizacją w Avenidzie Poznań

2021-05-06  |  15:45

Salon Mohito w Avenidzie Poznań przeszedł spektakularną metamorfozę. Od teraz klienci będą mogli zrobić zakupy nie tylko w nowej lokalizacji w Centrum, ale także w zupełnie nowym klimacie. Czeka na nich jaśniejsze, bardziej designerskie i przestrzenne wnętrze, zrealizowane według przełomowego konceptu marki.  

Ponowne, całkowite otwarcie centrów handlowych to doskonała okazja, aby odwiedzić salon Mohito w Avenidzie Poznań, który zaprezentował się swoim klientom
w całkowicie nowej odsłonie.

Zmianie uległy zarówno lokalizacja – znajduje się on bliżej głównego wejścia Avenidy, jak i wystrój – salon zaprojektowany został zgodnie z najnowszym konceptem marki - jest bardziej przestrzenny, jaśniejszy i podzielony na tematyczne pasy, aby ułatwić klientom poszukiwanie ulubionych produktów. Relokacja salonu Mohito to kolejny dowód, że na mapie naszego Centrum pojawia się coraz więcej nowoczesnych, dostosowanych do oczekiwań klientów salonów, w których można nie tylko zakupić ulubione produkty, ale także poczuć się wyjątkowo. Cieszymy się, że obecne u nas od dawna marki nieustannie zaskakują pomysłami na nowe aranżacje i rozwiązania podnoszące komfort zakupów - mówi Katarzyna KorpakDyrektor Avenidy Poznań.

Marka Mohito należy do LPP - jednego z najpopularniejszych na świecie brandów modowych – obecnie liczy 278 salonów na świecie, z czego 130 znajduje się w Polsce, a w samym Poznaniu jest aż 5. Świeżo otwarty salon w Avenidzie Poznań jest 7. w Polsce sklepem otwartym w zupełnie nowym, przełomowym koncepcie.

Produkty marki Mohito skierowane są do kobiet, które cenią sobie oryginalną, miejską elegancję, podążając jednocześnie za najnowszymi trendami. Romantyczność, sensualność
i niezależność to cechy charakterystyczne kobiet ceniących sobie produkty tej firmy.

Salon Mohito po relokacji znajduje się w Avenidzie Poznań na poziomie +1.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush! Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
2024-04-26 | 11:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.