Salon Mohito z nową lokalizacją w Avenidzie Poznań
Salon Mohito w Avenidzie Poznań przeszedł spektakularną metamorfozę. Od teraz klienci będą mogli zrobić zakupy nie tylko w nowej lokalizacji w Centrum, ale także w zupełnie nowym klimacie. Czeka na nich jaśniejsze, bardziej designerskie i przestrzenne wnętrze, zrealizowane według przełomowego konceptu marki.
Ponowne, całkowite otwarcie centrów handlowych to doskonała okazja, aby odwiedzić salon Mohito w Avenidzie Poznań, który zaprezentował się swoim klientom
w całkowicie nowej odsłonie.
Zmianie uległy zarówno lokalizacja – znajduje się on bliżej głównego wejścia Avenidy, jak i wystrój – salon zaprojektowany został zgodnie z najnowszym konceptem marki - jest bardziej przestrzenny, jaśniejszy i podzielony na tematyczne pasy, aby ułatwić klientom poszukiwanie ulubionych produktów. Relokacja salonu Mohito to kolejny dowód, że na mapie naszego Centrum pojawia się coraz więcej nowoczesnych, dostosowanych do oczekiwań klientów salonów, w których można nie tylko zakupić ulubione produkty, ale także poczuć się wyjątkowo. Cieszymy się, że obecne u nas od dawna marki nieustannie zaskakują pomysłami na nowe aranżacje i rozwiązania podnoszące komfort zakupów - mówi Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań.
Marka Mohito należy do LPP - jednego z najpopularniejszych na świecie brandów modowych – obecnie liczy 278 salonów na świecie, z czego 130 znajduje się w Polsce, a w samym Poznaniu jest aż 5. Świeżo otwarty salon w Avenidzie Poznań jest 7. w Polsce sklepem otwartym w zupełnie nowym, przełomowym koncepcie.
Produkty marki Mohito skierowane są do kobiet, które cenią sobie oryginalną, miejską elegancję, podążając jednocześnie za najnowszymi trendami. Romantyczność, sensualność
i niezależność to cechy charakterystyczne kobiet ceniących sobie produkty tej firmy.
Salon Mohito po relokacji znajduje się w Avenidzie Poznań na poziomie +1.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.