Komunikaty PR

Saly pozyskał 3 mln zł od Dawida Zielińskiego, Prezesa Columbusa

2021-08-19  |  09:00
Biuro prasowe

Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy dla e-commerce B2B, pozyskał 3 mln zł od Dawida Zielińskiego, znanego polskiego przedsiębiorcy oraz Prezesa i współzałożyciela Columbus Energy S.A. Środki zostaną przeznaczone na dalszą rozbudowę produktu i zwiększenie sprzedaży.

Saly jest dostawcą oprogramowania dla e-commerce, które wspiera digitalizację procesów sprzedaży i obsługi klientów na rynku B2B. To nowoczesne oprogramowanie klasy enterprise, dostępne w chmurze w modelu SaaS, pozwala na wysoki poziom integracji z systemami klasy ERP czy WMS. Dla użytkowników końcowych Saly jest intuicyjnym narzędziem do składania zamówień online, a dla użytkowników administracyjnych (handlowców) narzędziem analitycznym. Dzięki rozbudowanemu modułowi Business Intelligence, dostarcza szczegółowych danych i predykcji odnośnie zachowań sprzedażowych klientów.

Założyciele firmy zdecydowali się na partnerstwo z doświadczonym przedsiębiorcą, aby w pełni móc wykorzystać błyskawiczny rozwój, widoczny aktualnie w branży e-commerce.

  • Od początku wiedzieliśmy, że nie potrzebujemy tylko kapitału. Przed nami setki wyzwań i decyzji, które muszą zostać podjęte w najlepszy możliwy sposób, aby stworzyć nie tylko rewelacyjny produkt, ale i fantastyczną organizację, która za nim stoi. Dawid Zieliński, budując Columbus Energy, przeszedł tę drogę. To, że możemy liczyć na jago wiedzę i wsparcie praktycznie w każdym zakresie, jest dla nas równie cenna jak inwestycja kapitałowa  - mówi Sebastian Religa, CEO Saly S.A.

Inwestycja, w wysokości 3 mln zł, odbyła się przez spółkę Gemstone S.A., w całości zarządzaną przez Dawida Zielińskiego, Prezesa Columbus Energy S.A. Tym samym Dawid Zieliński objął 36,6% udziałów w spółce Saly S.A. Środki z inwestycji zostaną przeznaczone głównie na rozwój sprzedaży oraz produktu. Planowane jest bardzo dynamiczne zwiększenie zatrudnienia - tak, aby jeszcze szybciej rozwijać nie tylko sam produkt, ale też wsparcie i obsługę klientów.

  • Zdecydowałem się doinwestować firmę Saly S.A., bo widzę w niej wielki potencjał. Jako że sam prowadziłem kilka start-upów, z których ostatni, czyli Columbus, przerodził się w największą firmę na polskim rynku fotowoltaicznym, wiem jak ważne jest dokapitalizowanie firmy w odpowiednim momencie. Czuję, że w takim momencie jest właśnie Saly, czyli dostawca nowoczesnych rozwiązań e-commercowych dla biznesu, który dzięki małemu zastrzykowi finansowemu może odpowiednio ukierunkować swój dalszy rozwój - komentuje Dawid Zieliński.

Współpraca z Dawidem Zielińskim to pierwsza zewnętrzna inwestycja kapitałowa Saly S.A. Przez ostatnie 2 lata firma samodzielnie inwestowała w budowę i rozwój oprogramowania, pozyskując dużych klientów: m.in. polski ecommerce z elektroniką użytkową – Morele.net, francuskiego producenta rozwiązań smart home - Somfy, dostawcę oprogramowania i ładowarek do samochodów elektrycznych - Nexity czy czołowego producenta ochrony urządzeń mobilnych w Polsce - 3mk Protection.

  • Oprócz tak oczywistych trendów jak globalizacja i cyfryzacja, niebagatelną rolę odgrywają obecni decydenci procesów zakupowych B2B. Nasze pokolenie, zwane potocznie Millenialsami, odpowiada już za ponad 73% wszystkich decyzji. Jesteśmy przyzwyczajeni do UX i customer experience, które znamy ze swoich codziennych e-zakupów i tego samego oczekujemy od systemów B2B, na których pracujemy - dodaje Anna Arak-Stachacz, Członek Rady Nadzorczej Saly S.A.

Rozwiązanie Saly tworzy dla firm nowy kanał sprzedaży online oraz zapewnia niezbędne dane i analizy w celu maksymalizacji efektywności procesu sprzedaży B2B.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.