SANPLAST z pomocą dla rodzin w ramach Szlachetnej Paczki!
Firma SANPLAST kolejny rok z rzędu, aktywnie wspiera potrzebujących w ramach ogólnopolskiej inicjatywy Szlachetna Paczka. W tym roku pomoc trafiła do dwóch rodzin z województwa kujawsko-pomorskiego, które dzięki wsparciu mogą wejść w nadchodzący rok z nową nadzieją i uśmiechem na twarzy.
Szlachetna Paczka to wyjątkowy projekt, który łączy darczyńców z rodzinami w trudnej sytuacji życiowej. Pracownicy SANPLAST z ogromnym zaangażowaniem przygotowali paczki zawierające nie tylko produkty marki SANPLAST: kabiny prysznicowe z wyposażeniem ale także inne najpotrzebniejsze rzeczy i prezenty, które spełniły marzenia członków obu rodzin.
„Grudzień to w SANPLAST zawsze intensywny czas przygotowań do tego projektu – pełen zaangażowania, współpracy i magii, która łączy cały nasz zespół w pięknym celu. Cieszymy się, że możemy być częścią tej pięknej inicjatywy. Wspieranie lokalnych społeczności i niesienie pomocy tym, którzy jej najbardziej potrzebują, to dla nas coś więcej niż obowiązek – to wartość, która jest wpisana w DNA naszej firmy.” – podkreśla Małgorzata Hulisz Kierownik Działu Marketingu SANPLAST SA.
Zaangażowanie SANPLAST to przykład, jak biznes może pozytywnie wpływać na życie lokalnych społeczności. Działania takie jak te pokazują, że współpraca i solidarność w trudnych chwilach mają ogromną moc. Firma nie zwalnia tempa i zapowiada kolejne inicjatywy wspierające potrzebujących.
Pomagajmy razem – dobro zawsze wraca!

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.