Santander Leasing z nową, jeszcze bardziej intuicyjną stroną internetową.
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Santander Leasing uruchomił nową, bardziej przyjazną klientom i partnerom biznesowym stronę internetową. Jest ona dostępna pod dotychczasowym adresem www.santanderleasing.pl.
Nowa witryna Spółki została zaprojektowana od podstaw tak, by prezentowane tam treści były jeszcze bardziej czytelne i wygodne w użytkowaniu. Jednym z najważniejszych celów zmiany było uproszczenie języka prezentowanych materiałów, w tym potrzebnych leasingobiorcom dokumentów.
Nowa strona to także nowoczesna szata graficzna, zapewniająca prostą i intuicyjną nawigację, dzięki czemu treści dostępne są w przejrzystej, przyjaznej użytkownikom formie. Ponadto układ strony został dostosowany
do najnowszych światowych trendów „ux design”, które mają zdecydowanie wpłynąć na pozytywne doświadczenia użytkowników podczas korzystania z serwisu.
Dotychczasowy serwis Santander Leasing liczył ponad 280 stron i artykułów. Całość struktury została uproszczona i skrócona o 1/3 zachowując przy tym istotne i wartościowe dla użytkowników materiały. Informacje na temat pełnego profilu działalności spółki zostały bardziej wyeksponowane, a czytelny układ witryny umożliwi klientom pozyskiwanie potrzebnych informacji na temat dostępnych produktów i usług. Nowa strona jest w pełni responsywna - dostosowuje się do rozdzielczości konkretnych urządzeń, na których przeglądana jest treść.
– Chcemy dostarczać naszym klientom oraz obecnym i potencjalnym partnerom wszystkich kluczowych informacji w przejrzysty, intuicyjny i nowoczesny sposób. Dlatego stworzyliśmy zupełnie nową stronę internetową, zawierającą szereg udogodnień i nowych funkcjonalności – podkreśla Daniel Mrozek, dyrektor partnerstwa strategicznego i marketingu Santander Leasing.
Do budowy strony wykorzystano autorskie narzędzie firmy e-point SA: CMS ActiveContent, które odpowiada
już za utrzymanie platformy Santander.pl
– Od teraz klient przemieszcza się w ramach jednego spójnego wizualnie serwisu, dzięki czemu przeglądanie oferty grupy jest dla niego bardziej transparentne - Bartosz Kaźmierczak, Product Owner z zespołu portalu informacyjnego Santander Bank Polska.
– Nasz CMS pozwala na centralizację wielu serwisów w jednym miejscu. Uruchomienie Santander Leasing w ramach jednego rozwiązania dostarczanego przez e-point SA, z jednej strony ułatwia całościowe zarządzanie treścią przez bank, z drugiej zapewnia elastyczność i szybkość prac rozwojowych - Krzysztof Olczak, Head of Business Unit e-point SA.

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.