Santander Leasing z nową, jeszcze bardziej intuicyjną stroną internetową.
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski@attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Santander Leasing uruchomił nową, bardziej przyjazną klientom i partnerom biznesowym stronę internetową. Jest ona dostępna pod dotychczasowym adresem www.santanderleasing.pl.
Nowa witryna Spółki została zaprojektowana od podstaw tak, by prezentowane tam treści były jeszcze bardziej czytelne i wygodne w użytkowaniu. Jednym z najważniejszych celów zmiany było uproszczenie języka prezentowanych materiałów, w tym potrzebnych leasingobiorcom dokumentów.
Nowa strona to także nowoczesna szata graficzna, zapewniająca prostą i intuicyjną nawigację, dzięki czemu treści dostępne są w przejrzystej, przyjaznej użytkownikom formie. Ponadto układ strony został dostosowany
do najnowszych światowych trendów „ux design”, które mają zdecydowanie wpłynąć na pozytywne doświadczenia użytkowników podczas korzystania z serwisu.
Dotychczasowy serwis Santander Leasing liczył ponad 280 stron i artykułów. Całość struktury została uproszczona i skrócona o 1/3 zachowując przy tym istotne i wartościowe dla użytkowników materiały. Informacje na temat pełnego profilu działalności spółki zostały bardziej wyeksponowane, a czytelny układ witryny umożliwi klientom pozyskiwanie potrzebnych informacji na temat dostępnych produktów i usług. Nowa strona jest w pełni responsywna - dostosowuje się do rozdzielczości konkretnych urządzeń, na których przeglądana jest treść.
– Chcemy dostarczać naszym klientom oraz obecnym i potencjalnym partnerom wszystkich kluczowych informacji w przejrzysty, intuicyjny i nowoczesny sposób. Dlatego stworzyliśmy zupełnie nową stronę internetową, zawierającą szereg udogodnień i nowych funkcjonalności – podkreśla Daniel Mrozek, dyrektor partnerstwa strategicznego i marketingu Santander Leasing.
Do budowy strony wykorzystano autorskie narzędzie firmy e-point SA: CMS ActiveContent, które odpowiada
już za utrzymanie platformy Santander.pl
– Od teraz klient przemieszcza się w ramach jednego spójnego wizualnie serwisu, dzięki czemu przeglądanie oferty grupy jest dla niego bardziej transparentne - Bartosz Kaźmierczak, Product Owner z zespołu portalu informacyjnego Santander Bank Polska.
– Nasz CMS pozwala na centralizację wielu serwisów w jednym miejscu. Uruchomienie Santander Leasing w ramach jednego rozwiązania dostarczanego przez e-point SA, z jednej strony ułatwia całościowe zarządzanie treścią przez bank, z drugiej zapewnia elastyczność i szybkość prac rozwojowych - Krzysztof Olczak, Head of Business Unit e-point SA.

Legalne działanie w świecie kryptowalut – zgodnie z kanadyjskim prawem

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.