Komunikaty PR

SAS umożliwia szybszą i bezpieczniejszą aktywację danych klientów

2023-05-30  |  12:30
Biuro prasowe

Rozwiązania te muszą być jednak należycie zoptymalizowane, tak by wymiana danych pomiędzy systemami była szybka, prosta i bezpieczna. Nowe funkcje platformy SAS® Customer Intelligence 360 zapewniają zespołom pełny dostęp do danych w chmurze, unikając niepotrzebnego, kosztownego i ryzykownego procesu ich przenoszenia.

 

Szybsza, prostsza i bezpieczna aktywacja danych z różnych źródeł

 

"W gwałtownie zmieniającym się cyfrowym świecie, najbardziej innowacyjne marki koncentrują się na usprawnieniu procesów gromadzenia i analizy danych, aby podejmować szybsze i trafne decyzje" - powiedział Gerry Murray, dyrektor ds. badań, analityk Enterprise Marketing Technology w IDC. "Wiele organizacji uważa, że wdrożenie polityki podejmowania decyzji na podstawie analizy danych w skali całego przedsiębiorstwa jest nieopłacalne ze względu na konieczność transferu danych i koszty obliczeniowe. Obecnie SAS eliminuje potrzebę przenoszenia ogromnych ilości danych i zapewnia bardziej wydajne algorytmy obliczeniowe, co skutkuje niższymi kosztami, silniejszą kontrolą prywatności, a w efekcie usprawnieniem procesów decyzyjnych."

 

Najważniejsze cechy nowej wersji SAS Customer Intelligence 360:

 

Prostota

  • Prosty i intuicyjny interfejs użytkownika pozwala działom sprzedaży łatwo definiować odbiorców i powiązane atrybuty klientów, aby rozpocząć personalizację i pracę na danych w środowisku SAS Customer Intelligence 360 - wszystko bez pomocy IT. Znajomość SQL ani zaawansowane umiejętności analityczne nie są potrzebne do realizacji tego zadania.
  • Płynna konsolidacja i aktywacja własnych źródeł danych zapewnia, że informacje wykorzystywane w komunikacji z odbiorcami są aktualne, co zwiększa skuteczność i poprawia wyniki.

 

Szybkość

  • Czas wprowadzenia produktu na rynek jest znacznie krótszy, ponieważ nie ma potrzeby angażowania działu IT do wybierania i przenoszenia danych z chmurowych źródeł do SAS Customer Intelligence 360. Aktywując dane bezpośrednio w SAS Customer Intelligence 360 i korzystając z wbudowanych możliwości platformy, marketerzy mogą szybko i skutecznie tworzyć wyróżniające się oferty, aby odpowiadać na aktualne potrzeby klientów.
  • Dane cyfrowe gromadzone przez SAS Customer Intelligence 360 są przesyłane do opartego na chmurze źródła danych, gdzie można je zintegrować z istniejącymi danymi klienta. Pozwala to na szybszą analizę i wizualizację, a co za tym idzie – sprawniejsze działanie całego zespołu. Dane te obejmują szczegółowe, kontekstowe informacje na temat zachowania klienta, dzięki możliwościom SAS Customer Intelligence 360. Ponadto, można łączyć znane i anonimowe profile oraz synchronizować dane online i offline.

 

Kontrola

  • W przeciwieństwie do tradycyjnych platform skupiających dane klientów, SAS Customer Intelligence 360 nie wymaga rehostingu danych, aby z nich korzystać. Marketerzy pobierają tylko te informacje, których chcą użyć. Pomaga to firmom wykorzystać istniejącą infrastrukturę i zaoszczędzić na kosztach przenoszenia danych.
  • Możliwość kontrolowania przepływu danych osobowych zapewnia prywatność i zgodność z regulacjami. Korzystając z SAS Customer Intelligence 360, firmy wykorzystują dane i przechowują je tak długo, jak jest to konieczne do ukończenia personalizacji i aktywacji.

 

"Działy sprzedaży stoją dziś przed złożonymi wyzwaniami - rozwijającym się środowiskiem MarTech, rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie spersonalizowanej komunikacji, a także coraz bardziej wymagającymi przepisami dotyczącymi ochrony prywatności" - powiedział Mike Blanchard, wiceprezes SAS Customer Intelligence. "Celem SAS jest ograniczenie złożoności procesów i systemów, aby ułatwić marketerom dostarczanie rozwiązań i ofert, których oczekują ich klienci. Nowe funkcje SAS Customer Intelligence 360 zapewniają bezpośrednią integrację danych w chmurze oraz nowe, potężne możliwości targetowania i zarządzania odbiorcami, aby pomóc marketerom skutecznie definiować grupy docelowe i nimi zarządzać, uprościć tworzenie grup odbiorców i segmentów, przyspieszyć wprowadzanie na rynek rozwiązań, które budują zaangażowanie klientów oraz zapewniają ochronę ich prywatności, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów przechowywania i przenoszenia danych. Wszystkie te usprawnienia uzupełniają dotychczasowe, wiodące na rynku zaawansowane możliwości segmentacji, które zapewniają narzędzia SAS".

 

Informacja o SAS

SAS jest liderem w zakresie analityki i AI. Dzięki innowacyjnemu oprogramowaniu i profesjonalnym usługom pomaga firmom na całym świecie zamieniać dane w wiedzę. SAS oferuje THE POWER TO KNOW®.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Siemens, Universal Robots i Zivid razem dla intralogistyki Biuro prasowe
2024-03-27 | 14:00

Siemens, Universal Robots i Zivid razem dla intralogistyki

Siemens, Universal Robots (UR) i Zivid połączyły siły, aby stworzyć przełomowe rozwiązanie, które usprawnia automatyzację magazynów i rozwiązuje nawracające wyzwania
Technologie Doładuj się energią na wiosnę!
2024-03-26 | 12:00

Doładuj się energią na wiosnę!

Kolory i moc Choć każdy z nas ma ładowarkę sieciową, warto mieć taką, która wyróżnia się barwą! Kiedy każdy z domowników ma białą lub czarną ładowarkę 
Technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-03-20 | 14:25

Sposób na obiżenie rachunków za wodę w firmach

Wprowadzenie w obiegach zamkniętych działań prewencyjnych minimalizujących straty wody ma istotny wpływ na obniżanie kosztów eksploatacyjnych, to oszczędność dla firmy nawet o 10%. Woda obiegowa techniczna pełni rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.