Sebastian Strociak awansuje, Marcin Cybulski dołącza do zespołu Open Mobi
Sebastian Strociak objął nowoutworzone stanowisko Client Solutions Managera w Grupie Open Mobi. Marcin Cybulski jako Senior Key Account Manager wzmocnił zespół handlowy Grupy.
Sebastian Strociak w ramach nowej funkcji zajmie się rozwojem portfolio bezpośrednich i agencyjnych klientów Grupy Open Mobi z obszaru usług 360°. Do jego zadań należeć będzie budowanie indywidualnych strategii digitalowych opartych o kompleksowe rozwiązania technologiczne, kampanie influencerskie i reklamowe. Szczególny nacisk przy planowaniu działań położy na brand safety oraz jakościowe dotarcie do grupy docelowej dzięki user-ID oraz 1st party data.
Dotychczas, jako Key Account Manager, współpracował z agencjami mediowymi: Publicis Media, Havas Media oraz Grupa OMD. Obsługiwał kampanie m.in. takich marek jak: Żabka Polska, Grupa Żywiec, Samsung, Allegro, Lenovo, Hyundai czy Dr Oetker.
Z Open Mobi związany jest od 2019 r. , a z branżą reklamową od 2010 r. Pracował m.in. w Mobiem oraz Infor Biznes, kierował również własną agencją marketingową Medialligence skupiającą freelancerów. Prowadził kursy i szkolenia w ramach certyfikacji DIMAQ. Jest prelegentem konferencji IAB.
Marcin Cybulski jako Senior Key Account Manager w Grupie Open Mobi odpowiada za współpracę z klientami bezpośrednimi oraz realizację kampanii digitalowych w kraju i na świecie. Wcześniej przez prawie dekadę związany był z Grupą ZPR Media, gdzie współtworzył nowe projekty i zdobył bogate doświadczenie sprzedażowe, prowadząc kampanie agencyjne i klienckie dla wielu branż.
***
Grupa Open Mobi to synergia wiedzy i kompetencji agencji mobile marketingowej moBehave oraz agencji digitalowej Open Mobi. Bazując na własnym know-how oraz nowoczesnych technologiach, realizuje kampanie, które swoim zasięgiem obejmują miliony unikalnych użytkowników. Do precyzyjnego targetowania wykorzystuje autorską platformę DMP oraz ponad 30 zewnętrznych, z którymi współpracuje. Jej nowatorskie rozwiązanie – adQuery, służy do prowadzenia i monitorowania kampanii reklamowych w ramach zweryfikowanych stron internetowych, z gwarancją Brand Safety oraz anty-fraud. Dostępne poprzez platformę adQuery formaty reklamowe nastawione są na zaangażowanie użytkowników, a wśród nich Display Chat Bot – nagrodzony w konkursie INNOVATION 2020 w kategorii Innowacyjne Media oraz wyróżniony w MIXX Awards 2020 jako Innovation & Smart Solution.
Więcej informacji: openmobi.pl, mobehave.com oraz adquery.io.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.