Komunikaty PR

„Serduszkowa” oferta słodyczy dla biznesu

2024-01-19  |  10:15
Biuro prasowe

Dla branży reklamowej styczeń jest miesiącem przygotowywania kampanii i projektów z myślą o zbliżających się walentynkach i Dniu Kobiet. Na te okazje powstają różne gadżety, w tym także brandowane słodycze. Jeden z europejskich liderów w branży przedstawił tegoroczną, „serduszkową” ofertę customizowanych słodkości.

Słodycze w kształcie serc

Brandowane produkty nawiązujące do motywu serca, stworzone m.in. na bazie belgijskiej czekolady czy rzemieślniczego karmelu – tak opisać można tzw. „serduszkową” kolekcję SLODKIE, która jest już dostępna na stronie producenta. 

W ofercie znajdziemy m.in.:

  • pektynowe marmoladki w kształcie serc,

  • karmelowe cukierki i lizaki w kształcie serc,

  • drażetki z motywem serca,

  • batony zbożowe w kształcie serc,

  • mini czekoladki z wróżbą,

  • zestawy czekoladowych serc lub kwiatków w kopercie,

  • czekoladowe serduszka pokryte jadalnym złotem,

  • ciasteczka w kształcie serc w pudełeczku lub puszce.

W ofercie stworzonej z myślą o walentynkach i Dniu Kobiet nie zabrakło również słodkości z popularnym motywem kwiatów. Jedną z nowości w tegorocznej ofercie SLODKIE jest zestaw dziewięciu czekoladek w kształcie kwiatów, które dostępne są w dziesięciu smakach czekolady.

Produkty od SLODKIE można brandować, dodając własne logo lub zupełnie zmieniając motyw graficzny. Wybrane produkty można także podwójnie personalizować – np. bezpośrednio na ciastku i na puszce. Wszystkie czekoladowe słodycze od SLODKIE objęte są certyfikacją Cocoa Horizons i pochodzą w pełni ze zrównoważonych źródeł.

Wybrane mini czekoladki i pralinki można także zamknąć w brandowanej folii aluminiowej z powtarzalnym wzorem (np. logo). Jest to pierwsza w polskiej branży opcja personalizacji folii aluminiowej do czekoladowych słodkości.

Słodycze produkowane są na miejscu bezpośrednio po otrzymaniu zlecenia. Cała oferta słodyczy z serduszkiem dostępna jest na stronie: slodkie.com/katalog/oferta-tematyczna/slodycze-z-serduszkiem. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Konsument

Co roku ubywa na świecie około 10 mln hektarów lasów. Walka z wylesianiem i degradacją lasów jest koniecznością

Degradacja lasów i wylesianie stanowi jeden z ważniejszych czynników przyspieszających negatywne skutki zmian klimatycznych. Powstrzymanie tego procesu i regeneracja ekosystemów leśnych to jedne z najskuteczniejszych sposobów ograniczenia emisji CO2. Niezbędne są więc rozwiązania systemowe, które powstrzymają wylesienie, jak rozporządzenie EUDR czy certyfikacja gospodarki leśnej, która potwierdza najwyższe standardy w tym zakresie.

Prawo

Prace nad deregulacją przyspieszają. Przedsiębiorcy wyczekują korzystnych zmian

Większość firm w UE wskazuje przeregulowanie jako przeszkodę dla inwestycji i traktuje je jako największe wyzwanie, przede wszystkim dla konkurencyjności – wskazują badania przytaczane w raporcie Mario Draghiego. Od kilku miesięcy deregulacja jest więc odmieniana przez wszystkie przypadki, zarówno na forum UE, jak i w Polsce. Są też już pierwsze konkretne propozycje uproszczeń.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.