Komunikaty PR

Sharp Europe przejmuje francuską firmę Apsia

2024-12-05  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Anna Wrzesińska
Lucky Monday PR&Events

Kościuszki 65/28
30-114 Kraków
biuro|luckymonday.pl| |biuro|luckymonday.pl
+48 691769463
www.luckymonday.pl

Sharp Europe, wiodący dostawca usług i produktów technologicznych dla biznesu, ogłosił dziś przejęcie Apsia, francuskiej firmy specjalizującej się w transformacji cyfrowej i integracji z chmurą. Podpisana umowa jest efektem dalszej ekspansji Sharp IT Services w Europie.

Apsia, która w 2022 roku wygenerowała ponad 22,5 mln euro przychodu i zatrudnia ponad 150 pracowników, oferuje szeroki zakres usług w zakresie Cloud ERP, Cloud CRM, Cybersecurity, Data/IA i Cloud Analytics, a także programów konsultingowych i wdrożeniowych. Strategiczna inwestycja wzmacnia pozycję firmy Sharp jako dostawcy usług IT w całej Europie, po znaczących inwestycjach w Wielkiej Brytanii i Szwajcarii w ciągu ostatnich kilku lat oraz silnym wzroście organicznym.

To przejęcie jest kluczowym krokiem strategicznym dla Sharp Europe, ponieważ nadal rozszerzamy i wzmacniamy naszą obecność rynkową oraz ofertę usług IT w regionie. Podobnie jak Sharp, Apsia stawia klienta w centrum swoich priorytetów, co jest zgodne z naszymi planami dostosowywania się do zmieniających się potrzeb obecnych i przyszłych klientów – komentuje Yoichi Tomota, President of Sharp Electronics Europe.

Jesteśmy bardzo podbudowani faktem, że możemy dołączyć do pioniera innowacji, jakim jest Sharp. Dołączenie do firmy Sharp wzbogaci naszą ofertę, co pozwoli sprostać zmieniającym się potrzebom naszych klientów i transformacji chmurowej. Z niecierpliwością czekamy na możliwość wspierania jeszcze szerszego grona klientów w nowych wyzwaniach, takich jak przygotowanie się do wykorzystania sztucznej inteligencji w aplikacjach do zarządzania – dodaje Olivier Massonnat, CEO Apsia.

Apsia wniesie do firmy Sharp rozszerzoną wiedzę techniczną i wzmocni jej rolę jako zaufanego partnera w zakresie wdrażania IT dla małych, średnich oraz dużych firm i organizacji. Apsia będzie nadal działać pod własną marką na rynku francuskim.

Sharp Europe obsługuje klientów zarówno z sektora prywatnego, jak i publicznego, a także z sektora edukacji i administracji publicznej, oferując portfolio obejmujące drukarki wielofunkcyjne, inne zaawansowane technologie i platformy ułatwiające współpracę, a także usługi IT.

Sharp Europe jest częścią Sharp Corporation, globalnej firmy technologicznej zatrudniającej ponad 42 000 osób na całym świecie i będącej ekspertem zarówno w dziedzinie innowacji dla firm, jak i indywidualnych konsumentów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lucky Monday PR&Events
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.