Sharp Europe przejmuje francuską firmę Apsia
Anna Wrzesińska
Lucky Monday PR&Events
Kościuszki 65/28
30-114 Kraków
biuro|luckymonday.pl| |biuro|luckymonday.pl
+48 691769463
www.luckymonday.pl
Sharp Europe, wiodący dostawca usług i produktów technologicznych dla biznesu, ogłosił dziś przejęcie Apsia, francuskiej firmy specjalizującej się w transformacji cyfrowej i integracji z chmurą. Podpisana umowa jest efektem dalszej ekspansji Sharp IT Services w Europie.
Apsia, która w 2022 roku wygenerowała ponad 22,5 mln euro przychodu i zatrudnia ponad 150 pracowników, oferuje szeroki zakres usług w zakresie Cloud ERP, Cloud CRM, Cybersecurity, Data/IA i Cloud Analytics, a także programów konsultingowych i wdrożeniowych. Strategiczna inwestycja wzmacnia pozycję firmy Sharp jako dostawcy usług IT w całej Europie, po znaczących inwestycjach w Wielkiej Brytanii i Szwajcarii w ciągu ostatnich kilku lat oraz silnym wzroście organicznym.
To przejęcie jest kluczowym krokiem strategicznym dla Sharp Europe, ponieważ nadal rozszerzamy i wzmacniamy naszą obecność rynkową oraz ofertę usług IT w regionie. Podobnie jak Sharp, Apsia stawia klienta w centrum swoich priorytetów, co jest zgodne z naszymi planami dostosowywania się do zmieniających się potrzeb obecnych i przyszłych klientów – komentuje Yoichi Tomota, President of Sharp Electronics Europe.
Jesteśmy bardzo podbudowani faktem, że możemy dołączyć do pioniera innowacji, jakim jest Sharp. Dołączenie do firmy Sharp wzbogaci naszą ofertę, co pozwoli sprostać zmieniającym się potrzebom naszych klientów i transformacji chmurowej. Z niecierpliwością czekamy na możliwość wspierania jeszcze szerszego grona klientów w nowych wyzwaniach, takich jak przygotowanie się do wykorzystania sztucznej inteligencji w aplikacjach do zarządzania – dodaje Olivier Massonnat, CEO Apsia.
Apsia wniesie do firmy Sharp rozszerzoną wiedzę techniczną i wzmocni jej rolę jako zaufanego partnera w zakresie wdrażania IT dla małych, średnich oraz dużych firm i organizacji. Apsia będzie nadal działać pod własną marką na rynku francuskim.
Sharp Europe obsługuje klientów zarówno z sektora prywatnego, jak i publicznego, a także z sektora edukacji i administracji publicznej, oferując portfolio obejmujące drukarki wielofunkcyjne, inne zaawansowane technologie i platformy ułatwiające współpracę, a także usługi IT.
Sharp Europe jest częścią Sharp Corporation, globalnej firmy technologicznej zatrudniającej ponad 42 000 osób na całym świecie i będącej ekspertem zarówno w dziedzinie innowacji dla firm, jak i indywidualnych konsumentów.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.