SHEIN uruchamia marketplace
SHEIN, globalna, zintegrowana platforma internetowa marketplace, na której kupisz ubrania, kosmetyki oraz produkty lifestylowe, rozszerza swoją ofertę dzięki współpracy z wybranymi, globalnymi markami oraz sprzedawcami zewnętrznymi, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na różnorodne produkty. Wraz z wprowadzeniem zintegrowanej platformy SHEIN marketplace, klienci będą mogli przeglądać kategorie produktów wykraczających poza modę i odzież. Obejmuje to artykuły gospodarstwa domowego, takie jak przenośne pralki, inteligentne produkty do domu, a wśród nich zdalnie sterowane oświetlenie oraz akcesoria do majsterkowania, np. armatura łazienkowa i kuchenna oraz tapety.
SHEIN niedawno uruchomił swoją globalną platformę marketplace w Brazylii i USA, co umożliwiło zewnętrznym lokalnym sprzedawcom dołączyć do niej i dotrzeć do szerokiego grona klientów SHEIN. Dzięki temu SHEIN może nie tylko zaspokoić potrzeby klientów dotyczących szerszej gamy produktów z różnych kategorii, jak również zapewnić szybszy czas realizacji zamówień. W ciągu następnych kilku miesięcy SHEIN będzie kontynuował wprowadzanie swojej platformy marketplace na inne rynki. W Polsce platforma ma zostać otwarta w 3 kwartale bieżącego roku.
SHEIN nawiązał także współpracę z cenionymi, światowymi markami, aby sprzedawać ich produkty na platformie marketplace. Dołączyły do niej takie marki jak Skechers, czołowa marka obuwnicza znana z innowacyjnych projektów oraz Lansinoh, zaufana marka produktów do pielęgnacji dla mam[1]. Co więcej, SHEIN współpracuje ze znanymi, globalnymi butikami, które mają w swojej ofercie produkty wielu marek, tym samym dostarczając konsumentom szeroki wybór produktów od wielu marek.
Dzięki wprowadzeniu większej liczby globalnych marek, klienci mają większą gamę produktów do wyboru na platformie SHEIN. Jednocześnie mogą cieszyć się korzyściami takimi jak gwarancja jakości, 7-dniowy bezpłatny zwrot i konkurencyjne ceny. Produkty sprzedawców zewnętrznych będą oznaczone hasłem „Marketplace”, a niektóre z nich będą mogły zostać zamówione za pomocą usługi Quickship, która umożliwia dotarcie do klientów już w ciągu 4-6 dni roboczych. Magazyn SHIEN we Wrocławiu wciąż będzie oferował klientom szybkie i wygodne usługi dostawcze. Została zwiększona liczby kategorii oferowanych produktów dotyczących letniej wyprzedaży SHEIN, podczas której klienci mogą skorzystać z obniżek do 90% na produkty z nowo dodanych kategorii.
„Od zawsze angażujemy się w zapewnianie naszym klientom produktów o wysokiej jakości w przystępnych cenach, a rozszerzenie naszej oferty na nowe kategorie stanowi tego potwierdzenie” - powiedziała Molly Miao, COO SHEIN - „Poprzez naszą współpracę z wyselekcjonowanymi markami nie tylko podkreślamy wyjątkową wartość nowo otwartej platformy marketplace SHEIN, lecz również prezentujemy nasze starania na rzecz spełniania potrzeb naszych klientów oraz naszą misję, której celem jest zapewnienie każdemu dostępu do mody i produktów lifestylowych” – podsumowuje Molly Miao, COO SHEIN.
[1]Dostępność różnych marek może się różnić w zależności od kraju, a ich lista będzie ogłoszona bliżej daty otwarcia platformy.

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.