Komunikaty PR

Showroomy Kinnarps po metamorfozie

2023-03-21  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Krawsz
Kinnarps Polska

ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl

Dwa największe salony wystawowe Kinnarps w Warszawie i Wrocławiu przeszły w ostatnim czasie całkowitą metamorfozę zgodnie z założeniami międzynarodowej koncepcji ekspozycyjnej. Również otwarty pod koniec lutego br. w budynku Format w Gdańsku showroom północnego oddziału firmy, mimo niewielkich rozmiarów, wpisuje się w nowy zamysł aranżacyjny.

Odświeżone ekspozycje w Warszawie i Wrocławiu oraz nowo otwarty showroom w Gdańsku prezentują ofertę wszystkich marek należących do Grupy Kinnarps uzupełnioną o nowości produktowe. Wspólna kolorystyka wszystkich salonów oraz elementy identyfikacji wizualnej są zgodne z najnowszym międzynarodowym konceptem ekspozycyjnym marki, który będzie stopniowo obejmować kolejne lokalizacje w Polsce i na świecie.

Celem nowego pomysłu aranżacyjnego jest zaproszenie gości odwiedzających ekspozycje Kinnarps w interesującą podróż, podczas której mogą odkryć korzyści płynące ze współpracy z firmą - od kompleksowej oferty, poprzez holistyczne podejście do ergonomii, przykłady projektowania trwałych, ponadczasowych rozwiązań, aż po korzyści społeczne, środowiskowe i ekonomiczne ze zrównoważonego rozwoju i obiegu zamkniętego oferowanych produktów oraz rozwiązań. Dodatkowo w największych ekspozycjach w Warszawie i Wrocławiu, uwzględniono przykłady aranżacji przestrzeni dla placówek edukacyjnych i sektora opieki, w których również specjalizuje się marka Kinnarps.

Przyjęliśmy wspólne wytyczne, jak powinny wyglądać wszystkie nasze salony ekspozycyjne na świecie, niezależnie od swojej wielkości czy lokalizacji. Jednolita i czytelna identyfikacja wizualna wzmacnia wizerunek naszej marki jako nowoczesnego i profesjonalnego dostawcy kompleksowych rozwiązań wnętrzarskich, a także gwarantuje klientom odwiedzającym nasz shoowroom jednakowo wysoki poziom obsługi. Nasze showroomy stanowią najbardziej widoczny element działalności firmy, dlatego zależy nam, aby były aktualną wizytówką naszych wartości oraz misji - Successful Interiors – komentuje Beata Osiecka, Prezes Zarządu Kinnarps Polska.

Kinnarps jako dostawca kompleksowych rozwiązań do środowiska pracy, doskonale zdaje sobie sprawę z aktualnych trendów dotyczących elastyczności rozwiązań aranżacyjnych. Odnowione showroomy Kinnarps prezentują perspektywę biura przyszłości z wieloma rozwiązaniami do pracy hybrydowej – od stanowisk indywidualnych, poprzez przestrzenie do zadań zespołowych i projektowych, po miejsca do spotkań online. Ekspozycja ułatwia poznanie wszystkich możliwości prezentowanych rozwiązań, wypróbowanie ich na miejscu i doświadczenie zalet oferowanych produktów.

Uznaliśmy, że teraz, gdy środowisko pracy podlega dynamicznym przemianom, jest najlepszy moment, aby przygotować nasze showroomy na kolejne wyzwania. Uważamy, że nawet w dobie Internetu, gdy meble można obejrzeć w sieci, nic nie zastąpi osobistego spotkania i przetestowania konkretnych rozwiązań w ciekawie zaprojektowanej przestrzeni. Wszystkie showroomy Kinnarps są inspirującymi i przyjaznymi miejscami spotkań, w których można najlepiej poznać wartość współpracy z nami – dodaje Aleksandra Krawsz-Kubica, Marketing & PR Director w Kinnarps Polska.

Dodatkowo, aby ułatwić gościom zapoznanie się z kompetencjami, doświadczeniem oraz zaangażowaniem zespołu ekspertów, pilotażowo w Warszawie został wprowadzony elektroniczny kalendarz do umawiania wizyt w showroomie: www.kinnarps.pl/showroomy-i-biura-handlowe/warszawa/

Kinnarps serdecznie zaprasza do odwiedzania swoich showroomów w nowej odsłonie!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kinnarps Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.