Komunikaty PR

Sieć B&B planuje dalszy rozwój w oparciu o najem

2020-03-13  |  13:00
Biuro prasowe

Kluczowym elementem filozofii B&B Hotels jest zapewnienie gościom hotelowym maksimum komfortu w przystępnej cenie i doskonałej lokalizacji. Taki model doskonale sprawdza się na polskim rynku, co zachęca do dalszego, dynamicznego rozwoju sieci, nie tylko poprzez budowę obiektów, ale również na podstawie zawieranych umów najmu istniejących hoteli lub budynków przekształconych w hotele.

Wyniki naszych hoteli pokazują, że wysiłki przyniosły efekt – polscy klienci docenili naszą ofertę i chcą z niej korzystać. Dlatego w perspektywie kilku najbliższych lat celujemy w podwojenie liczby pokoi a w kontekście dalszej przyszłości nasze ambicje sięgają znacznie dalej mówi Beatrice Bouchet, Prezes Zarządu B&B Hotels Polska. – W roku 2019 otworzyliśmy hotele w Nowym Targu oraz w Rzeszowie, osiągając na poziomie kraju liczbę 912 pokoi. Oba obiekty funkcjonują w oparciu o umowy najmu, co stanowi nowy model biznesowy dla B&B Hotels w Polsce. Bardzo satysfakcjonuje nas dotychczasowa współpraca, dlatego chcemy nadal podążać tą ścieżką, dostrzegając w tym szansę na szybszy rozwój naszej sieci – kontynuuje.

W związku z planami dynamicznego rozwoju, B&B Hotels Polska aktywnie poszukuje obiektów, w których mogłyby funkcjonować kolejne hotele B&B.

Jesteśmy otwarci na propozycje właścicieli nieruchomości, zainteresowanych wynajęciem powierzchni na potrzeby hotelu naszej sieci. Zależy nam w szczególności na obiektach atrakcyjnie usytuowanych w centrach miast, w pobliżu miejsc o walorach biznesowych, turystycznych i rozrywkowych. Interesują nas zarówno nowe rynki, przykładowo: Gdańsk, Szczecin, Białystok, Częstochowa, Opole, Zielona Góra, jak również miasta, w których już przyjmujemy gości, jak Warszawa, Wrocław czy Kraków – mówi Beatrice Bouchet.

Wszelkie oferty współpracy można kierować do Działu Rozwoju B&B Hotels Polska, na adres: rozwoj@hotelbb.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc Biuro prasowe
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy
Turystyka Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
2024-12-11 | 14:00

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami

Hilton ogłosił dziś, że na mocy umowy franczyzowej z Grupą Hotele Polskie w północnej Polsce zostaną otwarte dwa nowe obiekty Spark by Hilton. Jest to krajowy debiut marki Hilton w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.