Komunikaty PR

Sieć Grano Hotels z własną aplikacją mobilną

2020-10-19  |  12:00

Sieć Grano Hotels wystartowała z nową aplikacją mobilną umożliwiającą wyszukiwanie i rezerwowanie noclegów. Narzędzie pozwala także na zarządzanie rezerwacjami i fakturami za pobyty, a ponadto posiada wbudowaną bazę wiedzy na temat poszczególnych obiektów. Gratkę dla miłośników technologii oraz osób szczególnie dbających o bezpieczeństwo w dobie pandemii stanowi wbudowana funkcja mobilnego check-in oraz check-out, a także dostęp do mobilnego klucza do pokoju w aplikacji.

Grano Hotels to jedna z najnowszych i najszybciej rozwijających się sieci hotelarskich nad polskim morzem. W ramach brandu funkcjonują już cztery obiekty: trzygwiazdkowy Hotel Number One by Grano i Grano Apartments (wcześniej Apartamenty Nowa Motława), goszczące turystów od 2017 roku oraz czterogwiazdkowy Hotel Grano i Grano Apartments Old Town, otwarte w 2020 r. Wszystkie obiekty sieci mieszczą się na malowniczej Wyspie Spichrzów w Gdańsku.

 

Kolejnym krokiem na drodze dynamicznego rozwoju sieci jest premiera autorskiej aplikacji mobilnej „Grano Hotels”, dostępnej w sklepach Google Play i App Store. Nowe narzędzie pozwala na łatwe wyszukiwanie i rezerwowanie pobytów we wszystkich obiektach sieci za pomocą kilku kliknięć. Aplikacja posiada wbudowaną funkcję zarządzania wszystkimi dotychczasowymi rezerwacjami i fakturami za pobyty. Jej użytkownicy mogą w łatwy sposób i o każdej porze zmienić bądź anulować aktualną rezerwację oraz sprawdzić jej szczegóły. Aplikacja umożliwia także mobilny check-in, check-out oraz dostęp do mobilnego klucza do pokoju. Istotne udogodnienie stanowi również baza wiedzy na temat obiektu, w którym ma miejsce nocleg, pogody w Trójmieście czy atrakcji, które odbywają się w okolicy czasie pobytu gościa.

Nowa aplikacja to świetne rozwiązanie m.in. dla naszych powracających gości, którzy chcą szybko i łatwo rezerwować kolejne pobyty czy rozliczać faktury za poprzednie noclegi. Aplikacja ma wysoce przejrzysty i intuicyjny interfejs, dzięki czemu jest łatwa w użyciu. Rewolucyjne na rodzimym rynku turystycznym rozwiązania, takie jak mobilny check-in i check-out oraz mobilny klucz do pokoju są szczególnie istotne w dobie pandemii – pozwalają nam jeszcze wyżej podnieść standardy bezpieczeństwa obowiązujące w naszych obiektach. Za pomocą nowego narzędzia i jego kompleksowej funkcjonalności chcemy wyznaczać nowe trendy na rynku, który powinien iść z duchem czasu – mówi Łukasz Pawlina, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Grano Hotels.

Sieć Grano Hotels przygotowała rabat w wysokości 20% na pobyt w dowolnym obiekcie brandu dla osób, które pobiorą aplikację mobilną.

Więcej informacji o nowej aplikacji sieci Grano Hotels znajduje się na stronie https://www.granohotels.pl/aplikacja.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę Biuro prasowe
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.