Sieć LodyBonano rozpoczęła sezon nowymi otwarciami
Pierwsze cieplejsze dni tej wiosny oznaczają start lodowego sezonu. W tym roku, pomimo pandemii, sprzedaż ruszyła bez opóźnień. Właściciele otwierają swoje lodziarnie w reżimie sanitarnym, oferując zimne desery na wynos. W sumie na mapie kraju pojawiło się kilkanaście kolejnych lokali LodyBonano, w tym mobilne lodziarnie z ogródkami dla klientów.
Nowe punkty LodyBonano otworzą się m.in. w Trójmieście, Krzymowie, Pobiedziskach, Gryfinie, Rzeszowie oraz Buku. Są to zarówno lokale stacjonarne, jak i lodziarnie na kołach, które zadebiutowały niedawno w ofercie franczyzowej sieci.
– Mobilne punkty ze strefą relaksu spotykają się z dużym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców szukających sprawdzonych modeli biznesowych z szybkim czasem zwrotu z inwestycji. Niski wkład własny, atrakcyjne formy finansowania i gotowe lokalizacje przyciągnęły wielu franczyzobiorców, którzy postanowili działać pod szyldem LodyBonano – mówi Sylwia Ramotowska, manager rozwoju sieci i dodaje, że ogromnym atutem jest fakt, że, jak pokazał ubiegłoroczny sezon, branża lodowa okazuje się być wyjątkowo “odporna na covid”: – Rok 2020 był rekordowy pod względem sprzedaży. Zdecydowana większość właścicieli utrzymała lub zwiększyła swoje obroty – niektórzy nawet o 50%. To dowód na to, że pomimo niepewnych czasów, są sektory w gastronomii, które przynoszą realne zyski.
Ice Dog – japońska nowość na polskim rynku
Co natomiast w tym sezonie czeka na klientów LodyBonano? Oprócz stref relaksu w formie wygodnych ogródków – odświeżone menu! Obok uwielbianych świderków i innych dobrze znanych deserów, znalazły się tam również dwie nowe propozycje – Ice Dog oraz lody włoskie.
– Ice Dog to inaczej hot-dog na zimno – deser i przekąska w jednym. To oryginalne połączenie smaku delikatnie słonej bułeczki ze słodkimi lodami zrobiło furorę na rynku azjatyckim. Jesteśmy pewni, że Polacy także go pokochają – tłumaczy przedstawicielka LodyBonano. – Drugą naszą nowością są lody włoskie, oparte na autorskiej recepturze stworzonej specjalnie na potrzeby marki. W wielu lokalach klienci będą mogli więc wybrać dowolną pozycję z menu i zdecydować, na jakiej bazie ma zostać przygotowana – na kultowym świderku czy lodzie włoskim. Warto sprawdzić, czy Wasza ulubiona lodziarnia w okolicy wprowadziła tę opcję do swojej oferty.
Obecnie pod szyldem LodyBonano działa ponad 200 lokali w całej Polsce. To czyni sieć liderem franczyzy lodowej w naszym kraju. W tym roku LodyBonano będą świętować 18-lecie istnienia na rynku.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.