Komunikaty PR

Sieć LodyBonano rozpoczęła sezon nowymi otwarciami

2021-05-21  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.09 MB )

Pierwsze cieplejsze dni tej wiosny oznaczają start lodowego sezonu. W tym roku, pomimo pandemii, sprzedaż ruszyła bez opóźnień. Właściciele otwierają swoje lodziarnie w reżimie sanitarnym, oferując zimne desery na wynos. W sumie na mapie kraju pojawiło się kilkanaście kolejnych lokali LodyBonano, w tym mobilne lodziarnie z ogródkami dla klientów.

Nowe punkty LodyBonano otworzą się m.in. w Trójmieście, Krzymowie, Pobiedziskach, Gryfinie, Rzeszowie oraz Buku. Są to zarówno lokale stacjonarne, jak i lodziarnie na kołach, które zadebiutowały niedawno w ofercie franczyzowej sieci.

– Mobilne punkty ze strefą relaksu spotykają się z dużym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców szukających sprawdzonych modeli biznesowych z szybkim czasem zwrotu z inwestycji. Niski wkład własny, atrakcyjne formy finansowania i gotowe lokalizacje przyciągnęły wielu franczyzobiorców, którzy postanowili działać pod szyldem LodyBonano – mówi Sylwia Ramotowska, manager rozwoju sieci i dodaje, że ogromnym atutem jest fakt, że, jak pokazał ubiegłoroczny sezon, branża lodowa okazuje się być wyjątkowo “odporna na covid”: – Rok 2020 był rekordowy pod względem sprzedaży. Zdecydowana większość właścicieli utrzymała lub zwiększyła swoje obroty – niektórzy nawet o 50%. To dowód na to, że pomimo niepewnych czasów, są sektory w gastronomii, które przynoszą realne zyski.

Ice Dog – japońska nowość na polskim rynku

Co natomiast w tym sezonie czeka na klientów LodyBonano? Oprócz stref relaksu w formie wygodnych ogródków – odświeżone menu! Obok uwielbianych świderków i innych dobrze znanych deserów, znalazły się tam również dwie nowe propozycje – Ice Dog oraz lody włoskie.

– Ice Dog to inaczej hot-dog na zimno – deser i przekąska w jednym. To oryginalne połączenie smaku delikatnie słonej bułeczki ze słodkimi lodami zrobiło furorę na rynku azjatyckim. Jesteśmy pewni, że Polacy także go pokochają – tłumaczy przedstawicielka LodyBonano. – Drugą naszą nowością są lody włoskie, oparte na autorskiej recepturze stworzonej specjalnie na potrzeby marki. W wielu lokalach klienci będą mogli więc wybrać dowolną pozycję z menu i zdecydować, na jakiej bazie ma zostać przygotowana – na kultowym świderku czy lodzie włoskim. Warto sprawdzić, czy Wasza ulubiona lodziarnia w okolicy wprowadziła tę opcję do swojej oferty.

Obecnie pod szyldem LodyBonano działa ponad 200 lokali w całej Polsce. To czyni sieć liderem franczyzy lodowej w naszym kraju. W tym roku LodyBonano będą świętować 18-lecie istnienia na rynku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie? Biuro prasowe
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.