Komunikaty PR

Sieć LodyBonano rozpoczęła sezon nowymi otwarciami

2021-05-21  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.09 MB )

Pierwsze cieplejsze dni tej wiosny oznaczają start lodowego sezonu. W tym roku, pomimo pandemii, sprzedaż ruszyła bez opóźnień. Właściciele otwierają swoje lodziarnie w reżimie sanitarnym, oferując zimne desery na wynos. W sumie na mapie kraju pojawiło się kilkanaście kolejnych lokali LodyBonano, w tym mobilne lodziarnie z ogródkami dla klientów.

Nowe punkty LodyBonano otworzą się m.in. w Trójmieście, Krzymowie, Pobiedziskach, Gryfinie, Rzeszowie oraz Buku. Są to zarówno lokale stacjonarne, jak i lodziarnie na kołach, które zadebiutowały niedawno w ofercie franczyzowej sieci.

– Mobilne punkty ze strefą relaksu spotykają się z dużym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców szukających sprawdzonych modeli biznesowych z szybkim czasem zwrotu z inwestycji. Niski wkład własny, atrakcyjne formy finansowania i gotowe lokalizacje przyciągnęły wielu franczyzobiorców, którzy postanowili działać pod szyldem LodyBonano – mówi Sylwia Ramotowska, manager rozwoju sieci i dodaje, że ogromnym atutem jest fakt, że, jak pokazał ubiegłoroczny sezon, branża lodowa okazuje się być wyjątkowo “odporna na covid”: – Rok 2020 był rekordowy pod względem sprzedaży. Zdecydowana większość właścicieli utrzymała lub zwiększyła swoje obroty – niektórzy nawet o 50%. To dowód na to, że pomimo niepewnych czasów, są sektory w gastronomii, które przynoszą realne zyski.

Ice Dog – japońska nowość na polskim rynku

Co natomiast w tym sezonie czeka na klientów LodyBonano? Oprócz stref relaksu w formie wygodnych ogródków – odświeżone menu! Obok uwielbianych świderków i innych dobrze znanych deserów, znalazły się tam również dwie nowe propozycje – Ice Dog oraz lody włoskie.

– Ice Dog to inaczej hot-dog na zimno – deser i przekąska w jednym. To oryginalne połączenie smaku delikatnie słonej bułeczki ze słodkimi lodami zrobiło furorę na rynku azjatyckim. Jesteśmy pewni, że Polacy także go pokochają – tłumaczy przedstawicielka LodyBonano. – Drugą naszą nowością są lody włoskie, oparte na autorskiej recepturze stworzonej specjalnie na potrzeby marki. W wielu lokalach klienci będą mogli więc wybrać dowolną pozycję z menu i zdecydować, na jakiej bazie ma zostać przygotowana – na kultowym świderku czy lodzie włoskim. Warto sprawdzić, czy Wasza ulubiona lodziarnia w okolicy wprowadziła tę opcję do swojej oferty.

Obecnie pod szyldem LodyBonano działa ponad 200 lokali w całej Polsce. To czyni sieć liderem franczyzy lodowej w naszym kraju. W tym roku LodyBonano będą świętować 18-lecie istnienia na rynku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma 8 na 10 pracowników jest narażonych na wypalenie zawodowe Biuro prasowe
2024-09-27 | 10:00

8 na 10 pracowników jest narażonych na wypalenie zawodowe

82 proc. pracowników jest dziś narażonych na wypalenie zawodowe[1] - wynika z badania firmy Mercer przeprowadzonego w sierpniu tego roku. Nic dziwnego – błyskawicznie zmieniający
Firma Odbudowa firm rodzinnych po powodzi
2024-09-26 | 16:00

Odbudowa firm rodzinnych po powodzi

Powódź, która dotknęła południowe regiony Polski, zniszczyła nie tylko majątki prywatne, ale także uderzyła w fundamenty lokalnych gospodarek, w tym przedsiębiorstwa
Firma Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska: Bezpieczeństwo w pracy i w czasie prywa
2024-09-26 | 13:00

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska: Bezpieczeństwo w pracy i w czasie prywa

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska to coroczne wydarzenie, które ma na celu zwiększenie świadomości i promowanie bezpiecznych praktyk w miejscu pracy. W tym roku tematem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.