Komunikaty PR

Sienkiewicz laureatem Diamentów Forbesa

2024-03-14  |  09:32
Biuro prasowe

 

Spółka Sienkiewicz, produkująca prefabrykaty betonowe i żelbetowe, znalazła się w gronie laureatów rankingu Diamentów Forbesa 2024, uwzględniającego najbardziej dynamicznie rozwijające się firmy w Polsce. W szesnastej edycji tego wyróżnienia spółka jest na 75. miejscu w województwie mazowieckim oraz na 300. miejscu w rankingu ogólnopolskim. 


 

Diamenty Forbesa to ceniony coroczny ranking, organizowany przez redakcję magazynu Forbes Polska oraz Dun&Bradstreet Poland. Lista klasyfikuje firmy w trzech kategoriach według przychodów ze sprzedaży w ostatnim roku obrachunkowym: od 5 do 50 mln zł, od 50 do 250 mln zł i powyżej 250 mln zł. Wybór laureatów do szesnastej edycji opierał się na danych firm, które złożyły w terminie raporty do KRS za okres 2022 - 2018. Organizatorzy analizowali, jakie przedsiębiorstwa najszybciej zwiększyły swoją wartość. Na liście Diamentów Forbesa znalazły się więc firmy, które osiągnęły największy przeciętny, roczny wzrost wartości - na poziomie 15 proc. i więcej .
Przyznanie Diamentów Forbesa jest nie tylko cennym wyróżnieniem, ale również okazją do budowania relacji biznesowych, wymiany doświadczeń i umacniania swojej pozycji na rynku. W szesnastej edycji rankingu najwięcej diamentowych firm pochodzi z województwa mazowieckiego, stanowią one 21,4% wszystkich przedsiębiorstw z listy.

 

Sienkiewicz nagrodzony Diamentami Forbesa
Spółkę Sienkiewicz oceniono w kategorii firm ze średnim przychodem ze sprzedaży od 50 do 250 mln zł. Sprzedaż w firmie w 2022 roku wynosiła dokładnie 143,7 mln zł. To wyjątkowe wyróżnienie potwierdza znaczący wzrost wartości przedsiębiorstwa w ostatnich latach. Warto dodać, że w procesie oceniania, firmom przyznawany jest pozytywny rating wiarygodności i ryzyka współpracy – analizowana jest m.in. płynność finansowa, terminowość płatności, wartość kapitałów własnych. 


Sienkiewicz cieszy się renomą godnego zaufania partnera i solidnego wykonawcy w branży budowlanej, co potwierdzają kolejne duże zlecenia, terminowe realizacje zamówień oraz opinie zadowolonych klientów – mówi Ewa Sienkiewicz-Makowska, prokurent samoistny w firmie Sienkiewicz. Wyróżnienia, takie jak Diamenty Forbesa jeszcze bardziej motywują nas do działania. W najbliższym czasie planujemy dalszy rozwój w kierunku produkcji prefabrykatów dla budownictwa naziemnego oraz żelbetowych zbiorników retencyjnych. Z pomocą naszego działu badawczo-rozwojowego, będziemy również wprowadzać do produkcji m.in. nowe prefabrykaty dla energetyki – dodaje Ewa Sienkiewicz-Makowska.


Informacje o firmie
SIENKIEWICZ jest producentem prefabrykatów betonowych i żelbetowych ze 100% polskim kapitałem. Firmę wyróżnia wieloletnie doświadczenie w prefabrykacji, nastawienie na nieustanny rozwój i inwestycje w innowacje technologiczne oraz wykwalifikowana kadra, która dzięki zdobytej wiedzy zapewnia profesjonalną usługę oraz doradztwo. Asortyment produktów firmy obejmuje prefabrykaty betonowe i żelbetowe dla takich obszarów i branż, jak: kanalizacja, kolejnictwo, retencja, drogownictwo, gazownictwo, budownictwo inżynieryjne, budownictwo przemysłowe i mieszkaniowe oraz elementy nietypowe, w tym niestandardowe wzory płyt i obiektów z betonu: opracowywane według indywidualnego projektu i odlewane na zamówienie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce Biuro prasowe
2025-02-06 | 15:20

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce

Sieć MOYA zakończyła 2024 rok, osiągając liczbę 500 stacji paliw w całej Polsce. 6 lutego, podczas uroczystego otwarcia nowo wybudowanej stacji własnej, świętowano to wyjątkowe
Infrastruktura Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!
2024-12-20 | 10:00

Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!

Inwestorzy dotrzymali obietnicy i tuż przed Świętami Bożego Narodzenia oddany został do użytkowania łącznik ulicy Suwak i ulicy Cybernetyki na warszawskim Służewcu. Oznacza to, że
Infrastruktura Modernizacje w branży wod-kan
2024-11-28 | 01:00

Modernizacje w branży wod-kan

Koszty utrzymania i rozwoju infrastruktury, coraz bardziej rygorystyczne przepisy dotyczące ekologii i bezpieczeństwa, a nawet problemy z dostępnością personelu – to najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.