Komunikaty PR

Silan Ylang Ylang&Vetiver Scent – wyjątkowy zapach i jakość w służbie środowisku

2021-05-24  |  15:25
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.98 MB )

Płyn do płukania tkanin o świeżym kwiatowo-cytrusowym zapachu, składnikach pochodzenia naturalnego, w opakowaniu nadającym się w 100% do recyklingu – brzmi jak marzenie? Teraz to rzeczywistość! Marka Silan przedstawia Silan Naturals Ylang Ylang & Vetiver Scent, nowy wegański płyn do płukania tkanin, stworzony z najwyższym zaangażowaniem w jakość i odpowiedzialność za naszą planetę. 

Wyjątkowy zapach nowego Ylang Ylang & Vetiver Scent z linii Silan Naturals łączy w sobie kwiatowe nuty olejku wytwarzanego z jagodlinu wonnego, azjatyckiej rośliny zwanej ylang-ylang, oraz świeży aromat olejku z wetiwerii pachnącej. Zapach ten, dopełniony cytrusowym akcentem bergamotki i orzeźwiającymi liśćmi mięty, nada twojemu praniu niezwykle eleganckie, ożywcze i wyrafinowane wykończenie.

Nowość od marki Silan miały już okazję poznać osoby, które 14 lutego wybrały się na walentynkowy spacer po Nowym Świecie i Krakowskim Przedmieściu w Warszawie oraz w okolice Kładki Ojca Bernatka na krakowskim Kazimierzu. Z okazji święta miłości Team Silan rozdawał tam próbki wegańskiego płynu do płukania tkanin Silan Naturals Ylang Ylang and Vetiver Scent wraz z przepięknymi różami, które można było wręczyć ukochanej osobie. W ramach promocji tej wyjątkowej wersji zapachowej w innych miejscach Warszawy i Krakowa rozstawiono ścianki z sercem z różowych róż i napisem znanym z komunikacji marki Silan „Zapach, który pokochasz”, na tle których można było zrobić sobie niepowtarzalne walentynkowe zdjęcie.

Płyny do płukania tkanin Silan Naturals dołączają do produktów wspierających świadomą troskę o środowisko i pozytywne zmiany dla planety i przyszłych pokoleń. Linia jest w 100% wegańska, co zostało potwierdzone przez Vegan Society, organizację założoną w Wielkiej Brytanii, promującą weganizm od 1944 roku. Co to oznacza?

Aż 99% składników Silan Naturals jest pochodzenia naturalnego. Płyny nie zawierają silikonów, barwników ani mikroplastików. Jako baza do produkcji skutecznego składnika zmiękczającego używane są nasiona rzepaku. Nuty zapachowe także czerpią z natury – są to wonne olejki pozyskane z azjatyckich roślin, od wieków znanych ze swoich właściwości aromatycznych. Ale to nie wszystko.

Kolejnym aspektem troski o naszą planetę jest zastosowanie opakowań nadających się w 100% do recyklingu. Butelki Silan Naturals zostały w 100% wykonane z plastiku pochodzącego z recyklingu* oraz w całości nadają się do przetworzenia. Producent zaleca segregować osobno butelkę, owijkę i korek i tłumaczy, jak to zrobić. Wystarczy zerwać folię wzdłuż linii perforacji i oddzielić ją od butelki. To prosta czynność, a pomaga dokonać korzystnych zmian na rzecz naszej planety.

Jakość i odpowiedzialność mogą iść ze sobą w parze. Ciesz się niesamowitą miękkością i długotrwałymi świeżymi zapachami od Silan Naturals ze świadomością, że dbasz o środowisko!

* Butelka 2,7 l pochodzi w 50% z recyklingu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Ochrona środowiska Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej
2025-01-21 | 06:00

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Zgodnie z danymi Bloomberg NEF, Amazon jest 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej, Globalny lider e-commerce i jedna
Ochrona środowiska Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu Go Green with Taiwan
2024-12-19 | 15:00

Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu "Go Green with Taiwan"

Trzy zespoły z Wielkiej Brytanii, Węgier i Filipin zdobyły główne nagrody o wartości 20 000 dolarów za swoje innowacyjne i zrównoważone projekty. W konkursie wzięło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.