Komunikaty PR

Silniejszy dział Developmentu SEGRO

2021-03-02  |  12:00

SEGRO, właściciel, zarządca i deweloper nowoczesnych powierzchni magazynowych i produkcyjnych, zwiększa swój zespół. Do struktur firmy dołączył Maciej Szczepański, obejmując stanowisko Associate Director, Development w ramach grupy SEGRO w Polsce.

Na stanowisku Associate Director, Development SEGRO, Maciej Szczepański zajmie się wsparciem działu firmy odpowiedzialnego za pozyskiwanie nowych projektów w ramach grupy SEGRO w Polsce, w regionach Poznania oraz Polski Centralnej.

Maciej Szczepański z rynkiem logistycznym jest związany od blisko 24 lat. Swoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe w branży zdobywał w Dziale Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych  Cushman & Wakefield, gdzie zajmował się rozwojem biznesu oraz współpracą z klientami na terenie całego kraju. Wcześniej w Grupie DSV był odpowiedzialny za obszary związane z zarządzaniem logistyką kontraktową i transportem oraz współpracę z deweloperami magazynowymi.

Maciej Szczepański jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończył także akredytowane szkolenie z metodyki zarządzania projektami Prince2.

O SEGRO:

SEGRO, spółka o statusie firmy Real Estate Investment Trust (”REIT”), notowana na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych w indeksie FTSE 100, jest wiodącym właścicielem, zarządcą i deweloperem nowoczesnych powierzchni magazynowych oraz produkcyjnych z portfolio wynoszącym 8,1 mln m2 powierzchni o wartości 13,3 mld funtów. Nieruchomości firmy są strategicznie rozmieszczone w lokalizacjach na terenie Wielkiej Brytanii – w pobliżu Londynu oraz w południowo-zachodniej i środkowej Anglii, a także na terenie Europy kontynentalnej we Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii, Holandii oraz w Czechach.

Od 100 lat SEGRO tworzy przestrzeń, która daje wyjątkowe możliwości. Firma buduje zarówno nowoczesne magazyny typu „big box”, użytkowane głównie przez regionalne, krajowe i międzynarodowe centra dystrybucyjne, jak i magazyny miejskie, zlokalizowane w pobliżu głównych aglomeracji i centrów biznesowych. SEGRO dostarcza obiekty najwyższej jakości, w których klienci mogą efektywnie rozwijać swój biznes.

Swoją działalność w Europie Centralnej spółka rozpoczęła pod koniec 2005 roku. Obecnie deweloper prowadzi inwestycje w takich strategicznych lokalizacjach jak: Gliwice, Łódź, Poznań, Praga, Stryków, Tychy, Warszawa i Wrocław.

Więcej informacji: www.segro.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.