Silvair nagrodzony za wkład w rozwój technologii Bluetooth
SILVAIR
ul. Jasnogórska 44
31-358 Kraków
marek|silvair.com| |marek|silvair.com
503007742
www.silvair.com
Spółki SILVAIR oferująca innowacyjne rozwiązania z zakresu Internetu Rzeczy otrzymała wyróżnienie za wkład w rozwój technologii Bluetooth w ramach corocznych nagród organizacji Bluetooth SIG (Special Interest Group).
Organizacja Bluetooth SIG skupia obecnie ponad 36 000 firm członkowskich. Pracownicy firm kontrybuują swoją wiedzę i doświadczenie do tworzenia i ulepszania tej najbardziej rozpoznawalnej na świecie technologii bezprzewodowej w ramach tworzonych grup roboczych.
Każdego roku Bluetooth SIG nagradza ciężką pracę i zaangażowanie grup roboczych, członków komitetów i współpracowników, którzy zostali uznani przez swoich kolegów za wybitnie przyczyniających się do rozwoju technologii Bluetooth.
Od 2015 roku zespół Silvair został nagrodzony aż 15 razy za wkład i pracę nad standardem Bluetooth, w tym rozwojem Bluetooth mesh - technologii, o którą oparte jest rozwiązanie do kontroli oświetlenia Silvair. W tym roku kolejni pracownicy Silvair - Pierguiseppe Di Marco oraz Piotr Winiarczyk zostali wyróżnieni jako wybitni kontrybutorzy wiedzy do rozwoju standardu.
“Każde takie wyróżnienie pokazuje jak dużą wiedzą odznaczają się nasi pracownicy oraz jak silną pozycję ma Silvair w świecie Bluetooth. Jestem bardzo dumny i szczęśliwy, że rok w rok jesteśmy docenani przez członków organizacji Bluetooth za nasz wkład w rozwój tej technologii.” powiedział Rafał Han, prezes spółki.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.