Silvair nagrodzony za wkład w rozwój technologii Bluetooth
SILVAIR
ul. Jasnogórska 44
31-358 Kraków
marek|silvair.com| |marek|silvair.com
503007742
www.silvair.com
Spółki SILVAIR oferująca innowacyjne rozwiązania z zakresu Internetu Rzeczy otrzymała wyróżnienie za wkład w rozwój technologii Bluetooth w ramach corocznych nagród organizacji Bluetooth SIG (Special Interest Group).
Organizacja Bluetooth SIG skupia obecnie ponad 36 000 firm członkowskich. Pracownicy firm kontrybuują swoją wiedzę i doświadczenie do tworzenia i ulepszania tej najbardziej rozpoznawalnej na świecie technologii bezprzewodowej w ramach tworzonych grup roboczych.
Każdego roku Bluetooth SIG nagradza ciężką pracę i zaangażowanie grup roboczych, członków komitetów i współpracowników, którzy zostali uznani przez swoich kolegów za wybitnie przyczyniających się do rozwoju technologii Bluetooth.
Od 2015 roku zespół Silvair został nagrodzony aż 15 razy za wkład i pracę nad standardem Bluetooth, w tym rozwojem Bluetooth mesh - technologii, o którą oparte jest rozwiązanie do kontroli oświetlenia Silvair. W tym roku kolejni pracownicy Silvair - Pierguiseppe Di Marco oraz Piotr Winiarczyk zostali wyróżnieni jako wybitni kontrybutorzy wiedzy do rozwoju standardu.
“Każde takie wyróżnienie pokazuje jak dużą wiedzą odznaczają się nasi pracownicy oraz jak silną pozycję ma Silvair w świecie Bluetooth. Jestem bardzo dumny i szczęśliwy, że rok w rok jesteśmy docenani przez członków organizacji Bluetooth za nasz wkład w rozwój tej technologii.” powiedział Rafał Han, prezes spółki.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.