Komunikaty PR

Simple Day rozważa publiczną ofertę akcji

2021-10-21  |  11:00
Biuro prasowe

Spółka Simple Day, właściciel marki Twój Cel To, zapowiada plany wejścia na rynek NewConnect w I połowie 2022 roku. Spółka nie wyklucza, że debiut poprzedzony będzie publiczną ofertą akcji, w ramach której firma pozyskałaby środki na dalszy rozwój autorskich marek z segmentu suplementów diety. Simple Day od kilku kwartałów notuje bardzo dobre wyniki finansowe i ma ambitne plany rozwoju, w tym  ekspansję na jeden z rynków europejskich. W 2021 roku spółka wypłaciła akcjonariuszom prawie 6,2 mln zł dywidendy, czyli 100 proc. wypracowanego zysku z poprzedniego roku.

- Jako Simple Day, w przyszłym roku chcemy być spółką publiczną. Wierzymy, że dołączenie do grona firm notowanych na NewConnect podniesie wiarygodność spółki w oczach kontrahentów i przyszłych partnerów biznesowych. Ufam, że będzie to także ważny czynnik warunkujący rosnącą sprzedaż produktów z naszej linii Twój Cel To – mówi Michał Karewicz, prezes zarządu i akcjonariusz Simple Day. – Rozważamy wcześniejsze przeprowadzenie publicznej oferty akcji, jednak finalna decyzja w tym zakresie jeszcze nie zapadła – dodaje.  

Model rozwoju Simple Day zakłada wzrost sprzedaży we własnych kanałach, które pozwalają na bezpośredni kontakt z klientami i szybką reakcją na ich potrzeby  przy zachowaniu zadowalającej marży. W I półroczu 2021 r. spółka odnotowała wzrost przychodów netto, które wyniosły blisko 10 mln zł, w tym czasie EBIT przekroczył 4,5 mln zł, a zysk netto osiągnął wartość 3,7 mln zł. Simple Day podtrzymuje, że chce być spółką dywidendową. W 2021 roku firma, podobnie jak w latach poprzednich, wypłaciła akcjonariuszom 100 proc. wypracowanego zysku netto. W ubiegłym roku zysk netto wyniósł prawie 6,2 mln zł.

Simple Day to właściciel dwóch marek. Pierwszą z nich jest Twój Cel To. Misją marki jest wyjście naprzeciw potrzebom osób, które troszczą się o zdrowie i dobre samopoczucie. Spółka koncentruje się na oferowaniu rozwiązań, które pomagają zrealizować konkretne cele zdrowotne poprzez odpowiednio dobrane produkty. By efektywnie działać w tym obszarze, firma na bieżąco współpracuje z ekspertami, dietetykami i instruktorami fitness oraz korzysta wyłącznie z najlepszej jakości surowców. Wprowadzenie nowego produktu do sprzedaży poprzedzone jest szeregiem badań rynkowych. Koncepcje produktów powstają w autorskim dziale R+D Simple Day. W przyszłym roku spółka planuje dalsze poszerzanie swojej oferty produktowej.

- Naszymi wyróżnikami są przede wszystkim wysoka jakość, naturalny skład oferowanych produktów i bogata oferta, kierowana zarówno do kobiet jak i mężczyzn w niemal każdym wieku. Co istotne, naszą paletę produktów poszerzamy bardzo ostrożnie, poprzedzając ewentualne działania wnikliwą analizą rynkową. Nie chcemy wprowadzać nowych produktów tylko po to, by zwiększać asortyment sklepu, nie generując przy tym odpowiedniej skali sprzedaży. Uważamy takie działanie za nieefektywne i generujące niepotrzebne koszty dla spółki – mówi prezes Simple Day. 

Tylko w I półroczu br. spółka dostarczyła 200 tys. produktów do prawie 95 tys. klientów. W 2022 roku Simple Day planuje organiczny rozwój marki poza granicami kraju, koncentrując się przede wszystkim na rynku europejskim.

Równolegle do prowadzonej platformy – Twój Cel To, Simple Day rozwija markę 4TheBest, która skierowana jest do graczy. W jej ramach oferowane są naturalne specyfiki przeznaczone zarówno dla amatorów jak i zawodowych przedstawicieli e-sportu. Suplementy 4TheBest w bezpieczny sposób poprawiają wydolność i koncentrację. Oferta zawiera także linię regeneracyjną, która wspomaga wyciszenie organizmu i poprawia jakość snu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków

Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.

Polityka

Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.

Konsument

Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.