Skinwallet Market zyskał 2,5 tys. nowych użytkowników w pierwszym miesiącu!
Skinwallet, właściciel platform do handlu dobrami cyfrowymi i pierwsza spółka reprezentująca rynek
e-sportu na warszawskiej giełdzie, prezentuje dane operacyjne drugiego uruchomionego przez siebie serwisu – Skinwallet Market. Uruchomiona 5 października br. platforma odpowiada już za ponad 20 proc. wszystkich dóbr cyfrowych sprzedanych w tym okresie przez spółkę. Tylko w październiku pozyskała 2,5 tys. użytkowników.
Skinwallet to jeden z największych serwisów związanych z handlem dobrami cyfrowymi. Od 2019 roku działa w modelu instant (umożliwiającym użytkownikom uzyskanie natychmiastowej wyceny i sprzedaż wirtualnych przedmiotów za pieniądze), a od 5 października br. również w modelu marketplace jako Skinwallet Market. Aktualnie platforma marketplace pozwala użytkownikom kupować dobra cyfrowe, docelowo będzie obsługiwać zarówno transakcje kupna, jak i sprzedaży bezpośrednio pomiędzy użytkownikami.
- W pierwszym, niepełnym miesiącu działalności Skinwallet Market pozyskał 2532 nowych użytkowników,
a 22 proc. wartości wszystkich odnotowanych przez nas transakcji sprzedaży pochodzi właśnie z tej platformy. To bardzo dobry wynik i spodziewamy się, że w nadchodzących miesiącach, wraz z prowadzeniem szeroko zakrojonych działań marketingowych, będzie coraz lepszy – mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.
Trwają prace nad wdrożeniem pozostałych funkcjonalności platformy marketplace, w tym zwłaszcza możliwości handlu dobrami cyfrowymi bezpośrednio pomiędzy użytkownikami.
- Przed nami bardzo intensywny okres, gdyż jeszcze w tym roku zaplanowaliśmy uruchomienie pełnej wersji platformy, która pozwoli graczom na swobodne składanie zleceń kupna i sprzedaży skórek. Otworzy nas to na nawet kilkukrotnie większy rynek. Wdrożenie nowych funkcjonalności w czwartym kwartale, a więc wzmożonym okresie aktywności graczy, powinno pozytywnie wpłynąć na jej odbiór. Projekt jest realizowany zgodnie z harmonogramem, a pierwsze efekty spodziewamy się zobaczyć już w wynikach za pierwszy kwartał 2021 r. – uzupełnia Kornel Szwaja.
Przychody Skinwallet wygenerowane w pierwszych trzech kwartałach 2020 roku są o 167% wyższe niż przychody osiągnięte w analogicznym okresie w 2019 roku oraz przewyższają łączną wartość przychodów wypracowaną w całym 2019 roku o 69 proc. We wrześniu br. spółka zadebiutowała na NewConnect.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.