Komunikaty PR

Skinwallet Market zyskał 2,5 tys. nowych użytkowników w pierwszym miesiącu!

2020-11-18  |  12:00

Skinwallet, właściciel platform do handlu dobrami cyfrowymi i pierwsza spółka reprezentująca rynek
e-sportu na warszawskiej giełdzie, prezentuje dane operacyjne drugiego uruchomionego przez siebie serwisu – Skinwallet Market. Uruchomiona 5 października br. platforma odpowiada już za ponad 20 proc. wszystkich dóbr cyfrowych sprzedanych w tym okresie przez spółkę. Tylko w październiku pozyskała 2,5 tys. użytkowników.

Skinwallet to jeden z największych serwisów związanych z handlem dobrami cyfrowymi. Od 2019 roku działa w modelu instant (umożliwiającym użytkownikom uzyskanie natychmiastowej wyceny i sprzedaż wirtualnych przedmiotów za pieniądze), a od 5 października br. również w modelu marketplace jako Skinwallet Market. Aktualnie platforma marketplace pozwala użytkownikom kupować dobra cyfrowe, docelowo będzie obsługiwać zarówno transakcje kupna, jak i sprzedaży bezpośrednio pomiędzy użytkownikami.

- W pierwszym, niepełnym miesiącu działalności Skinwallet Market pozyskał 2532 nowych użytkowników,
a 22 proc. wartości wszystkich odnotowanych przez nas transakcji sprzedaży pochodzi właśnie z tej platformy. To bardzo dobry wynik i spodziewamy się, że w nadchodzących miesiącach, wraz z prowadzeniem szeroko zakrojonych działań marketingowych, będzie coraz lepszy
– mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.

Trwają prace nad wdrożeniem pozostałych funkcjonalności platformy marketplace, w tym zwłaszcza możliwości handlu dobrami cyfrowymi bezpośrednio pomiędzy użytkownikami.

 - Przed nami bardzo intensywny okres, gdyż jeszcze w tym roku zaplanowaliśmy uruchomienie pełnej wersji platformy, która pozwoli graczom na swobodne składanie zleceń kupna i sprzedaży skórek. Otworzy nas to na nawet kilkukrotnie większy rynek. Wdrożenie nowych funkcjonalności w czwartym kwartale, a więc wzmożonym okresie aktywności graczy, powinno pozytywnie wpłynąć na jej odbiór. Projekt jest realizowany zgodnie z harmonogramem, a pierwsze efekty spodziewamy się zobaczyć już w wynikach za pierwszy kwartał 2021 r.  – uzupełnia Kornel Szwaja.

Przychody Skinwallet wygenerowane w pierwszych trzech kwartałach 2020 roku są o 167% wyższe niż przychody osiągnięte w analogicznym okresie w 2019 roku oraz przewyższają łączną wartość przychodów wypracowaną w całym 2019 roku o 69 proc. We wrześniu br. spółka zadebiutowała na NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.