Skinwallet uruchomi pełną wersję platformy Market 11 stycznia 2021r.
Skinwallet, właściciel platform do handlu dobrami cyfrowymi Skinwallet Market i Skinwallet Instant, zakończył drugi etap prac deweloperskich i ogłosił datę uruchomienia nowych funkcjonalności na platformie Skinwallet Market. Od 11 stycznia użytkownicy będą mieli możliwość dokonywania transakcji bezpośrednio pomiędzy sobą.
Skinwallet Market został uruchomiony w październiku br. Platforma działa w modelu marketplace: aktualnie daje graczom możliwość nabywania dóbr cyfrowych, a od 11 stycznia 2021 r. umożliwiać będzie również dokonywanie transakcji bezpośrednio pomiędzy użytkownikami.
Spółka pobiera prowizje od operacji przeprowadzonych na platformie w wysokości zależnej od ich wartości. Do tej pory pozyskała ponad 10 tys. użytkowników. Wdrożenie kolejnych funkcjonalności platformy otwiera Skinwallet Market na zupełnie nowe rynki.
- Zgodnie z planem zakończyliśmy prace deweloperskie i przeszliśmy do fazy testów, która jest dla nas kluczowa. W centrum naszej uwagi są zawsze użytkownicy, ich zadowolenie, zaufanie i doświadczenie związane z korzystaniem z naszych platform. Wielowymiarowe testy pozwolą nam dostarczyć produkt, który spełni ich oczekiwania - mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet. - Zakończenie prac deweloperskich to również zamknięcie etapu inwestycyjnego i rozpoczęcie skalowania działalności platformy. Oznacza to, że nasze prace będą od teraz nakierowane na proces optymalizacji funkcji i rozwoju tych elementów, które w ramach analiz okażą się niezbędne do zwiększania zadowolenia użytkowników, oraz na pozyskiwanie nowych - dodaje.
Druga z platform Skinwallet działa od 2019 roku. Funkcjonuje w modelu Instant, oferując użytkownikom możliwość sprzedaży przedmiotów za niższe ceny, ale z natychmiastową wypłatą środków.
- Wprowadzenie na rynek platformy Skinwallet Market to odpowiedź na potrzeby naszych użytkowników, którzy będą mogli wybrać pomiędzy natychmiastową wypłatą środków, a uzyskaniem wyższej wyceny. Model wymiany i sprzedaży bezpośrednio pomiędzy użytkownikami umożliwi również nabywanie unikalnych przedmiotów, często niedostępnych w regularnym obrocie. Skinwallet ma ugruntowaną pozycję w branży e-sportu i jest gwarantem bezpieczeństwa transakcji – uzupełnia Kornel Szwaja.
Transakcje dokonane na platformie Skinwallet Market stanowią już ponad 20 proc. wartości wszystkich transakcji sprzedaży przeprowadzonych przez spółkę od momentu startu platformy. Marża bezpośrednia spółki ustalona została na poziomie 15-20 proc.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych
5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.
Problemy społeczne
Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.