Komunikaty PR

Słodki Festiwal Krówek marki Wawel

2022-05-18  |  15:33
Biuro prasowe

Rusza wyjątkowy Festiwal Krówek z Wawelu! W tegorocznej edycji fani mogą delektować się aż trzema nowymi smakami: Peanut Butter, Czekoladowym, oraz Słonym Karmelem. Nie zabraknie też kultowej Krówki Mlecznej z Wawelu, przygotowywanej w oparciu o tradycyjną recepturę i dobre składniki. 

 

Krówki z Wawelu w limitowanej odsłonie 

Już od połowy maja w wybranych sklepach w całej Polsce startuje niepowtarzalny, wyjątkowy Festiwal Krówek marki Wawel, czołowego producenta Krówek w Polsce! To jedyna okazja do posmakowania oryginalnych, limitowanych oraz czasem nieoczywistych połączeń smakowych. 

Wśród krówkowych nowości znajdą się zachwycające propozycje: Peanut Butter, czyli połączenie lekko słonych orzeszków arachidowych z mlecznym smakiem krówki, Czekoladowy, gdzie subtelny smak mleczny przełamany jest szlachetną czekoladą, oraz Słony Karmel  – uwielbiane przez wielu słodko-słone połączenie. Wielbiciele i miłośnicy tradycji zawsze mogą sięgnąć po dobrze znaną i lubianą Krówkę Mleczną z Wawelu, w opakowaniu udekorowanym czarno-białymi łatami. 

Przyglądając się naszym konsumentom, ich potrzebom oraz oczekiwaniom, zdecydowaliśmy się w tegorocznej edycji Festiwalu Krówek na innowacyjne i nowoczesne połączenia smaków. Czekolada, Peanut Butter czy Słony Karmel – to nieoczywiste połączenia i nie lada pokusa dla fanów krówki. Wszystkie nowości dostępne są w sprzedaży na wagę, dzięki czemu każdy będzie mógł stworzyć własny mix, a także zaskoczyć bliskich ciekawymi propozycjami smaków  – mówi Jagoda Orłowska-Słup, Category Manager marki Wawel. 

Krówki Mleczne od lat zachwycają wyjątkowym i niepowtarzalnym smakiem, uzyskiwanym dzięki klasycznej, dopracowanej recepturze oraz starannie wyselekcjonowanym surowcom. Do ich produkcji wykorzystywane są tylko dobre składniki, bazujące na pełnym mleku i maśle oraz prostym i czytelnym składzie, co przekłada się na wysoką jakość produktu i zaufanie konsumentów. Dodatkowo każda z nich pakowana jest indywidualnie w owijkę z zabawną sentencją, która momentalnie wprawia w dobry nastrój. Prawdziwa gratka dla każdego miłośnika słodkości! 

Stwórz własny mix z ulubionych smaków 

Krówki z Wawelu, oferowane w ramach Festiwalu Krówek, dostępne są w sprzedaży w dedykowanych kartonach na wagę z charakterystyczną festiwalową i łaciatą grafiką, której trudno nie zauważyć oraz w torbach 1 kg. Nietuzinkowy smak Krówki Słony Karmel, który zostanie na stałe w sprzedaży, będzie dodatkowo dostępny w formie wygodnej torebki 250 g. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.