Komunikaty PR

SLODKIE podsumowuje kreacje 2022 roku. Case study

2022-12-21  |  10:00
Biuro prasowe

Produkty reklamowe SLODKIE cechuje przede wszystkim innowacyjny design, doskonała belgijska czekolada i nieszablonowe rozwiązania. W kończącym się 2022 roku marka wyróżniła aż pięć wyjątkowych projektów, które zasiliły portfolio producenta. Wśród nich m.in. współpraca z najlepszymi magazynami branżowymi, projekty CSR czy stworzenie czekolady nowej generacji. Sprawdź, co królowało wśród słodkości reklamowych w tym roku!

#1 Brandowane czekolady z key visualem Trendbooka Nowego Marketingu 

Głośna premiera Trendbooka Nowego Marketingu 2022 nie mogła odbyć się bez słodkiego akcentu. Na zlecenie zespołu redakcyjnego SLODKIE stworzyło wyjątkowy projekt siedmiu aksamitnych czekolad, spójnych z key visualem Trendbooka. Za projekt grafik odpowiadała Ada Zielińska. W zestawie znalazły się:

  • czekolada biała z liofilizowaną porzeczką,

  • czekolada biała z kwiatem nagietka i bławatka,

  • czekolada mleczna z ciasteczkami,

  • czekolada mleczna z ananasem,

  • czekolada biało-mleczna z różą,

  • czekolada biało-mleczna z liofilizowaną żurawiną,

  • czekolada NXT (bezmleczna, wegańska) z liofilizowaną truskawką.

    Personalizacja na opakowaniu czekolad była w pełni inspirowana szatą graficzną Trendbooka. Na każdej z czekolad pojawiła się inna grafika nawiązująca do wybranego marketingowego trendu w 2022 roku. Cały projekt utrzymany był w kolorach wykorzystanych w publikacji, a każda czekolada została również obrandowana logotypem Nowego Marketingu. 

    #2 Projekt Food and Design

    SLODKIE w 2022 roku włączyło się w nowo powstały projekt Food and Design. W ramach patronatu marka przygotowała niepowtarzalne, brandowane słodkości, które trafiły do grona ekspertów Food and Design, influencerów oraz gości eventu inauguracyjnego. We współpracy z twórcami projektu powstała kreacja w pełni personalizowanego produktu Choco Text. Słodki gadżet został zachowany w kolorystyce zgodnej z wytycznymi z brandbooka projektu. Poza opakowaniem zrealizowano też personalizację czekolady, na której estetycznie wytłoczono nazwę projektu. Na opakowaniu umieszczono również specjalny kod QR, który po zeskanowaniu prowadził do platformy internetowej Food and Design.

    #3 SLODKIE x I Love Marketing

    SLODKIE zostało partnerem XVI edycji branżowej konferencji I Love Marketing & Technology, organizowanej przez redakcję Sprawny Marketing. W ramach współpracy z organizatorami wydarzenia producent stworzył kolekcję 1200 personalizowanych słodkich kalendarzy z okienkami, a w nich rozpływające się kremowe czekoladki wykonane z doskonałej, belgijskiej czekolady. Kalendarze zostały umieszczone w welcome packach przekazanych uczestnikom konferencji I Love Marketing & Technology. Personalizowane opakowanie utrzymano w kolorystyce wydarzenia, które zostało obrandowane logotypem wydarzenia oraz marki SLODKIE. 

    #4 Różowa wstążka dla Fundacji W Związku Z Rakiem

    Październik to miesiąc, w którym co roku szczególny nacisk kładziemy na profilaktykę i walkę z kobiecymi chorobami onkologicznymi. Temat ten szczególnie bliski jest marce SLODKIE, dlatego jako producent słodkości postanowiła ona wspomóc jedną z polskich fundacji. W wyniku współpracy organizacja W Związku Z Rakiem otrzymała czekoladowe, naturalnie różowe wstążki – symbol walki z rakiem piersi. Słodkości towarzyszyły Fundacji podczas szkoleń o charakterze profilaktycznym.

    #5 NXT, czyli czekolada mleczna bez mleka

    Na koniec jeden z przełomowych projektów SLODKIE, którego premiera zbiegła się z jednym z najsłodszych dni w roku, czyli Dniem Czekolady (12 kwietnia). Wtedy w ofercie SLODKIE pojawił się NXT, czyli seria produktów stworzonych z innowacyjnej czekolady w 100% plant-based. Marka SLODKIE jako pierwsza w Polsce wystartowała z zupełnie nową kolekcją słodyczy reklamowych przeznaczonych w pełni dla wegan. W składzie tej w 100% roślinnej czekolady, poza wysokiej jakości kakao, znalazła się alternatywa dla mleka krowiego – chufa – zwana także orzechem tygrysim lub migdałem ziemnym. Nie zawiera ona choćby śladowych ilości nabiału, soi, orzechów i glutenu. W ten sposób NXT Dairy Free spełnia najwyższe standardy żywności na świecie, stając się doskonałą propozycją dla wegan i alergików.

    W kolekcji SLODKIE stworzonej z czekolady NXT Dairy Free znajdują się m.in.: Czekoladka Vista, Czekoladowa Karta 20 g, czekolada Mini Modern Bar, Tabliczka Czekolady w Kopercie 70 g, a także Chocolate Bites w zestawie lub pojedynczych tafelkach. 

    W portfolio marki SLODKIE poza wymienionymi projektami znalazło się także wiele kreacji dla polskich oraz zagranicznych marek. Pełna lista możliwości i szczegóły odnośnie współpracy dostępne są na stronie www.slodkie.com

    ---

    Slodkie jest jednym z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych. Od podstaw projektuje i produkuje słodycze, wykorzystując przy tym najnowsze technologie. Słodkie gadżety reklamowe i czekoladowe prezenty są jednym z elementów kampanii promocyjnych firm na całym świecie. Slodkie stosuje najwyższe standardy produkcji i zintegrowany system kontroli jakości, dostarczając na rynek produkty o wysokim standardzie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.