SLODKIE zaprasza do noworocznej celebracji w szampańskim stylu!
SLODKIE zaprasza do noworocznej celebracji w szampańskim stylu!
Marka znana z produkcji wyjątkowych słodyczy reklamowych zapowiada 2025 rok kolekcją, która zachwyca smakiem, formą i stylem. Noworoczna linia słodyczy to nie tylko uczta dla podniebienia, ale także idealny sposób na podziękowanie pracownikom i partnerom biznesowym za miniony rok.
Noworoczne słodycze – wyraz wdzięczności i nadziei na przyszłość
Obdarowywanie to coś więcej niż wybór prezentu – to sposób na wywołanie pozytywnych emocji i podkreślenie wartości, które stoją za marką. Słodycze wręczane u progu Nowego Roku, wykonane z najwyższej jakości składników, doskonale wpisują się w tę ideę, stając się eleganckim gestem wdzięczności.
Dla partnerów biznesowych takie upominki stanowią wyrafinowaną formę podziękowania za współpracę, a dla pracowników – miły akcent podkreślający świętowanie wspólnych osiągnięć. Każdy element – od starannie dobranych smaków po elegancki design – pozwala na wyróżnienie się swoim upominkiem. To także doskonała alternatywa dla tych, którzy nie zdążyli skorzystać ze świątecznej oferty.
Wyrafinowana oferta na Nowy Rok
W katalogu firmy SLODKIE znalazły się wyjątkowe propozycje, które zachwycają zarówno smakiem, jak i formą m.in.:
-
pralinki w kształcie zegarów – z mlecznej czekolady, wypełnione kremem szampańskim, który nadaje im odrobiny luksusu;
-
wykwintne trufle w stylu Art Deco – zachwycające eleganckim wyglądem i intensywnym smakiem;
-
pralinki Gold Cups – małe arcydzieła czekoladowe z różnymi niespodziankami w środku, które rozpływają się w ustach.
-
medale z białej czekolady z kremem migdałowym – subtelne połączenie kremowości i orzechowych nut inspirowanych słonecznym południem Włoch.
Te produkty zachwycają także elegancką szatą graficzną. Opakowania w odcieniach czerni i złota, z delikatnymi akcentami kolorystycznymi i sylwestrowymi motywami, emanują noworocznym blaskiem.
Marka oferuje również możliwość personalizacji – od opakowań dostosowanych do identyfikacji wizualnej firmy po indywidualne nadruki na czekoladzie, czyniąc z każdego elementu nie tylko wyraz dobrego smaku, ale także nośnik pewnych wartości.
Zaangażowanie w odpowiedzialną produkcję
Słodycze na Nowy Rok to także przykład odpowiedzialnej produkcji. Wszystkie produkty powstają ze składników pochodzących ze zrównoważonych źródeł, a certyfikat Cocoa Horizons gwarantuje wsparcie dla rolników i ich społeczności.
Dodatkowo wybrane elementy np. praliny New Year Moments zapakowano w pudełko do ponownego wykorzystania w myśl zasady “zero waste”, a pozostałe w 100% biodegradowalne opakowania i wypraski z R-PET (PET pochodzi z recyklingu).
Marka SLODKIE po raz kolejny udowadnia, że słodycze mogą być czymś więcej niż tylko deserem – stają się sztuką, wyrazem stylu i symbolem celebracji ważnych chwil. Noworoczna kolekcja to idealny sposób na rozpoczęcie roku od wyjątkowych gestów, które pozostaną w pamięci na długo.
Oferta słodyczy na Nowy Rok jest już dostępny na stronie: https://slodkie.com/

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.