SLV przejmuje Spotline
Agencja PR
ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl
SLV, wiodący niemiecki dostawca produktów i rozwiązań oświetleniowych, przejął polską firmę Spotline od jej poprzednich udziałowców. Polska jest dla SLV kluczowym rynkiem w strategii ekspansji w tej części Europy, a przejęcie Spotline pozwoli przekształcić tego zaufanego partnera SLV w spółkę zależną, która będzie mogła bezpośrednio odpowiadać na wymagania międzynarodowych klientów SLV.
Po przejęciu nazwa i marka Spotline zostanie zmieniona na SLV. Dotychczasowi klienci firmy będą obsługiwani przez SLV Polska w podobny sposób, jak wcześniej. Nie zmieni się także zespół Spotline, który będzie kontynuował swoją pracę pod kierownictwem Bartłomieja Sroczyńskiego.
SLV - w trakcie oficjalnej uroczystości nabycia udziałów Spotline - podziękowała byłym partnerom Mariuszowi Sroczyńskiemu i Iwonie Sroczyńskiej za zaangażowanie i życzyła im sukcesów w pozostałych przedsięwzięciach.
Spotline był oficjalnym dystrybutorem produktów SLV w Polsce od ponad 20 lat. Firma ma swoją siedzibę w Ożarowie Mazowieckim, koło Warszawy.
SLV jest wiodącą firmą w zakresie produktów oświetleniowych do mieszkań i obiektów handlowych, zarówno do użytku wewnętrznego, jak i zewnętrznego. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 1979 roku, a główna siedziba firmy mieści się w Niemczech. SLV od lat należy do najszybciej rozwijających się i odnoszących największe sukcesy dostawców produktów i rozwiązań oświetleniowych w Europie. Firma jest częścią SLV Lighting Group, składającej się z 6 marek, które prowadzą spółki zależne i stowarzyszone w Niemczech, Francji, Włoszech, Belgii, Holandii, Szwajcarii, Czechach, Słowenii, Norwegii, Portugalii, Danii, Chinach, Wielkiej Brytanii i Rosji.
Dodatkowe informacje na temat firmy Spotline są dostępne pod adresem: www.spotline.pl. Więcej informacji o SLV jest tutaj: https://slv.com.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.